Mutta ottavaisen luistimesta meni..ei olisi ottanut moni muukaan, ellei satu valmiiksi olemaan edessä.
Jep. Molaria, nimestä riippumatta, ihan turha syytellä. Minkäs noille pinkiponki kimpoamiselle oikein voi.
Mutta ottavaisen luistimesta meni..ei olisi ottanut moni muukaan, ellei satu valmiiksi olemaan edessä.
Mitkä kaksi virhettä?Tuomareilta 2 isoa virhettä 1.erään on liikaa.
Mitkä kaksi virhettä?
En tiedä, Kun en itse huomannut tuomarivirheitä tapahtuneen, ainakaan mitää isoja, Se että Salonen lähti isoista ovista ei ollut tuomari virhe, vaan kova tuomio, mikä oli täysin sääntöjen puitteissa annettu rangaistus, ehkä joku olisi antanut vain kakkosen, mutta 5+20 ei ollut virhe. Toista tilannetta en itse ole havainnut ollenkaanTiedät luultavasti mitä tarkoitan. Selviää otteluketjun viestejä lukemalla, jos ei muuten. Sori ei jaksa enää toistaa.
En tiedä, Kun en itse huomannut tuomarivirheitä tapahtuneen, ainakaan mitää isoja, Se että Salonen lähti isoista ovista ei ollut tuomari virhe, vaan kova tuomio, mikä oli täysin sääntöjen puitteissa annettu rangaistus, ehkä joku olisi antanut vain kakkosen, mutta 5+20 ei ollut virhe. Toista tilannetta en itse ole havainnut ollenkaan
Ei todellakaan ollut mikään keihästys, ja minä tulkitsin että sai tästä tilanteesta huitomisesta rangaistuksen. ja sitten 2min väkivaltaisuudesta kun nahistelivat OBn kanssaMinä huomasin. Keränen keihästi OB:n eikä lentänyt pihalle. Siinäpä ne. Voidaan olla eri mieltä, ei haittaa.
Ai niin, Hovinen jatkaa Sportissa myös ensi kaudella.- Vain yksi tehty maalia per peli tällä viikolla
- YV
- Sääliviiva karkaa jatkuvasti ja taitaa olla mahdoton homma sinne enää päästä
- Taas katkaistiin vastustajan putki (Sportin vieraspelien tappioputki)
- Seuraava peli on Pelicansia vastaan ja siitä ei voi kyllä pisteen pistettä odottaa
JYPille on tehty 99 maalia, 27 peliin.
Se on ihan helvetin paljon. Varsinkin, kun itse tekee 64 maalia.
Hovinen pitää ostaa JYPiin. Jos et voi voittaa jotain, niin osta se pois.Ai niin, Hovinen jatkaa Sportissa myös ensi kaudella.
No mutkun pelaa JYPissä. Kyllä silloin kaikki menee kokovartalokipsiin. Katsotaan vaikka mitä Puistola tekee nyt Jukureissa.Scotkan 0+1 jaksaa kyllä hämmästyttää runkosarjan puolivälin lähestyessä. Viime kaudella meni kuitenkin lähes 0.5 ppg tahdissa.