Vitutusketju

  • 1 126 454
  • 8 557

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Vituttaa Köllin ja Ritarin jatkuva kuittailu Jyväskyläläisyleisöä kohtaan. "Masu täynnä" ja muuta paskaa....Ois Kölliki vaan tutustunut Jyväskyläläiseen kiekkoon ennenkun alkaa kuittailee fanien surkeudesta ja komppaamaan Tynin "ollaan kuitenkin neljänsiä"-kirjeitä.
Minua on kyllä hämmentänyt ajatusrakennelma missä viidetettä sijaa hyvänä saavutuksena pitävä on nälkäinen ja suurempaa menestystä janoava olisi se jolla on "masu täynnä". Eikös se ole juuri päinvastoin?

Ymmärtääkö Kortelainen edes että reilu kuukausi sitten JYP-fanit vaativat valmentajan eroa koska näytti että joukkueen peli näytti siltä, ettei sillä menestytä pudotuspeleissä. Avoimen kirjeen ja joukkueen yhteenhitsautumisen jälkeen Kari Tyni ja Marko Virtanen todistivat pieksämällä SaiPan pudotuspeleissä nurkanrakoon että fanit olivat väärässä...eikä JYP ole missään nimessä missään pelillisessä lamassa...eikun..

Tuskin ymmärtää.
 

_Wildchild_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat Halutulle muutokselle (TM)
Vituttaa Köllin ja Ritarin jatkuva kuittailu Jyväskyläläisyleisöä kohtaan. "Masu täynnä" ja muuta paskaa.
Ritari ei varsinaisesti ole mikään penaalin terävin kynä..Tosin yhdessä asiassa olen samaa mieltä Ritarin kanssa, sillä mies nimittäin kommentoi tänään jossain vaiheessa peliä että "Minä nyt en yleensäkään näe yhtään mitään". Ja yhtälailla Kölli paljastaa oman tietämättömyytensä noilla kommenteillaan. Tai ehkä me vaan kaikki ollaan sitten yhtä suurta kusipää-kannattajajoukkoa, kuka tietää.

Pitää varmaan asettaa ensi kauden nöyräksi tavoitteeksi että ei olla liigassa viimeisenä ettei tule leimatuksi ylimielisiksi mulkuiksi.
 

eepi47

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Päällikkö Jokinen, Filip Riska
Kyllä jurppii taas niin perkeleesti, mutta eritoten hyökkäyspeli ja siihen lähteminen aiheuttaa raivonpuuskia.

Hyökkääjillä tuntuu olevan hyökkäysintoa vähän liikaakin, kun odottelevat syöttöä niin usein jopa oman siniviivan hyökkäyspään puolella. Aika vaikea on meinaan sinne avata. Sitten syydetään paskaa puolustajien niskaan, kun "eivät ne syötöt vaan napsu lapaan". Jos se kiekko nyt kuitenkin saadaan sinne keskialueelle joukkuekaverin lapaan, niin muut hyökkääjät eivät taas ehdi mukaan ja yksin hyökkääminen tiivistä viisikkoa vastaan on vaan niin perkeleen haastavaa.

Mielenkiintoista kyllä tuota edellä mainittua havaintoa ei ole pystynyt tekemään yhdenkään puolivälieräpelin ensimmäisen 10 minuutin aikana. Silloin hyökkäys soljuu yhtenä rintamana omasta päästä lähtien ja keskialue ylitetään mallikkaasti. Kun huomataan, että "perkele, tämähän sujuu", niin sitten loppuu työnteko ja välimatkat kasvavat. Huonoksi on mennyt. Missä on se periksiantamaton JYP, joka ei arastanut työntekoa?

Positiivista kuitenkin, että vielä on ainakin 1 peli aikaa nauttia suosikkijoukkueen otteista...
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
En aio katsoa enää yhtään JYPin peliä tällä kaudella. Nyt sai riiittää.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Joo, vaikka itsekin olen Tuppuraisen heräämiseen uskonut niin en ymmärrä, miksi se roudataan joka kerta siinä paikassa kentälle kun pitäisi tehdä maali. Tulokset nähtävissä koko kauden ajalta. Esimerkiksi Louhivaara oli tänään älyttömän paljon energisempi ja väitän, että puukäsi-Ossi olisi tuosta tontilta tehnyt. Tuppuraiselle ei kelvannut, taaskaan.

Tämä. Missäs helvetissä Ossi oli kentältä, kun peliä ratkaistaan? Tuon joukkueen sielu ja sydän ihan selkeästi. Onneksi Jani oli kuitenkin.

Eiköhän Opalla oo käsi niin paskana ettei kykene edes laukomaan kunnolla, ei pelannut ylivoimissakaan.
 

Bacon

Jäsen
Eiköhän Opalla oo käsi niin paskana ettei kykene edes laukomaan kunnolla, ei pelannut ylivoimissakaan.

Sori vieraasta pöydästä huutelu, mutta jos ei muistini ihan surkea ole niin muistelen, että Louhivaaralla oli tuossa pelissä yksi ihan hyväkin vetopaikka, mutta melkonen pulunpieru sieltä lähti. Ei taida käsi toimia ihan niin kuin pitäisi. Voi kyllä kaverille hattua nostaa, kun alle puolikuntoisena yrittää pelata. Siinä ainakin mies, joka pelaa joukkueelleen. Moni tuskin edes lähtee yrittämään tuossa kunnossa.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa Köllin ja Ritarin jatkuva kuittailu Jyväskyläläisyleisöä kohtaan. "Masu täynnä" ja muuta paskaa.

Nyt toisessa erässä Kölli huomas, että JYPin peli on sekaisin. Syötöt ei mene kohilleen. Ylivoimaa ei osata pelata. Puolustus on sinnepäin. Maalivahtipeli ei ole vaadittavalla tasolla. Eikä tehä paikoista maaleja. Edellisessä pelissä Kölli huomas, että Luomalle tulee hasardeja, Näkyvä on pujottelukeppi. Ihmettelee miten JYPille tulee ylipäätään näin paljon helppoja virheitä. TÄSTÄHÄN JYVÄSKYLÄLÄISYLEISÖ ON PITKIN KAUTTA KITISSYT PERKELE!

En ole kuunnellut kyseisten herrojen tarinoita, mutta kai heidän ajatusmaailmansa lähtee siitä, että kannattajan tehtävä on ainoastaan kannattaa - olipa peli millaista tahansa. Kannattajan tulee siis olla seuralle hyödyllinen idiootti, joka maksaa viulut kaikissa tilanteissa. Oma ajattelu ei ole sallittua. Tällä linjallahan meidän suuri toimitusjohtajakin on.

Kölli - joka nyt ei kaikesta päätelleen ole se penaalin terävin kynä - horiskoon mitä horisee, mutta Ritarin kohdalla tuota jo ihmettelen. Kyllä hänen JYPiä läheltä seuraavana tulisi tietää ja tunnustaa, että kannattajien kritiikki on täysin perusteltua. Ei Ritarin uskottavuutta lisää se, että hän siirtyy selostuksissaan JYP-sympatioista hölmöläisten kerhoon.
 

moxey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ajatteleekohan nuo ihmiset oikeasti, että kannattaja on se kouluikänen mailaa huutava pikkupoika. Ainakin puheet noilla kaikilla kolmella (Kölli, Ritari & Tyni) viittais tähän.

Mitähän lie perus keskiverto lätkäkannattaja oikeasti? ~30v duunari käyttämässä 2000€ kuukausipalkastaan 10%/kk hallille?

Sittenkun näille puhutaan kun pikkulapsille tai nuorille aikuisille ja esitykset on mitä on niin ei tartte ihmetellä kun ei kiinnosta hallille enää mennä.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Ajatteleekohan nuo ihmiset oikeasti, että kannattaja on se kouluikänen mailaa huutava pikkupoika. Ainakin puheet noilla kaikilla kolmella (Kölli, Ritari & Tyni) viittais tähän.

Mitähän lie perus keskiverto lätkäkannattaja oikeasti? ~30v duunari käyttämässä 2000€ kuukausipalkastaan 10%/kk hallille?

Sittenkun näille puhutaan kun pikkulapsille tai nuorille aikuisille ja esitykset on mitä on niin ei tartte ihmetellä kun ei kiinnosta hallille enää mennä.

Niin. Tässä tullaan siihen "katsojaprofiiliin" mikä jääkiekon parissa on ollut vielä takavuosina joita saattoi kusettaa millä jutuilla milloinkin.

Olen ollut huomaavinani että viime vuosina katsomosta on löytynyt ihan oikeasti fiksua/koulutettua/analysoivaa porukkaakin joille kaikki ei mene läpi. Tämä kriittinen katsojakunta osaa vaatia vastinetta rahoilleen. Kaikki eivät ole enää duunareita paskaisissa Karjalalippiksissään tai teinejä finninaamoineen.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Masu täynnä? Juupa juu. Jos Alatalon aikana oltais oltu runkosarjan viidensiä ja pelattu tiukkoja vääntöjä neljänsien kanssa, niin varmaan oltaisiin oltu tyytyväisempiä kuin nyt ollaan. Sen aikaisella rosterilla ja budjetilla viides sija olisi ollut uskomaton juttu. Nyt JYPin rosteri, samoin kuin pienin varauksin budjettikin, on kovaa tasoa ja totta kai odotukset ovat eri tasolla. Toki aiempi menestys näkyy kritiikissä, mutta se pointtihan on ollut, että ei tässä sijoitukseen ja menestyksen puutteeseen olla tyytymättömiä. Toivottavasti nämä kommentit menisi Köllille.

Kun maalia tarvitaan, Perrin ja Tuppurainen pelaa, Louhivaara ei. Perrin ja Tuppurainen ovat tietenkin ne kalleimmat miehet, Louhivaara on palkattu työhevoseksi jne. Mutta kuitenkin. Toivottavasti syy jättää Opa pois tuosta loppurutistuksesta oli siinä kädessä. Muuten ei olisi mitään järkeä jättää erittäin hyvällä energialla pelaavaa runkosarjan maalipörssin vitosta pois kuvioista.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Ajatteleekohan nuo ihmiset oikeasti, että kannattaja on se kouluikänen mailaa huutava pikkupoika. Ainakin puheet noilla kaikilla kolmella (Kölli, Ritari & Tyni) viittais tähän.

Mitähän lie perus keskiverto lätkäkannattaja oikeasti? ~30v duunari käyttämässä 2000€ kuukausipalkastaan 10%/kk hallille?

Sittenkun näille puhutaan kun pikkulapsille tai nuorille aikuisille ja esitykset on mitä on niin ei tartte ihmetellä kun ei kiinnosta hallille enää mennä.

Juuri näin. Jotenkin tuntuu että JYPin (ja Tynin) markkinoinnissa on vain kaksi segmenttiä: lapset & nuoret ja keski-ikäiset yrityspomot.

Edelleen muistan edelliseltä mestaruuskaudelta kun JYPin markkinointia kritisoitiin. Tyni tokaisi tuolloin, että "tuote myy itsensä". Tuollaiseen ylimielisyyteen ei kyllä pitäisi olla kenelläkään yritysjohtajalla varaa.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Ei vituta tällä hetkellä yhtään että kesäloma on tappion päässä. Toivottavasti tää kausi loppuu mahdollisimman pian. Ei olla tällä sekoilukaudella ansaittu yhtään tän enempää.

Mutta vituttaa jo ennakkoon se, että seurajohdossa tuskin riittää nöyryyttä että jos SaiPa laittaa 4-0 meidät lauluun, pyytää anteeksi tätä paskaa mitä on viimeisen kuukauden ajan suollettu avoimien kirjeiden, lipunmyyntikoijauksien yms.muodossa.

Jos huomenna koittaa kesälomat ja seura ei mitenkään tule julkisuuteen tämän viikon aikana positiivisten uutisten tai edes anteeksipyyntöjen merkeissä, toivottavasti meissä kannattajissa riittää intoa laittaa kova kovaa vasten.

Riittääkö?

LISÄYS: Okei, mua vituttaa se että SaiPaan huhutaan sellaisia pelaajia (Jalvanti, Pietilä, Roope Talaja jne.) jotka kertoo SaiPan imusta, kun tänne hommataan neverförget-Pihlmaneja.
 
Viimeksi muokattu:

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Mutta vituttaa jo ennakkoon se, että seurajohdossa tuskin riittää nöyryyttä että jos SaiPa laittaa 4-0 meidät lauluun, pyytää anteeksi tätä paskaa mitä on viimeisen kuukauden ajan suollettu avoimien kirjeiden, lipunmyyntikoijauksien yms.muodossa.
Itse veikkaan että Tyni tulee ulos jossain lehtihaastattelussa ja vittuilee puolihuolimattomasti lisää kannattajille että "emme tukeneet joukkuetta vaikeina hetkinä"

Saa ottaa talteen.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos huomenna koittaa kesälomat ja seura ei mitenkään tule julkisuuteen tämän viikon aikana positiivisten uutisten tai edes anteeksipyyntöjen merkeissä, toivottavasti meissä kannattajissa riittää intoa laittaa kova kovaa vasten.

Riittääkö?

Itse olen ainakin jo päättänyt, että Tynille lähtee sähköpostia aika nopeasti kauden loppumisen jälkeen. Homma on vedetty niin reisille tällä kaudella, ettei kestä. Harvemmin olen pelien katsomista lopettanut kesken, mutta tällä kaudella näitä hetkiä on ollut useampiakin. Peli on hirveätä roskaa ja toimitusjohtaja kusee faneja silmään kaiken maailman klassikkopaidoilla, megafonikielloilla ja lippukusetuksilla.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Siis tämä väitetty pikkupojitteluhan tulee siitä, että valitus kuuluu netissä. Ja netti = uusi asia = nuoret. Yksinkertaista, rakkaat watsonit.
 

EMS78

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En nyt tiiä että vituttaako mua, mutta koska massiiviselle hämmennykselle ei oo ketjua, niin kirjoitetaan nyt tähän.

Eletään jääkiekkofanien himotuinta aikaa kun oma joukkue pelaa pleijareissa. Niin silti mua ei vois juurikaan vähempää kiinnostaa tällä hetkellä JYPin pelit. En ymmärrä miten tää voi olla mahdollista. Mutta mun osalta kausi päätty runkosarjaan, mikä sekin lopun osalta meni vähän rimpuillen läpi. Tuo joukkue vaan imi musta kaikki mehut jo runkosarjan aikana. Oon todella hämmentyny tästä välinpitämättömyydestä mitä oon viime viikkoina kokenu JYPin pelejä kohtaan.

Oon kannattanu JYPiä yli 25 vuotta. En oo mitään tällaista kokenu koskaan ennen. Varmaan se JYPin peli oli aikamoista kuraa silloinkin, kun JYP taisteli SM-liigassa pysymisestä. Mutta pelit kiinnosti ihan täysillä, eikä mielessä käynykään sellainen vaihtoehto, että vois tehdä jotain muuta kuin seurata JYPin pelejä ja kannustaa sitä. En oo yhtään peliä käyny tällä kaudella kattoo Hippoksella - ei vaan oo tullu mieleenkään että menisin. Pleijarien peleistä en oo kattonu yhtään, vaikka oisin voinu. Maanantaina, sen sijaan että oisin kattonu peliä, pesin lattiat ja tamppasin matot. Miten tähän on tultu? Mut hei, kiitokset Virtaselle että mulla on puhtaat lattiat ja raikkaat matot.

Kuulun niihin, jotka oli tyytyväisiä Virtasen pestiin ennen kauden alkua, vaikka vähän arvelutti sen jälkeen kun Virtanen edellisellä kaudellä kävi erätauolla Selinin kimppuun. Mutta olin siinä uskossa, että jos homma ei toimi, niin Virtaselle tulee lähtö. Ei sitä sit tullu vaikka aihetta olis ollu. JYPin peli on ollu ihan kauheeta kuraa läpi kauden, lukuunottamatta niitä pelejä jolloin joukkue on palannu pelaamaan viime kausilta tuttua JYPPI-kiekkoa. Niitä pelejä vaan on ollu ihan liian vähän.

Onneks tämä kausi päättyy yhden pelin päästä. Mut suoraan sanottuna "pelottaa" ens kausi. Jos Virtanen saa jatkaa ja tämä sama pelityyli pysyy, niin ihmettelen vaan, että mistä ihmeestä mä kaivan itelleni motivaatiota kattoo JYPin pelejä ja kannustaa tätä joukkuetta.

Sori pitkästä avautumisesta. Oon varmaan paskin JYPin kannattaja. Mut rehellisesti sanottuna, en ees häpee sitä. Mua saa heitellä mädillä tomaateilla. Näillä fiiliksillä - ei tunnu missään. Oon vaan niin v***n turtunu tähän paskaan, mitä tää kausi on ollu.
 

Kobe

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mut suoraan sanottuna "pelottaa" ens kausi. Jos Virtanen saa jatkaa ja tämä sama pelityyli pysyy, niin ihmettelen vaan, että mistä ihmeestä mä kaivan itelleni motivaatiota kattoo JYPin pelejä ja kannustaa tätä joukkuetta.

Sori pitkästä avautumisesta. Oon varmaan paskin JYPin kannattaja. Mut rehellisesti sanottuna, en ees häpee sitä. Mua saa heitellä mädillä tomaateilla. Näillä fiiliksillä - ei tunnu missään. Oon vaan niin v***n turtunu tähän paskaan, mitä tää kausi on ollu.

Tosi hyvä kirjoitus ja varmaan ihan samoja tuntemuksia monella kirjoittajalla täällä. Tuo turta olo on vielä astetta pahempi kuin rankka vitutus ja muutosten vaatiminen. Parit mestaruudet ja runkkarivoitot yhdistettynä siihen että Liigassa on aivan liikaa pelejä ja varsinkin niitä turhia pelejä. JYPin peli ollut tämän kauden tunteetonta ja tylsää ja Hippoksella järjestään ankea tunnelma. Siihen päälle Liigan suhmuroinnit ja Tynin perseilyt; noista pienistä puroista se turtuus tulee.

Diagnoosi tehty ja lääkkeeksi suosituksia. Aika parantaa, tässä kun sitä paskaa olet tämän kauden syönnyt niin maistuu ne makeat päivät taas tulevaisuudessa hyvältä. Sitten kannattaa ottaa hetkeksi etäisyyttä koko hommaan ja syksyllä sitten taas avoimin mielin hallille. Kyllä tää tästä.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa suomalainen fanikulttuuri tai lähinnä sen täydellinen puuttuminen. Pitäisi muistaa että pelaajat, valmentajat ja jopa toimitusjohtajat ovat vain käymässä joukkueen organisaatiossa. Mutta oikeat fanit ovat siellä elinkautisella sopimuksella ilman mahdollisuutta päästä ehdonalaiseen vapauteen.
Siksi jaloillaan äänestäminen ei tulisi minulle ikinä edes mieleenikään vaikka kuinka vituttaisi organisaation perseilyt. Sillä sehän olisi sama kuin ampuisit itseäsi omaan jalkaan. Ainoa mitä sillä jaloillaan äänestämisellä saa aikaiseksi on että seuraavalla kaudella on vähemmän resursseja joukkueen rakentamiseen. Eivät ne pelaajat siellä ilmaiseksi pelaa!
Edit: Vieläkin satoja lippuja myymättä Vittu!
 

moxey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minen sinänsä fanikulttuuria pistäs pääsyylliseks vaan sen fanikannan suuruuden. Tai paremminkin pienuuden.

Esim jyväskylässä ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi "oikeita" faneja.

Myöskin tuota sanaa fani käytetään mielestäni välillä vähän väärin. Joissain yhteyksissä sillä tarkoitetaan suurinpiirtein kaikkia alueella asuvia. Joissain kaikkia joukkueen esityksiä seuraavia. Itse taas näkisin, että se "fani"-porukka on se fanikatsomossa aktiivisesti kannustava pieni porukka.

Itse määrittelisin nuo ehkä sillein että satunnaiskatsojat --> lätkää yleisesti seuraavat katsojat --> omaa seuraa aktiivisesti seuraavat katsojat --> kausikorttilaiset --> "oikeat" fanit.

Ongelma käsittääkseni on, että noita satunnaiskatsojia ja omaa seuraa seuraavia katsojia ei paljoa saada houkuteltua hallille nykysillä esityksillä. Kausikorttilaisilla nyt ei oo mitään väliä, kun ne lasketaan katsojiks tuli ne hallille tai ei. "Oikeat" fanit kyllä varmasti siellä hallilla onkin. Niitä vaan on niin vähän, ettei se täytä hallia.

Oiskin hyvä ihan jo termitasolla erotella ihan oikeasti ne jotka aktiivisesti peliesityksiä seuraavat kannattajat ja fanit toisistaan. Tosin sitähän aika yleisesti jo käytetään niinku ylläolevassa että fanit ja "oikeat" fanit.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Vituttaa suomalainen fanikulttuuri tai lähinnä sen täydellinen puuttuminen. Pitäisi muistaa että pelaajat, valmentajat ja jopa toimitusjohtajat ovat vain käymässä joukkueen organisaatiossa. Mutta oikeat fanit ovat siellä elinkautisella sopimuksella ilman mahdollisuutta päästä ehdonalaiseen vapauteen.

Siksi jaloillaan äänestäminen ei tulisi minulle ikinä edes mieleenikään vaikka kuinka vituttaisi organisaation perseilyt. Sillä sehän olisi sama kuin ampuisit itseäsi omaan jalkaan. Ainoa mitä sillä jaloillaan äänestämisellä saa aikaiseksi on että seuraavalla kaudella on vähemmän resursseja joukkueen rakentamiseen. Eivät ne pelaajat siellä ilmaiseksi pelaa!

Edit: Vieläkin satoja lippuja myymättä Vittu!


Kyllä Kapo on tässä pitkälti oikeilla jäljillä. Sarja katkolla niin kyllä häkin tulisi olla täynnä. Jos tällaisessa tilanteessa joukkueelta ei löydy sitä parasta voi tulla sitten sillä ottelulipun hinnalla päästämään höyrynsä tänne.
 

moxey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sarja katkolla niin kyllä häkin tulisi olla täynnä.

Tästä olen samaa mieltä. Tosin veikkaampa, että syistä/syyllisistä ollaan erimieltä.

Minen millään pysty mieltämään asiaa fanien/kannattajien eli ts. asiakkaiden syyksi, jossei tuote myy. Kyllä se minun mielestä lähtee sieltä seuran päästä, että miksei olla saatu kasvatettua vuoden tärkeimpään hetkeen sellasta hypeä ja buumia, että saataisiin halli täyteen.

Mun mielestä tässä enemmänkin kerätään sitä "tuote myy itse itseään"-asenteen satoa. Tuote myi itse itseään tasan niin kauan kun tuote oli hyvä.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Tästä olen samaa mieltä. Tosin veikkaampa, että syistä/syyllisistä ollaan erimieltä.



Minen millään pysty mieltämään asiaa fanien/kannattajien eli ts. asiakkaiden syyksi, jossei tuote myy. Kyllä se minun mielestä lähtee sieltä seuran päästä, että miksei olla saatu kasvatettua vuoden tärkeimpään hetkeen sellasta hypeä ja buumia, että saataisiin halli täyteen.



Mun mielestä tässä enemmänkin kerätään sitä "tuote myy itse itseään"-asenteen satoa. Tuote myi itse itseään tasan niin kauan kun tuote oli hyvä.


Ymmärrän täysin tuon näkökulman että tuotteen pitää olla kunnossa että se myy. Itsekin olen ollut enemmän pois hallilta kuin vuosiin. Kumminkin on mahdollista että seuraavan kerran kiekkoillaan kotona syyskuussa joten sarjan ollessa katkolla ajan hittoon tuollaiset ajatukset ja lähden tukemaan joukkuetta. Tietysti täällä moni jopa toivookin tappiota että pääsee taas mouhaan samoista asioista mitä koko kauden.

Hei nyt,kausi on katkolla ja nyt vielä uskoa omiin!
 

Lord Maza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oli.
Kausi on katkolla ja uskoa omiin ei ole. Mikä vittu sen pelin yht'äkkiä palauttaa raiteilleen? Se on jo aika monesta suusta tullut, että ns pelikirjasta tai pelitavasta ei ole mitään käryä, kenelläkään. Ei edes kuulapäällä ittellään. Näkyy ylivoimapelissäkin aika radikaalisti.
Tässä asiassa vituttaa myös se, että aina ja joka ikinen kerta 1-yv yrittää pelata sen syötön yhdellä kosketuksella kulman kautta neliön sisään, jossa <valitse nimi tähän> neppaa ohi kiekosta tai maalivahtia logoon.
Tyntsäkään ei varmaan enää ehdi pistää kirjettä faneille.

Joo, kyllä vituttaa, mutta onneksi se alkaa olla tämän kevään -Ja JYPin- osalta ohi.
 

Ikijää

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Toronto Maple Leafs
Vituttaa suomalainen fanikulttuuri tai lähinnä sen täydellinen puuttuminen. Pitäisi muistaa että pelaajat, valmentajat ja jopa toimitusjohtajat ovat vain käymässä joukkueen organisaatiossa. Mutta oikeat fanit ovat siellä elinkautisella sopimuksella ilman mahdollisuutta päästä ehdonalaiseen vapauteen.

No tämä. En minä JYPiä tule hylkäämään vaikka juuri nyt vituttaakin niin paljon, että suojakänni oli otettava päälle ennen peliä, joka on valitettavasti seurattava ruudusta. Harmi kun vuokrataso aikanaan ajoi pois Jyväskylästä, niin en voi seuraa juuri taloudellisesti tukea kausikortin muodossa.

Toivottavasti pelaajat eivät halua vielä lähteä kesälomille ja jäälle luistelee se meidän kaikkien rakastama JYP, joka repii, raastaa ja taistelee.
 

Al Bundy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, Suomi
Tässä kaudessa vituttaa monikin asia, mutta tässä muutama miinus joita olen kauden aikana mietiskellyt ja tunnekuohuissa arvioinut:

- Olen tyytyväinen ainoastaan suorasta PO-paikasta.
- Kävin 11-vuoden kausaripaikan jälkeen tällä kaudella katsomassa pääasiassa vain lauantai-pelit runkosarjasta. Selitys: epävarmuus vuorotyöstä. Oikea syy: epäilys etten pysty kuitenkaan lainaamaan kausikorttipaikkaa rahaa vastaan, kun kaikki saa saman läpsyttelyn myös kotiin/baariinkin.
- Jo viime kaudella oli niin paskaa peliä runkosarjassa välillä ettei taivu..
- Täällä JYP-vakiokirjoittajien nega-sävyiset jutut aina vaan. En kiellä etteikö olisi aihetta, mutta itse katsoisin kauden loppuun ensin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös