Vitutusketju

  • 933 703
  • 4 722

surfa

Jäsen
Mun on turha kokeilla, mutta tässä nyt viitisen vuotta olen pakkien kanssa touhuillut, ja vielä tuommosta en oo nähnyt.
Tämä menee sitten ihan jalkapallokamaksi jo. Mikä on käsien luonnollista liikkumista ja mikä ei. Aina voi määkiä jälkikäteen, jos ei muuta

No, ihan sama, kun ei ole minulta pois. Joka tapauksessa Jämsenin kannattaisi ihan terveyden kannalta miettiä mihin väleihin vedetään pää edellä ja mihin ei. Summasella on joka tapauksessa ihan pointti, .
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tämä menee sitten ihan jalkapallokamaksi jo. Mikä on käsien luonnollista liikkumista ja mikä ei. Aina voi määkiä jälkikäteen, jos ei muuta

No, ihan sama, kun ei ole minulta pois. Joka tapauksessa Jämsenin kannattaisi ihan terveyden kannalta miettiä mihin väleihin vedetään pää edellä ja mihin ei. Summasella on joka tapauksessa ihan pointti, .

Kyllä jääkiekossa joutuu ajamaan ahtaisiinkin tiloihin haastamaan, toki yleensä on fiksumpiakin ratkaisuja.

Olisi McJesukselta jäänyt muutama maali tekemättä jos noita tilanteita pelkäisi
 

surfa

Jäsen
Kyllä jääkiekossa joutuu ajamaan ahtaisiinkin tiloihin haastamaan, toki yleensä on fiksumpiakin ratkaisuja.

Olisi McJesukselta jäänyt muutama maali tekemättä jos noita tilanteita pelkäisi
Pelkäämisellä tosin ei ole sen kanssa mitään tekemistä, mikä on järkevää ja mikä ei. Aina voi seisoa selkä kentälle ja jarruttaa peri metriä irti laidastakin pelkäämättä sitten pätkääkään, mutta mitään järkeä siinä ei ole.

Tosin mikään tästä ei liity asiaan.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä jääkiekossa joutuu ajamaan ahtaisiinkin tiloihin haastamaan, toki yleensä on fiksumpiakin ratkaisuja.

Olisi McJesukselta jäänyt muutama maali tekemättä jos noita tilanteita pelkäisi

No tässähän se Ramin pointti todennäköisesti onkin. McDavid on viimeisen päälle ammattiurheilija. Yhdeksäs kausi menossa NHL:ssä, pää edellä joka tilanteeseen, nolla aivotälliä.

Voisiko olla, että osaa mahdollisesti… suojata itseään?

Mitä tuohon Muulin taklaukseen tulee, niin olen nyt kelaillut sitä eri lähteistä neljäsosanopeudella, ja kuvakulmat on kyllä todella hankalia tässä tapauksessa. Eri kuvakulmista kontakti näyttää hyvinkin erilaiselta. Tuosta hallikamerasta (vai mikä vittu onkaan, kuitenkin) varmaan saa parhaimman käsityksen.

Näillä tiedoilla mun mielestä tässä on kaksi vaihtoehtoa;

A) Joko Åsten osuu ensimmäisenä kädellään ojentaen suoraan keskelle Jämsenin kasvoja, ja kontakti jalkoihin tapahtuu vasta sen jälkeen.

B) Tuossa teidän aikaisemmassa still -kuvassa, minkä joku tänne laittoi, vaikuttaa kontrastin perusteella olevan Åstenin vasemman olkapään ja Jämsenin pään välissä pieni laikku jäätä, joka viittaa siihen että siinä tilanteessa ei ole vielä kontaktia ylävartaloon, vaikka kuvassa näyttää siltä. Tätä ajatellen katsoin tilanteen eri perspektiivistä, ja on mahdollista, että ensimmäinen kontakti on tosiaan polveen, jonka jälkeen osa käsivartta (ilmeisesti kyynärpää) menee hieman ohi kasvoista, mutta kumahtaa vasemman korvan alueelle Jämsenin kropan kiertyessä jalkakontaktista Åstenin kroppaa kohti.

Mä oon itse aika vahvasti vaihtoehto A:n puolella ja olin toki todella yllättynyt, että Muuli on tänään rosterissa mukana. Siitä tuli mieleen, että voiko se tilanne sitten kuitenkaan olla mustavalkoinen.

Hyvä, että Pelsu vei asian kurinpitoon, niin saadaan ehkä oikeasti joku selvyys tähän asiaan.
 

Vyuola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Roki
Mitä tuohon Muulin taklaukseen tulee, niin olen nyt kelaillut sitä eri lähteistä neljäsosanopeudella, ja kuvakulmat on kyllä todella hankalia tässä tapauksessa. Eri kuvakulmista kontakti näyttää hyvinkin erilaiselta. Tuosta hallikamerasta (vai mikä vittu onkaan, kuitenkin) varmaan saa parhaimman käsityksen.

Näillä tiedoilla mun mielestä tässä on kaksi vaihtoehtoa;

A) Joko Åsten osuu ensimmäisenä kädellään ojentaen suoraan keskelle Jämsenin kasvoja, ja kontakti jalkoihin tapahtuu vasta sen jälkeen.

B) Tuossa teidän aikaisemmassa still -kuvassa, minkä joku tänne laittoi, vaikuttaa kontrastin perusteella olevan Åstenin vasemman olkapään ja Jämsenin pään välissä pieni laikku jäätä, joka viittaa siihen että siinä tilanteessa ei ole vielä kontaktia ylävartaloon, vaikka kuvassa näyttää siltä. Tätä ajatellen katsoin tilanteen eri perspektiivistä, ja on mahdollista, että ensimmäinen kontakti on tosiaan polveen, jonka jälkeen osa käsivartta (ilmeisesti kyynärpää) menee hieman ohi kasvoista, mutta kumahtaa vasemman korvan alueelle Jämsenin kropan kiertyessä jalkakontaktista Åstenin kroppaa kohti.

Omaan silmään noista videoista näkee varsin hyvin, miten tuo tilanne menee. Ei tuu kyynärpäätä naamaan, mutta käsivarsi/kyynärpää nousee korvaan ja siitä varmasti alkaa päässä pyöriä, sen mitä itse oon pari tälliä päähän saanu, tuntuu huomattavasti nihkeämmältä, kun tulee sivusta. Tuon jälkeen vasta polvet yhteen, niinku on ollut puhetta.
 

Liitteet

  • jamsenåsten.jpg
    jamsenåsten.jpg
    21 KB · kertaa luettu: 123

surfa

Jäsen
Aivot on Niemelän mukaan ”sököt”,miten helvetin tyhmä pitää olla että antaa tuollaisia lausuntoja..korjaako lausuntoaan jos ei ne olekaan hajalla
Tuskin. Ja onhan noillekin kommenteille vastaanottajansa. Riippumatta siitä mikä tilanne on, niin kyllä sitä joku aina tohtori Niemelää uskoo.
 
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Aivot on Niemelän mukaan ”sököt”,miten helvetin tyhmä pitää olla että antaa tuollaisia lausuntoja..korjaako lausuntoaan jos ei ne olekaan hajalla
Sinulla jos on tietoa siitä mitä kopissa tapahtui, niin voisitko jakaa sitä meidän muiden kesken? JOS kaveri on sielä oksentanut, niin se on merkki vakavasta aivotärähdyksestä. Eikö se ole sen merkki, että päässä on jotain sökönä?
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Sinulla jos on tietoa siitä mitä kopissa tapahtui, niin voisitko jakaa sitä meidän muiden kesken? JOS kaveri on sielä oksentanut, niin se on merkki vakavasta aivotärähdyksestä. Eikö se ole sen merkki, että päässä on jotain sökönä?
Jep.

Aivotärähdyshän on kuitenkin " aivovamma ". Niitä sitten toki erilaajuisia ja vakavuusasteen omaavia tapauksia.
 
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Liigan urheilujohtaja Jussi "nigerialaisprinssin perijätär" Markkanen kehuu tilannehuoneen toimintaa.

Kohutaklauksesta murskaava tilitys SM-liigan niskaan – Jussi Markkanen: "Uskallan olla eri mieltä"

En tiedä mikä ja miksi vituttaa, mutta tämän jutun lukemisen aikana alkoi vituttamaan aika paljon.
Jussin uskottavuus on kuitenkin ihan huipussaan, joten on suorastaan outoa miksi sinua alkaa vituttamaan :D
Jussihan uskaltaa vaikka ja mitä. Luottaa vaikka seuran rahat huijareille.
 

Le Deal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins & Pelicans Lahti
Liigan urheilujohtaja Jussi "nigerialaisprinssin perijätär" Markkanen kehuu tilannehuoneen toimintaa.

Kohutaklauksesta murskaava tilitys SM-liigan niskaan – Jussi Markkanen: "Uskallan olla eri mieltä"

En tiedä mikä ja miksi vituttaa, mutta tämän jutun lukemisen aikana alkoi vituttamaan aika paljon.
Sama.

Hieno ura jota kunnioitan.

Nykyään kuitenkin voisi pysyä kaukana suomalaisesta jääkiekosta sen verran uskomatonta toimintaa ollut saipassa, sekä kommentit tähänkin häneltä jatkaa samaa linjaa, ei saatana.
Vituttaa kun tärkeistä asioista päättämään pääsee suhteilla, eikä ammattitaidolla.
 
Viimeksi muokattu:

Kankolan Kane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lisää ylipäätään uskoa asian objektiiviseen käsittelyyn kun tolla statuksella oleva ukko laittaa viimeiset jäljellä olevat arvovallan rippeensä peliin ja tekee tällaisen kannanoton ennen ratkaisua.

Näissä tuntuu vähän näkyvän tämä Lahti vs. everybody -asetelma, jota on osin itsekin rakennettu. Tuon everybodyn sisään tuntuu mahtuvan aika iso joukko selostajia, kommentaattoreita, "asiantuntijoita", tuomareita, kurinpitoa ja näköjään myös liigan ylintä johtoa, josta seuraa sitten monenlaista harmia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös