Vitutusketju

  • 930 972
  • 4 722

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Vituttaa, että kaikkien aikojen sulaminen erittäin lähellä, vituttaa että vaikka tämä sarja lopulta voitettaisi niin miten ihmeessä tällä ylivoimapelillä voidaan edes haaveilla mistään mestaruudesta.
Tulipa mieleen kun Aravirran ollessa päävalmentajana, hän jutteli YV-pelaamisesta, että se harvoin toimii jos 5 vs. 5 pelaaminen sakkaa.

Ihan kuin nyt tämä olisi tapahtunut myös toisin päin, että toimimaton YV-pelaaminen on siirtynyt myös 5 vs. 5 pelaamiseen.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
@Breeze Harbour Enkä halua, että tuosta jäisi mitään mieltä, että sun viestiä dissaisin. Kuhan vaan tartuin tuohon joukkueen otteisii, että ei tullut sitä mitä odotettiin. En kyllä uskokkaan, että otit asiaa niin, mutta ajattelin varmistaa.
 

Hollolan mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Meiltä puuttuu viivapeloite sekä kyky laukaista suoraan poikittaisesta syötöstä. Ketään syyllistämättä, tähän kausi kaatuu, joko tiistaina, tai myöhemmin. Ei tarvitse olla edes kummoinen asiantuntia, niin ilmeistä se on. Tämä on vituttanut jo pitkin kautta ja pelkäämpä ,että jatkuu tulevalla kaudellakin.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Jos Pelicans ei voi pärjätä/voittaa näin huonolla ylivoimapelillä ja poikittaissyötöistä vedoilla, niin miksi olette edes seuranneet playoffeja? Olisi kannattanut lopettaa seuraaminen jo siihen pitkään voittoputkeen runkosarjassa, tai viimeistään 3 HIFK voiton jälkeen, kun ei voida voittaa. Yhtä surkeita nuo oli silloinkin. Mutta vastaus on se, että Pelicansia seurataan siksi, koska Pelicans voi voittaa mestaruuden noin huonolla ylivoimalla ja onnettomilla poikittaissyötöistä vetämisillä aivan hyvin. Jos nuo toimisivat, olisi se helpompaa ja todennäköisempää, ellei jokin muu osa-alue sitten sakkaisi tavallaan niiden kustannuksella.

En tiedä, kuinka kipsissä ja peloissaan Pelicansin kokenut joukkue tiistaina on, mutta jos sarja olisi kulkenut tasatahtia 7. peliin, niin tuo olisi aika lähellä kolikonheittoa. Nyt painotus heitoissa menee ehkä niukasti HIFK:lle 53-47, mutta lähellä tasabookkia tuo on silti.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kyl vituttaa kattella tommosta muniinpuhaltelua kuin avauserä oli. Siel on vittu GAME SEVEN menossa ja molemmat joukkueet pellailee kädenlämpöistä virkamieskiekkoa. Missä voitonnälkä? Missä kiima? Missä pelirohkeus? My GOD mä häpeän!
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Kyl vituttaa kattella tommosta muniinpuhaltelua kuin avauserä oli. Siel on vittu GAME SEVEN menossa ja molemmat joukkueet pellailee kädenlämpöistä virkamieskiekkoa. Missä voitonnälkä? Missä kiima? Missä pelirohkeus? My GOD mä häpeän!
Tuo on totta, tunnetilat on aika maissa, ei haluta riskeerata mitään eikä ajaa itseään ohi tms.
Mutta kääntäen siinä näkee molempien joukkueiden, etenkin meidän, jännityksen.

Pelataan aika isoista asioista, luulen että se vaatisi vaan jonkun hieman kovemman taklauksen tms niin se syttyisi tästä.
Kumpikaan ei kuitenkaan ole mikään taklauskonejoukkue, ei edes HIFK joka on enemmän vääntäjäjengi.
 

Kankolan Kane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Joka tapauksessa oli hienoa nähdä, miten noiden IFK:n pikamaalien jälkeen kolmannessa erässä Ape painoi päälle ihan apinan lailla, pojassa oli sitä kiukkua ja puhtia. Taklasi, riisti ja raastoi, omissa tappeli kiekon väkisin itselleen IFK:n pelaajalta käyttäen runsaasti mailaa ja kroppaa, minkä jälkeen vielä käänsi jalalla kiekon kanssa hyökkäyspäätyyn. Oli vähän eri näköistä tekemistä Apella eilen kuin tällä toisella taiteilijalla eli Iin pellaajalla...

Vaihdan vähän ketjua kun asia ei Aatua koske ja Aatu ei tähän ketjuun muutenkaan kuulu. Samaa mieltä kuitenkin tästä.

Mutta sitten itse asiaan. Näin hienon pelin jälkeen tekee pahaa ketään lynkata, mutta nyt oli kevvään pelaajalta kauden tärkeimpään peliin sellainen kevätesitys, että ei muu auta. Oli nimittän ihan pikkusen lähellä, että ei onnistunut häviämään kahdessa peräkkäisessä kolmannen erän vaihdossa koko peliä omilla henkilökohtaisilla suorituksilla tai tässä tapauksessa suorittamatta jättämisillä. Niin välinpitämätöntä läpsyttelyä läpi ottelun ja oikeastaan ensimmäistä peliä lukuun ottamatta koko sarjan, että voitas ainakin mun puolesta vapauttaa jo kesäloman viettoon ja jatkaa suosiolla niiden kanssa, jotka haluaa vielä kautta jatkaa (koko muu joukkue).
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei se paikanpäällä kuulu ;D
Oon kaveriporukan grilli-illassa huomenna, joten sikäli onneksi ei tarvi ainakaan kuunnella Mikaa äänet täysillä, mut onhan toi nyt silti uskomatonta että mies saa selostaa Liigan välieriä. Katsojien aliarvioimista.

Edit: jaa kaveri laittokin just viestiä että grilli-ilta siirtyy sunnuntaille. Olen ansassa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Näyttäisi olevan vielä paikkoja vapaana ja ihan kohtuu hyviltä paikoilta... Just saying ;) En katsonut hintoja...
En kuitenkaan ihan viitsi päälle sataa euroa (kun laskee junamatkat, erätaukovirvokkeet yms.) maksaa vain siitä että välttäsin Saukkosen. Yhden välieräpelin aattelin kyllä tulla kattomaan myöhemmässä vaiheessa Lahteen, mutta en huomenna. Eiköhän Alkio selosta sit game 5:n, joka on se peli jota lähtökohtasesti aattelin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös