Vitutusketju

  • 930 100
  • 4 722
Suosikkijoukkue
Pelicans, Sharks, Rafael Nadal, Die Mannschaft
Kuinka monta maalia Kokon selän taakse täytyy mennä, jotta kärsivällinen Jatkoaika-yhteisömme toteaa: ”kerran Kärppä, aina paska”?

Oma veikkaukseni on kaksi maalia, jos vastassa joku sääliviivan alta.
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
On tuo nyt jonkun kanisterin ennenkin nostellut, itse uskon että paljon pelaamalla on riittävän hyvä

Riittää ja helposti. Kaveri on sen verran keitetty mestaruusliemissä ja vielä ihan touhukunnossa.

Jos halutaan aidosti voittaa mestaruus, niin tarvitaan Tapparoiden ja muiden lyömiseen luultavasti Liigan kirkkaimpaan kärkeen lukeutuva maalivahti. Toki tämä sama kysymysmerkki olisi ollut/on myös Patrikaisen kohdalla. Toivotaan, että Gustafssonista kuoriutuu sellainen. Meriittejä löytyy, mutta vähän laskusuunnassa on menty viime kaudet.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Jos halutaan aidosti voittaa mestaruus, niin tarvitaan Tapparoiden ja muiden lyömiseen luultavasti Liigan kirkkaimpaan kärkeen lukeutuva maalivahti.
Viime keväänä se Liigan kirkkaimpaan kärkeen lukeutuva maalivahti vaan mureni aika pahasti siinä tärkeimmässä paikassa. Sitten tuli sisään kysymysmerkki kuka antoi joukkueelle mahdollisuuden voittaa.

Ei tuo taaskaan maalivahteihin tule kaatumaan.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Jos halutaan aidosti voittaa mestaruus, niin tarvitaan Tapparoiden ja muiden lyömiseen luultavasti Liigan kirkkaimpaan kärkeen lukeutuva maalivahti. Toki tämä sama kysymysmerkki olisi ollut/on myös Patrikaisen kohdalla. Toivotaan, että Gustafssonista kuoriutuu sellainen. Meriittejä löytyy, mutta vähän laskusuunnassa on menty viime kaudet.
Tämäpä. Ja sama kuten mainitsitkin olisi myös Jassen kohdalla. Jasse vaan lähtökohtaisesti herättää allekkrjoittaneessa huomattavasti enemmän luottamusta kuin Gusse.

Aiemmilla mestaruuksilla maalivahdin tontilta ei mielestäni voiteta yhtään mitään. Olen antanut itseni huomata, että Gusse on muutamaan otteeseen sijoittunut ihan Norjaan ja myöskään tämä pötköttelytaktiikka ei itselle aukene. Läpijoissa sinänsä kyllä, mutta esim. SaiPan toinen maali viime pelissä ei. Eteenkin tuppaa kiekkoja tippumaan jonkin verran, mutta toki pelattukaan paljoa ei ole, että pistetään sen piikkiin. Todellakin toivotaan, että Gussesta kuoriutuu meille se kassari joka lukeutuu SM-Liigan aivan terävimpään kärkeen.

Luulisi toki olevan myös jokin syy sille, että ei sopimusta vielä minnekään ollut tälle kaudelle?

Annetaan tottakait mahdollisuus ja myönnettäköön, että Gussen aiemmista edesottamuksista ei hajuakaan muuta kuin tilastojen valossa, mutta ihan vielä ei aukene itselle, että esim. haastaisi Jassea tosissaan ykköskassarin paikasta kauden edetessä...

Kopissa varmasti kokemus ja aiemmat meriitit näkyvät!
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Näinhän tuo taitaa valitettavasti olla. Itselle tosin kantautui vain muotoiltuna ”todennäkösesti loppukausi oli tässä”.
Mä en vaan mitenkään nyt yllä sen optimismin tasolle, että joku 19v, u20 kisoissa epäonnistunut Kokko olisi ratkaisu, jos Jassen kausi tai edes runkosarja oli tässä.

Maalivahtiduona plan-C ja plan-D
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Mä en vaan mitenkään nyt yllä sen optimismin tasolle, että joku 19v, u20 kisoissa epäonnistunut Kokko olisi ratkaisu, jos Jassen kausi tai edes runkosarja oli tässä.

Maalivahtiduona plan-C ja plan-D
Kyllähän toi menee vitutusketjuun helposti, että alkukauden Olkinuora - Patrikainen muuttuu kaksikoksi Gustafsson - Kokko.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos halutaan aidosti voittaa mestaruus, niin tarvitaan Tapparoiden ja muiden lyömiseen luultavasti Liigan kirkkaimpaan kärkeen lukeutuva maalivahti. Toki tämä sama kysymysmerkki olisi ollut/on myös Patrikaisen kohdalla. Toivotaan, että Gustafssonista kuoriutuu sellainen. Meriittejä löytyy, mutta vähän laskusuunnassa on menty viime kaudet.
Näinhän se on. Gustafsson on oikein pätevä kakkosmaalivahti ja riittää siihen ruutuun hyvin. Ykkösmaalivahdin pitää kuitenkin olla siellä Olkinuoran/Bartosakin tasolla, mikäli keväällä aiotaan ottelusarjoja voittaa.

Pakko tuonne on laadukas ykkösmaalivahti kiinnittää loppukaudeksi. Ei voida laskea sen varaan, että Patrikainen kuntoutuu kevääksi ja sitten torjuu heti huipputasolla.
 

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Carolina Hurricanes
Tosta pakistosta kun yksikin ulkkari tippuu niin byebye Poika. Siinä ei paljon Vasilevskikään pelasta jos meillä on samaan aikaan Riihinen, Utunen, Puutio ja Käyhkö pelaavassa kuusikossa finaaleissa Tapparaa vastaan.

Kyllä mä edelleenkin hankkisen sen pakin, ja vaan rukoilisin että Jasse löytää vireen nopeasti.

Tai toki toivotaan että Valtteri laittaa uuden persekalenterin myyntiin, ja lähettää rahat Lelulle.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vetää mielen matalaksi nämä huhut Jassen loukista. Viime kaudella kun oltaisiin lähdetty KalPa-sarjaan Gustafsson - Kokko kaksikolla niin pelit olisi varmaan päättynyt jo puolivälieriin.

Kaikki kunnia Gusselle mutta hän ei ole se tasoinen kassari jota vaaditaan joukkueita vastaan joilla on muutenkin materiaaliylivoima.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Perkele, Barto kehiin vaikka lompsaan sattuu.
Ei se nyt mistään lompsasta ole kiinni ettei tuota Lahteen ole tuotu, vaan siitä, että herra Bartosak itse ei pysty eikä halua sitoutua seuran asettamiin vaatimuksiin koskien herran siviilielämää.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En tiedä kuulunko vähemmistöön, mutta ei mua nyt suuresti huoleta jos esillä ollut skennaario toteutuisi eli
-Jasse 6-8 pois ehtisi hakea vielä runkosarjan lopulla hakee tuntumaa
-Gusse vaikuttaa ihan lupaavalta konkarilta siihen nähden että tuli kesken peliin yli puolen vuoden tauolta. Paljon paremmin veti mitä Olkijussi veti alkukaudesta
-Kokko on kova talent osoitti sen syyskaudella. Ok nuorten kisat meni miten meni

Meillä olisi tässä tapauksessa pöffeihin kolme laatuveskaa.
 
Viimeksi muokattu:

M.Yrrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Ei se nyt mistään lompsasta ole kiinni ettei tuota Lahteen ole tuotu, vaan siitä, että herra Bartosak itse ei pysty eikä halua sitoutua seuran asettamiin vaatimuksiin koskien herran siviilielämää.
Tiedän tämänkin, ja sekin vituttaa.

Prkle.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Ei se nyt mistään lompsasta ole kiinni ettei tuota Lahteen ole tuotu, vaan siitä, että herra Bartosak itse ei pysty eikä halua sitoutua seuran asettamiin vaatimuksiin koskien herran siviilielämää.
Tää on kyllä mielenkiintoinen juttu. Mahtaa olla melekoset vaatimukset, kun ainakin mediasta saanut käsityksen, että Bartolla olisi Lahen aikoina ollut ns. elämä hallinnassa. Huomattavasti enemmän ainakin mitä muilla paikkakunnilla...

Mitä ihmettä perheelliseltä ihmiseltä vaaditaan siviilielämän suhteen johon hän ei tässä tapauksessa pystyisi eikä haluaisi suostua? Nupe tunkee tikkaria ja alkometriä suuhun joka toinen päivä?

Onko tästä ollut jossain jotain juttua, että sopimuksen edellytyksenä asioita on vaadittu siviilielämän suhteen joihin em. Herrasmies ei ole pystynyt / halunnut sitoutua vai onko ns. Palstatotuus nämä vaatimukset?
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Bartolla olisi Lahen aikoina ollut ns. elämä hallinnassa. Huomattavasti enemmän ainakin mitä muilla paikkakunnilla...
On ollut elämä hallinnassa paremmin kuin muualla, mutta kyllä sillä kuningas alkoholilla on läträtty ihan kunnolla Lahdessakin.

Mitä ihmettä perheelliseltä ihmiseltä vaaditaan siviilielämän suhteen johon hän ei tässä tapauksessa pystyisi eikä haluaisi suostua?
Ehkäpä sitä, että se korkki on ja pysyy ihan kokonaan kiinni koko loppukauden ajan, eikä edes vapaailtoina tai ruoan yhteydessä nautita lasillistakaan. Ihminen kun on siitä jännä otus, että se ei halua tuntea oloaan kontrolloiduksi tai vangiksi, vaan haluaa myös nauttia elämästään. Toiset eivät vain pysty nauttimaan siitä elämästä samalla tavalla kuin muut, mutta eivät itse välttämättä sitä vain halua hyväksyä, jolloin ne vaatimukset ja ehdot voivat tuntua epäreiluilta.

Onko tästä ollut jossain jotain juttua, että sopimuksen edellytyksenä asioita on vaadittu siviilielämän suhteen joihin em. Herrasmies ei ole pystynyt / halunnut sitoutua vai onko ns. Palstatotuus nämä vaatimukset?
Tämän foorumin luotettavin syväkurkku @Arsi Haakana sen kertoi Gustafssonin sopimuksen julkistamisen yhteydessä, että Bartosakin tulo kaatui siihen kun seuran vaatimukset eivät täyttyneet. Sen jälkeen on omiin korviin kuulunut, että nimenomaan Bartosak itse ei ollut halukas täyttämään näitä vaatimuksia.
 

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
On ollut elämä hallinnassa paremmin kuin muualla, mutta kyllä sillä kuningas alkoholilla on läträtty ihan kunnolla Lahdessakin.


Ehkäpä sitä, että se korkki on ja pysyy ihan kokonaan kiinni koko loppukauden ajan, eikä edes vapaailtoina tai ruoan yhteydessä nautita lasillistakaan. Ihminen kun on siitä jännä otus, että se ei halua tuntea oloaan kontrolloiduksi tai vangiksi, vaan haluaa myös nauttia elämästään. Toiset eivät vain pysty nauttimaan siitä elämästä samalla tavalla kuin muut, mutta eivät itse välttämättä sitä vain halua hyväksyä, jolloin ne vaatimukset ja ehdot voivat tuntua epäreiluilta.


Tämän foorumin luotettavin syväkurkku @Arsi Haakana sen kertoi Gustafssonin sopimuksen julkistamisen yhteydessä, että Bartosakin tulo kaatui siihen kun seuran vaatimukset eivät täyttyneet. Sen jälkeen on omiin korviin kuulunut, että nimenomaan Bartosak itse ei ollut halukas täyttämään näitä vaatimuksia.
Siis onko Bartoa vaadittu olemaan raittiina?
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Tämän foorumin luotettavin syväkurkku @Arsi Haakana sen kertoi Gustafssonin sopimuksen julkistamisen yhteydessä, että Bartosakin tulo kaatui siihen kun seuran vaatimukset eivät täyttyneet. Sen jälkeen on omiin korviin kuulunut, että nimenomaan Bartosak itse ei ollut halukas täyttämään näitä vaatimuksia.
Mietin että olisiko Pelicans vaatinut katkaisuhoitoa tai jotain Antabus-kuuria tms mihin Bartosak ei olisi ollut valmis. Itse tiedän joitakin nyt jo entisiä Liigan pelaajia joiden sopimuksissa on ollut tämän suuntainen ehto joskus. En tiedä onko sellaiset ehdot enää edes mahdollisia nykypäivänä mutta eräs pelaaja oli hyvin loukkaantunut kun sellaista häneltä vaadittiin, hänen mielestään pelkkä lupaus alkoholin vähentämisestä olisi riittänyt. No, on syynsä miksi tämä pelaaja vetää heikommissa sarjoissa nykyään.

Harmi eniten Barton itsensä kannalta, olisi saanut jälleen ihan uuden mahdollisuuden joukkueessa jolla on ihan oikeasti hyvä mahdollisuus menestyä ja kaupungissa jossa mies itse on jo jonkinlainen legenda.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Siis onko Bartoa vaadittu olemaan raittiina?
Varmaan meinataan sitä, ettei viikonlopun vapaapäivinä voi itseään kaatokänniin juoda julkisessa ravintolassa.
Niin, siis ihan kokonaan korkki kiinni siksi aikaa kun kausi on käynnissä "varotoimenpiteenä" ettei vahingossakaan käy mitään. Eli siis raittiina. Ei Pelicansin toimistollakaan ihan tyhmiä olla, vaan Mountfieldistä kyllä on saatu tietää mistä se kenkä puristi ja mitä siellä tapahtui, sen mukaan ne vaatimuksetkin on tehty palvelemaan seuran ja joukkueen etua. Eikä ne Lahden läträilytkään ole ohi menneet, vaikka on ehkä aiemmin suhtauduttu asiaan vähän rennommin.

Mietin että olisiko Pelicans vaatinut katkaisuhoitoa tai jotain Antabus-kuuria tms mihin Bartosak ei olisi ollut valmis.
Ei ainakaan olisi ollut ensimmäinen kerta kun Pelicansissa pelaaja ensitöikseen hallilla kävelisi Nurmisen valvovan silmän alle ottamaan sen Antabus-tabletin.
 

Mankkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans & Anaheim Ducks
Tää on kyllä mielenkiintoinen juttu. Mahtaa olla melekoset vaatimukset, kun ainakin mediasta saanut käsityksen, että Bartolla olisi Lahen aikoina ollut ns. elämä hallinnassa. Huomattavasti enemmän ainakin mitä muilla paikkakunnilla...

Mitä ihmettä perheelliseltä ihmiseltä vaaditaan siviilielämän suhteen johon hän ei tässä tapauksessa pystyisi eikä haluaisi suostua? Nupe tunkee tikkaria ja alkometriä suuhun joka toinen päivä?

Onko tästä ollut jossain jotain juttua, että sopimuksen edellytyksenä asioita on vaadittu siviilielämän suhteen joihin em. Herrasmies ei ole pystynyt / halunnut sitoutua vai onko ns. Palstatotuus nämä vaatimukset?
Tarkoittaako se että Lahessa ollut elämä hallinnassa niin se on myös nyttekin hallinnassa ? Vedellyt niin vihkoon kotimaasssaan että varmasti ollaan todella varovaisia Barton kanssa ennen kuin uskalletaan mitään nimiä laittamaan paperiiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös