No siellä laittaa Ylli löysäkulliset Laschin ja Juhiksen samaan ylivoimaan ja saadaan ensi kaudellakin nauttia tästä paskasta.Sanattomaksi vetää. Ensi kaudelle on valmennukseen pakko hankkia joku, joka osaa laittaa ylivoiman kuntoon.
No siellä laittaa Ylli löysäkulliset Laschin ja Juhiksen samaan ylivoimaan ja saadaan ensi kaudellakin nauttia tästä paskasta.Sanattomaksi vetää. Ensi kaudelle on valmennukseen pakko hankkia joku, joka osaa laittaa ylivoiman kuntoon.
On ollut kyllä helvetin surullinen ilmestys kentällä game 1 lähtien. Ei oikeen ole päässyt ytimeen poffeissa.Ei tuu ikävä playoff Schnarria.
On siinä Kalpakin onnistunut, ettei nyt ihan sentään ainoita ollaVain Pelicans osaa kusta sarjan 3-0 johdosta. Se on surullinen fakta.
Kieltämättä 3-0:ssa kävi mielessä, että jos joku KalPan tempun toistaa, niin meidän jengi.On siinä Kalpakin onnistunut, ettei nyt ihan sentään ainoita olla
Ei tuo kuitenkaan hirveästi lohduta, että Liigan pitkähkön historian aikana ollaan toisia jotka tässä (todennäköisesti) onnistuvat..On siinä Kalpakin onnistunut, ettei nyt ihan sentään ainoita olla
Mä hämmästyin siihen juhiksen tilanteeseen! Tyhjä maali ja juhis ei halunnut ratkaista, miksi! Että mua tynkyttää nyt!Miksi KUKAAN ei halua YV;llä RATKAISTA?
vain siirrellän ja siirrellään.
Tulipa mieleen kun Aravirran ollessa päävalmentajana, hän jutteli YV-pelaamisesta, että se harvoin toimii jos 5 vs. 5 pelaaminen sakkaa.Vituttaa, että kaikkien aikojen sulaminen erittäin lähellä, vituttaa että vaikka tämä sarja lopulta voitettaisi niin miten ihmeessä tällä ylivoimapelillä voidaan edes haaveilla mistään mestaruudesta.
Simpsons did it, eiku KalPa did it!Vain Pelicans osaa kusta sarjan 3-0 johdosta. Se on surullinen fakta.
Tuo on totta, tunnetilat on aika maissa, ei haluta riskeerata mitään eikä ajaa itseään ohi tms.Kyl vituttaa kattella tommosta muniinpuhaltelua kuin avauserä oli. Siel on vittu GAME SEVEN menossa ja molemmat joukkueet pellailee kädenlämpöistä virkamieskiekkoa. Missä voitonnälkä? Missä kiima? Missä pelirohkeus? My GOD mä häpeän!