Vitutusketju

  • 909 970
  • 4 589

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mua vituttaa vieläkin se että Hämäläinen pelasi lopussa kentällä ja etenkin se että se käänsi pelille selän kun piti hakea maalia. Mä en käsitä mitä siinä nähdään.. Siitä voi tulla ihan jees pelaaja, mutta ei sen kuulu tällä hetkellä lopussa yrittää pyörittää peliä, kun ei se saanut edes kiekkoa liikkeelle vaan jäätyi ihan täysin.
 

Koffeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
PAINI, KJK, Pelicans, Toronto Maple Leafs
Tämä syöttöjen laatu tällä hetkellä.... ylivoimalla tua jätön jätön jättö. Ottaa päähän niin vitusti nua sokkojätöt.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tämä syöttöjen laatu tällä hetkellä.... ylivoimalla tua jätön jätön jättö. Ottaa päähän niin vitusti nua sokkojätöt.

Ei ne ole sokkojättöjä vaan sovittuja juttuja.

Kuuluu lähestulkoon jokaisen joukkueen repertuaariin
 

Koffeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
PAINI, KJK, Pelicans, Toronto Maple Leafs
Ei ne ole sokkojättöjä vaan sovittuja juttuja.

Kuuluu lähestulkoon jokaisen joukkueen repertuaariin

Se on nimenomaan SOKKOjättö jos maalin takaa omalle siniviivalle kelaat vauhdin ja tiputat kiekon taaksepäin paikkaan jossa ei omaa pelaajaa ole.
Itse kaipaisin muutenkin hyökkäykseen lähdöissä suoraviivaisuutta. Ylivoimalla tuntuu suurin ongelma olevan saada se kiekko kuskattua alueelle.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Se on nimenomaan SOKKOjättö jos maalin takaa omalle siniviivalle kelaat vauhdin ja tiputat kiekon taaksepäin paikkaan jossa ei omaa pelaajaa ole.
Itse kaipaisin muutenkin hyökkäykseen lähdöissä suoraviivaisuutta. Ylivoimalla tuntuu suurin ongelma olevan saada se kiekko kuskattua alueelle.

No en nyt kyseistä tilannetta nähnyt, mutta ne jätöt on yleensä sovittu homma, jossa tarkoitus luoda vauhtiero sinisellä seisovaan vastustajaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

Koffeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
PAINI, KJK, Pelicans, Toronto Maple Leafs
No en nyt kyseistä tilannetta nähnyt, mutta ne jätöt on yleensä sovittu homma, jossa tarkoitus luoda vauhtiero sinisellä seisovaan vastustajaan.

Ymmärrän kyseisen kuvion tarkoitusperän kyllä varsin hyvin. Mutta jos toteutus on tätä luokkaa niin hyötyä en siitä juuri näe.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ymmärrän kyseisen kuvion tarkoitusperän kyllä varsin hyvin. Mutta jos toteutus on tätä luokkaa niin hyötyä en siitä juuri näe.

Hienoa, sitten varmaan ymmärrät että toteutuksen huolimattomuudesta huolimatta kyseinen kuvio on hyvä juttu.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Onko se suuri ihme kun ylivoimasta puuttuu tällä hetkellä kokonaan ylöstuoja? Alkukaudesta Lasch, Kangasniemi, Ylönen, Laaksonenja myöhemmin Honka toi kiekon varmaan 90% varmuudella ylös. Kuka siellä nyt toisi sen edes ylös? Elias Vilén voisi, oon aivan ihastunut siihen, niin miten melkein nelikymppinen heteromies voi parikymppiseen poikaan olla..
Veeti Vainio olisi, mutta kappas sekin on pois. Mun mielestä ainoa konsti just tässä tilanteessa on etsiä joku juttu millä se tuoda ja se jätönjätönjättö voisi sellainen olla, jos ajoitukset jne toimisi. Nyt se ei toimi, kun sitä on lähdetty hakemaan vasta nyt oikeastaan.
Kun Iikka palaa, ylöstuonti on helpompaa. Toivottavasti Jämsen - Vilen - Nieminen saisi enemmän peliaikaa seuraavassa pelissä.
 

bastor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Saudeissa en saa VPN:ää päälle, eli en voi katsoa matseja.
Plan B: Radio Voima, mutta se pitäisi vetää livenä.
Onko matsin kuunteluun podcastia tms jonka voisi aloittaa sitten kun kerkiää ?
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Siihenpähän se Iikan nouseva lento sitten torpattiin. Neloskentän turhake asialle ja homma hoidettu. Ika "turkufanipoika" Lehtonen totesi, että nipinnapin ehkä polvitaklauskaan. Minä en ole selvempää telomista polvella nähnyt. No vaihteeksi nyt meidän kärkipelaajaa polveen eikä päähän.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Siihenpähän se Iikan nouseva lento sitten torpattiin. Neloskentän turhake asialle ja homma hoidettu. Ika "turkufanipoika" Lehtonen totesi, että nipinnapin ehkä polvitaklaus. Minä en ole selvempää telomista polvella nähnyt.

Lehkonen on turkulainen mutta ei fanipoika. Turkulaiset itse asiassa valittaa kuinka hän on tepsiä vastaan.

En itsekään tuosta nyt tahallista polvella hakua saa. Iso osa polvitaklauksista on vahinkoja muutenkin.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
En itsekään tuosta nyt tahallista polvella hakua saa. Iso osa polvitaklauksista on vahinkoja muutenkin.

Kaikihan ne on tietenkin vahinkoja, ei epäiystäkään. Meiltä nyt kuitattiin tällä "vahingolla" kuumin hyökkääjämme sivuun ties kuinka pitkäksi aikaa.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kaikihan ne on tietenkin vahinkoja, ei epäiystäkään. Meiltä nyt kuitattiin tällä "vahingolla" kuumin hyökkääjämme sivuun ties kuinka pitkäksi aikaa.

Polvitaklauksissa hyvin usein kolahdus johtuu taklattavan viime hetken väistöstä, suurin rike näissä on se jos taklaaja levittää jalkaansa. Levittikö Wirtanen?

Meinaatko että haluan nähdä Iikan loukkaantuvan, vai miksi vastailet sarkastisesti?
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Tämän viikon kahden pisteettömän matsin myötä, Pelicansin pistekeskiarvo on pudonnut 1,73:sta 1,67:een.

Iikan loukkaantuminen ja poissaolo peleistä näkyi joukkueen peliesityksissä myös Iikan edellisellä loukkaantumiskerralla.
 

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ykkös yvee oli tänään hirveetä kuraa, suurin yksittäinen syy tappioon. Se pitää saada kuntoon sekä Iikkulin kanssa ja myös ilman Iikkulia! Muuten pleijarit jää lyhyeen.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niemelä otti pressissä esille myös Kestnerin poikkarin 5 Jämseniin 5 s ennen loppua. Loukkaantukohan Juusokin. Eikö ketään löydy antaa näille sikailijoille kuittia? Hävettää toi munattomuus vastaamaan. Toivottavasti saavat edes Kestner ja Wirtanen kakkua kurinpidolta.
 

Quattro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyräsmiehet
Lehkonen on turkulainen mutta ei fanipoika. Turkulaiset itse asiassa valittaa kuinka hän on tepsiä vastaan.

En itsekään tuosta nyt tahallista polvella hakua saa. Iso osa polvitaklauksista on vahinkoja muutenkin.
Voitko noin äkikseltään heittää jonkin tahallisemman polvitaklauksen viime ajoilta? Ottamatta kantaa Kangasniemen toimintaan siinä aloituksessa, niin kyllähän Iikkaa haettiin jo muutaman kerran ennen Wirtasen osumaa. Tahatonta tuosta ei pysty kukaan vääntämään....no Liiga....ehkä kuitenkin pystyy...
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Kangasniemi oli kohteena koko alun, sen pelihuumoria haettiin pois ärsyttämällä ja pikku jutuilla koko ajan. Siinä tilanteessa Wirtanen yritti ajaa kovaa hartialla päin, mutta jotenkin sen Iikan asennon takia osui polveen. Ei mun mielestä tahallinen polvitaklaus, mutta selkeä polvitaklaus. Siinä näytti olevan yritys vaan vetää kunnon pommi Pelicansin kiekollisen pelin taikuriin.

Arvostus muuten Cervenylle siitä että kävi edes vähän Wirtasta tönimässä siinä. Olisi kiva että joku tyyliin Lindroos kävisi tuollaisen tilanteen jälkeen edes seuraavassa vaihdossa vähän kovistelemassa tai ajamassa kovempaa jotain, mutta Lindroos taitaa olla liian kiltti siihen, vaikka muuten tykkäänkin pelaajasta. Jos siitä tulisi jäähy, sen saa mun puolesta ottaa.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Voitko noin äkikseltään heittää jonkin tahallisemman polvitaklauksen viime ajoilta? Ottamatta kantaa Kangasniemen toimintaan siinä aloituksessa, niin kyllähän Iikkaa haettiin jo muutaman kerran ennen Wirtasen osumaa. Tahatonta tuosta ei pysty kukaan vääntämään....no Liiga....ehkä kuitenkin pystyy...

Tahatonta, tilanteessa jossa selkeästi tarkoitus oli ajaa kroppaan eikä levittää jalkaa tai muuta. Kyllä, väittäisin.

Noissa vastuu on silti taklaajalla ja hyvä näin, mutta Wirtasta tuosta on turha ristiinnaulita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös