Arvaan että menee kurinpitoon ja pelikieltoa tulee. Kurinpidon perusteluna saattaa olla taklatun haavoittuva asema ja loukkaantuminen yms.Saa nähdä saako Mylläri kakkua, ois mielestäni ihan naurettavaa jos tulis pelikieltoa mutta tottakai hieman turkoosein lasein katsottuna.
Vaikuttaa tuomiohin kovasti muut asiat kuin itse teko. Tällä hyviteltiin Kalpaa aiemmista tuomioista ja huomiotiin Miettisen itkuvirsi Lantta casen jälkeen. Siinä taas ei uskallettu antaa kakkua kun rahajengin ykköstähti.Jos Gregoirelle ei annettu pelikieltoa niin ei kyllä sitten pitäisi antaa Myllärillekään.. Vittu tätä linjaa.
Veikkaisin 2, koska Pelicans. Jos ois Tappara, Lukko tms.kyseessä, niin liiga maksaisi korvauksia ja tekisi julkisia anteeksipyyntöjä tuomaritoiminnasta.Ite veikkaan liigan velliperse kurinpidon tuntien että tulee 5 peliä kakkua
Sitähän mä sanoin ennen tätä turhaa ammattilaishössäystä ties missä, että siellä on tasan samat jannut kentällä ja taso ei tule muuttumaan mihinkään. Se joka oletti mitään muuta saa hävetä ja katsoa peiliin.Nää meidän ammattituomarit. Illasta toiseen tasotonta suorittamista.
Kukakohan muka oletti muuta ???Sitähän mä sanoin ennen tätä turhaa ammattilaishössäystä ties missä, että siellä on tasan samat jannut kentällä ja taso ei tule muuttumaan mihinkään. Se joka oletti mitään muuta saa hävetä ja katsoa peiliin.
Sitähän mä sanoin ennen tätä turhaa ammattilaishössäystä ties missä, että siellä on tasan samat jannut kentällä ja taso ei tule muuttumaan mihinkään. Se joka oletti mitään muuta saa hävetä ja katsoa peiliin.
No kyllähän tuota jokaiselta foorumilta tuntui löytyvän porukkaa, joka sitä ammattilaistamista vaatimalla vaati. Ei kai ne sitä huvikseenkaan toivoneet?Kukakohan muka oletti muuta ???
Täytyy olla kyllä melekoinen uuvatti, jos luuli, että samojen juustopäiden " ammattilaistamisella " tilanne muuttuu miksikään.No kyllähän tuota jokaiselta foorumilta tuntui löytyvän porukkaa, joka sitä ammattilaistamista vaatimalla vaati. Ei kai ne sitä huvikseenkaan toivoneet?
Mitä lie Topparillekin käynyt kun tällä hetkellä vapisee ja tärisee viivalla kiekon kanssa kuin…joku junnu. Ainiin, mutta sellainenhan se on.Toppari + Jasek + Iikka on kyl yks lammaslauma ylivoimalla ei pääse mihkään.