En nyt tiiä että vituttaako mua, mutta koska massiiviselle hämmennykselle ei oo ketjua, niin kirjoitetaan nyt tähän.
Eletään jääkiekkofanien himotuinta aikaa kun oma joukkue pelaa pleijareissa. Niin silti mua ei vois juurikaan vähempää kiinnostaa tällä hetkellä JYPin pelit. En ymmärrä miten tää voi olla mahdollista. Mutta mun osalta kausi päätty runkosarjaan, mikä sekin lopun osalta meni vähän rimpuillen läpi. Tuo joukkue vaan imi musta kaikki mehut jo runkosarjan aikana. Oon todella hämmentyny tästä välinpitämättömyydestä mitä oon viime viikkoina kokenu JYPin pelejä kohtaan.
Oon kannattanu JYPiä yli 25 vuotta. En oo mitään tällaista kokenu koskaan ennen. Varmaan se JYPin peli oli aikamoista kuraa silloinkin, kun JYP taisteli SM-liigassa pysymisestä. Mutta pelit kiinnosti ihan täysillä, eikä mielessä käynykään sellainen vaihtoehto, että vois tehdä jotain muuta kuin seurata JYPin pelejä ja kannustaa sitä. En oo yhtään peliä käyny tällä kaudella kattoo Hippoksella - ei vaan oo tullu mieleenkään että menisin. Pleijarien peleistä en oo kattonu yhtään, vaikka oisin voinu. Maanantaina, sen sijaan että oisin kattonu peliä, pesin lattiat ja tamppasin matot. Miten tähän on tultu? Mut hei, kiitokset Virtaselle että mulla on puhtaat lattiat ja raikkaat matot.
Kuulun niihin, jotka oli tyytyväisiä Virtasen pestiin ennen kauden alkua, vaikka vähän arvelutti sen jälkeen kun Virtanen edellisellä kaudellä kävi erätauolla Selinin kimppuun. Mutta olin siinä uskossa, että jos homma ei toimi, niin Virtaselle tulee lähtö. Ei sitä sit tullu vaikka aihetta olis ollu. JYPin peli on ollu ihan kauheeta kuraa läpi kauden, lukuunottamatta niitä pelejä jolloin joukkue on palannu pelaamaan viime kausilta tuttua JYPPI-kiekkoa. Niitä pelejä vaan on ollu ihan liian vähän.
Onneks tämä kausi päättyy yhden pelin päästä. Mut suoraan sanottuna "pelottaa" ens kausi. Jos Virtanen saa jatkaa ja tämä sama pelityyli pysyy, niin ihmettelen vaan, että mistä ihmeestä mä kaivan itelleni motivaatiota kattoo JYPin pelejä ja kannustaa tätä joukkuetta.
Sori pitkästä avautumisesta. Oon varmaan paskin JYPin kannattaja. Mut rehellisesti sanottuna, en ees häpee sitä. Mua saa heitellä mädillä tomaateilla. Näillä fiiliksillä - ei tunnu missään. Oon vaan niin v***n turtunu tähän paskaan, mitä tää kausi on ollu.