Oli Ahvenen mukaan kokonaisuutena laadukas esitys ja pitää kuulemma uskoa parempaan. Kyllä se siitä.
Siitä Ščotkan mailanhajottamisesta olis kiva saada joku reaktiogiffi joka kuvaisi hyvin tämän hetken JYPin esityksiä. Joku osaava väsätköön sopivan.
Hitler kuulee JYPin keränneen 6 pistettä edellisestä 16 pelistä?Eikös jankon betoni kerro kaiken? Sitten vielä tämä hitlerin bunkkeriparodia väännellen JYPin pelipäivän valmentajien palaveriksi, niin kaikkihan olisi ylös kirjattu huumorinkin puolelta.
En mä sitä Lahtisen kikkailuakaan kauhean peliä edistävänä näe. Onpa hyötyä jos heittää jalkakynää siihen asti kun menettää kiekon. Pelicans-matsissa Lambertin kanssa heittivät yleensä toisilleen jotain seläntakaa-syöttöä siihen asti kunnes Pelicans kyllästyi ja vei kiekon.
Valkeejärvestä kyllä samaa mieltä. Tasaista suorittamista ja tarpeeksi simppeliä peliä.
Molemmat voisivat ruveta laukomaan itse ahkerammin. Varsinkin Lahtinen. Ei ole mitään järkeä enää syöttää siinä muutaman metrin päässä maalista ollessaan. Lambert on myös viime peleissä sortunut monessa tilanteessa tuohon samaan. Onko syynä se, että aiemmin häntä syytettiin liiallisesta itsekkyydestä, niin nyt ei vahingossakaan hae itse ratkaisua kovinkaan usein. Ovat kuitenkin melkein ainoita joukkueessa tällä hetkellä, jotka pystyvät itse luomaan hyviä paikkoja omalla pelaamisellaan.Molemmat jätkät tarvitsee kyllä ehdottomasti suoraviivaisuutta hyökkäysalueen peliin. Aivan liikaa etenkin Lahtiselta näkee näitä loistavasta maalipaikasta suoraan vastustajan lapaan syöttöjä.
Molemmat voisivat ruveta laukomaan itse ahkerammin. Varsinkin Lahtinen. Ei ole mitään järkeä enää syöttää siinä muutaman metrin päässä maalista ollessaan. Lambert on myös viime peleissä sortunut monessa tilanteessa tuohon samaan. Onko syynä se, että aiemmin häntä syytettiin liiallisesta itsekkyydestä, niin nyt ei vahingossakaan hae itse ratkaisua kovinkaan usein. Ovat kuitenkin melkein ainoita joukkueessa tällä hetkellä, jotka pystyvät itse luomaan hyviä paikkoja omalla pelaamisellaan.
Ei helvetti tuo Ruusu on paska maalivahti.
Vittu, kun ei osata puolustaa. Molemmat maalit on tulleet alunperin puolustajien housuun paskomisista.
Ja toinen maali myös. Eihän tuollaista suupaisua voi sylkeä eteen. Katsokaa Kilpeläisen torjuntoja toisessa päässä ekassa erässä. Tuollaista maalivahtipeliä liigatasolla tarvitaan ihan joka pelissä, jos meinaa voitoista haaveilla. Meilläkin on sen tason kaveri, mutta istuu jostakin syystä tuolla penkin puolella availemassa luukkua. Kiitos Ahvenjärvi.Sen takia siellä on vielä yksi mies töissä putkien välissä jos/kun noin käy. Tuo 1-1 maali olisi pitänyt ottaa. Piste.
Se ois mut toista maalia ei saa Ruusun syyksi mitenkään.Sen takia siellä on vielä yksi mies töissä putkien välissä jos/kun noin käy. Tuo 1-1 maali olisi pitänyt ottaa. Piste.
Se ois mut toista maalia ei saa Ruusun syyksi mitenkään.
Ihan kuin olisin lukenut näitä kommentteja joskus ennenkin, jotain 257 kertaa. Ei kiinnosta paskaakaan Ruusun ”huippu” torjunnat kun vastapainona menee 3-5 helppoa jokaisessa pelissä. Moni sanoo, että ”JYPin puolustuksen kanssa ei pelaisi hyvin edes NHL maalivahti” minä sanon tähän nyt, että edes NHL puolustus ei pelaisi hyvin Ruusun kanssa.Harmittaa Ruusun ja JYPin puolesta. Ensin pari huipputorjuntaa ja sen jälkeen pari huippuimua.