hienosti kiekko kyllä pyöri mutta ei vaan vedetä tai sitten suditaan ohi niin sootanastiVituttaa ihan hitosti tää meijän mikkihiiri ylivoima tänään
Hirveetä kuunneltavaa myös erätaukohaastattelut ulkomaalaisten kanssa, kun tuo englanti ei tunnu oikeen sujuvan.Oli kyllä upeeta kun viime lauantaina olin paikan päällä ja hostina toimi Ossi Arvela, ei tuota kiljuvaa akkaa oikein jaksais kuunnella. Ei ole ihme, että Ossi toimii/toimi pitkään Leijonienkin kotipeleissä hostina.
Oli kyllä upeeta kun viime lauantaina olin paikan päällä ja hostina toimi Ossi Arvela, ei tuota kiljuvaa akkaa oikein jaksais kuunnella. Ei ole ihme, että Ossi toimii/toimi pitkään Leijonienkin kotipeleissä hostina.
3-1 KalPa.
Jotain viikatetta ainakin tuli vähän ennen tuota poistumissa laidassa, toivottavasti ei ollut juuri se tilanne.Millaisessa tilanteessa mahtoi mennä? Näyttikö aidosti pahalta?... vitun väliä jollain kotieduilla jos E.Vilen on hinta siitä
Kiekko tais osua. Pelikellossa on jotain 10:20 jäljellä, kun oman maalin edustalla on ja kiekko tulee päin. Joko se, tai sitten jotenkin naksahti käsi kun vähän tuuppi Saipalaista pois maalilta.Jotain viikatetta ainakin tuli vähän ennen tuota poistumissa laidassa, toivottavasti ei ollut juuri se tilanne.
Thank God olen hallilla...Eiks nää saanut ketään muuta kun Saukkosta selostamaan.. No onneks ei oo Mertsiä sentään
”Kaksi peliä on käynnissä Suomen maassa, ja tänne raahataan v***u kaikennäkösiä Saukkosia, joka ei oo eläessään selostanu yhtään hyvää peliä, ei eläessään! Ja se saa siitä palkinnoksi saatana tulla playoffeihin selostajaksi…”Eiks nää saanut ketään muuta kun Saukkosta selostamaan.. No onneks ei oo Mertsiä sentään
Ei kannata ees miettiä tämmöstä, seeprat kokee kostoretkenä ja heittää ulos. En oikeesti edes yllättyisi jos näin kävisi. Eteenpäi...Jonkun pitäs käydä Simontaivalta muistuttamassa uudestaan jollain kovalla ja puhtaalla töötillä, että millaista se on kun oikeasti sattuu. Etenkin jos änäriin joskus halajaa. Nää on playoffeja, naurettavaa filmausta..