Vitutusketju

  • 1 125 997
  • 8 557

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
- Kemell
- Jäätiin nollille ekan kerran tällä kaudella ja vieläpä kotipelissä
- Oli paikkoja aivan saatanasti mut mistään ei saatu edes tuurilla kiekkoa maaliin
- Larmi
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oli Ahvenen mukaan kokonaisuutena laadukas esitys ja pitää kuulemma uskoa parempaan. Kyllä se siitä.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Siitä Ščotkan mailanhajottamisesta olis kiva saada joku reaktiogiffi joka kuvaisi hyvin tämän hetken JYPin esityksiä. Joku osaava väsätköön sopivan.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Siitä Ščotkan mailanhajottamisesta olis kiva saada joku reaktiogiffi joka kuvaisi hyvin tämän hetken JYPin esityksiä. Joku osaava väsätköön sopivan.

Eikös jankon betoni kerro kaiken? Sitten vielä tämä hitlerin bunkkeriparodia väännellen JYPin pelipäivän valmentajien palaveriksi, niin kaikkihan olisi ylös kirjattu huumorinkin puolelta.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikös jankon betoni kerro kaiken? Sitten vielä tämä hitlerin bunkkeriparodia väännellen JYPin pelipäivän valmentajien palaveriksi, niin kaikkihan olisi ylös kirjattu huumorinkin puolelta.
Hitler kuulee JYPin keränneen 6 pistettä edellisestä 16 pelistä?

Tämähän oli aikanaan ihan loistava, ellei klassikko:

Tähän tilanteeseen lähtisi varmaan Juan Joya Borja -videostakin.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Onhan se aika irvokasta sanoa että Samuel Valkeejärvi on aikalailla ylivoimaisesti meidän paras hyökkääjä tällä hetkellä. Hyvänä kakkosena tulee Lahtinen.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
En mä sitä Lahtisen kikkailuakaan kauhean peliä edistävänä näe. Onpa hyötyä jos heittää jalkakynää siihen asti kun menettää kiekon. Pelicans-matsissa Lambertin kanssa heittivät yleensä toisilleen jotain seläntakaa-syöttöä siihen asti kunnes Pelicans kyllästyi ja vei kiekon.

Valkeejärvestä kyllä samaa mieltä. Tasaista suorittamista ja tarpeeksi simppeliä peliä.
 
Viimeksi muokattu:

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
En mä sitä Lahtisen kikkailuakaan kauhean peliä edistävänä näe. Onpa hyötyä jos heittää jalkakynää siihen asti kun menettää kiekon. Pelicans-matsissa Lambertin kanssa heittivät yleensä toisilleen jotain seläntakaa-syöttöä siihen asti kunnes Pelicans kyllästyi ja vei kiekon.

Valkeejärvestä kyllä samaa mieltä. Tasaista suorittamista ja tarpeeksi simppeliä peliä.

Sevestä sen verran, niin kuin Lambertistakin että ovat joukkueen mittapuulla ainoita, jotka pystyvät tällä hetkellä tekemään hyökkäyspeliä tyhjästä. Molemmilla on vaan se ongelma, että tuo ei oikein realisoidu juuri muuksi kun kiekonmenetyksiksi. Ja tähän voisi hypoteesina heittää, että molempia vaivaa jatkuva pelipaikan vaihtuminen. Myös ketjukaverien täytyy olla hereillä sen suhteen että nämä herrat ei aina laitakaan sitä kiekkoa rumpuun tai hae takapatjasta reboundia kaverille. Molemmat jätkät tarvitsee kyllä ehdottomasti suoraviivaisuutta hyökkäysalueen peliin. Aivan liikaa etenkin Lahtiselta näkee näitä loistavasta maalipaikasta suoraan vastustajan lapaan syöttöjä.
 

Hexa

Jäsen
Molemmat jätkät tarvitsee kyllä ehdottomasti suoraviivaisuutta hyökkäysalueen peliin. Aivan liikaa etenkin Lahtiselta näkee näitä loistavasta maalipaikasta suoraan vastustajan lapaan syöttöjä.
Molemmat voisivat ruveta laukomaan itse ahkerammin. Varsinkin Lahtinen. Ei ole mitään järkeä enää syöttää siinä muutaman metrin päässä maalista ollessaan. Lambert on myös viime peleissä sortunut monessa tilanteessa tuohon samaan. Onko syynä se, että aiemmin häntä syytettiin liiallisesta itsekkyydestä, niin nyt ei vahingossakaan hae itse ratkaisua kovinkaan usein. Ovat kuitenkin melkein ainoita joukkueessa tällä hetkellä, jotka pystyvät itse luomaan hyviä paikkoja omalla pelaamisellaan.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Molemmat voisivat ruveta laukomaan itse ahkerammin. Varsinkin Lahtinen. Ei ole mitään järkeä enää syöttää siinä muutaman metrin päässä maalista ollessaan. Lambert on myös viime peleissä sortunut monessa tilanteessa tuohon samaan. Onko syynä se, että aiemmin häntä syytettiin liiallisesta itsekkyydestä, niin nyt ei vahingossakaan hae itse ratkaisua kovinkaan usein. Ovat kuitenkin melkein ainoita joukkueessa tällä hetkellä, jotka pystyvät itse luomaan hyviä paikkoja omalla pelaamisellaan.

No ei tosiaan ole järkeä syöttää, kun useimiten siitä kääntyy vielä suora vastahyökkäys. Mä näkisin että se on etenkin Lahtisella osa tätä henkilöbrändiä. Kun ollaan tunnetusti kynämiehiä, niin täytyyhän sitä tietoisesti yrittää ylläpitää. On vaan harmi, että se ei kauheasti joukkuetta auta, jos teet tai syötät kerran kaudessa highlight-maalin. Lambertillakin on vielä tekemistä sen asian ymmärtämisen kanssa, että liigassa se aikaikkuna asioiden tekemiseen on maalin läheisyydessä hiton lyhyt.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Näille sankareille voisi neuvoa katsomaan vaikka Pelicansin Iikka Kangasniemen peliä. Siinä on taitava pelimies, eikä kokoa liikaa, mutta kaikki ratkaisut vievät peliä eteenpäin. Taito ei tarkoita jotain uskomatonta jalkakynää vaan kykyä tunnistaa fiksu ratkaisu joka tilanteessa.
 
Suosikkijoukkue
Hupeli HC, Vaajakosken Pelikaanit, JYP
Täyttä paskaa koko peli illasta toiseen. Vituttaa niin että vituttaa.... Ammattliaset:) Hävetkää.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Vittu, kun ei osata puolustaa. Molemmat maalit on tulleet alunperin puolustajien housuun paskomisista.
 

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Ruusun voisi kyllä vaihtaa toiseen erään. Vaikka johonkin avaimenperään. Ei tartte olla mikään hieno avaimenperä.

Toki eihän se nyt Horsman vika taaskaan ole, että meni kaksi taas "sillai". Pakit, joukkue, auringonpilkut, Johanna Tukiainen ja blaa blaa...

Kato se torjui vahingossa Puution 19:59 ajassa tulleen laukauksen, vaikka katsoi ihan eri suuntaan. Pakit unohti kääntää sen päätä...
 

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Vittu, kun ei osata puolustaa. Molemmat maalit on tulleet alunperin puolustajien housuun paskomisista.

Sen takia siellä on vielä yksi mies töissä putkien välissä jos/kun noin käy. Tuo 1-1 maali olisi pitänyt ottaa. Piste.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen takia siellä on vielä yksi mies töissä putkien välissä jos/kun noin käy. Tuo 1-1 maali olisi pitänyt ottaa. Piste.
Ja toinen maali myös. Eihän tuollaista suupaisua voi sylkeä eteen. Katsokaa Kilpeläisen torjuntoja toisessa päässä ekassa erässä. Tuollaista maalivahtipeliä liigatasolla tarvitaan ihan joka pelissä, jos meinaa voitoista haaveilla. Meilläkin on sen tason kaveri, mutta istuu jostakin syystä tuolla penkin puolella availemassa luukkua. Kiitos Ahvenjärvi.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Sen takia siellä on vielä yksi mies töissä putkien välissä jos/kun noin käy. Tuo 1-1 maali olisi pitänyt ottaa. Piste.
Se ois mut toista maalia ei saa Ruusun syyksi mitenkään.
 

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
Meillä oli hyvä hönkä päällä ja kerrankin työ palkitaan ja päästään johtoon. Kunnes pari tilannetta omassapäädyssä muuttaa kaiken taas normaaliksi.
 

Coutinho

Jäsen
Harmittaa Ruusun ja JYPin puolesta. Ensin pari huipputorjuntaa ja sen jälkeen pari huippuimua.
Ihan kuin olisin lukenut näitä kommentteja joskus ennenkin, jotain 257 kertaa. Ei kiinnosta paskaakaan Ruusun ”huippu” torjunnat kun vastapainona menee 3-5 helppoa jokaisessa pelissä. Moni sanoo, että ”JYPin puolustuksen kanssa ei pelaisi hyvin edes NHL maalivahti” minä sanon tähän nyt, että edes NHL puolustus ei pelaisi hyvin Ruusun kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös