Joo mää en oo varma miten tuo meni. Saatto se olla noinkin.Mä kyllä muistelen Liigan tiedottaneen silloin, että konkurssin vuoksi putoaminen ei estä karsintoja, vaan silloin Liigan joukkumäärää putoaa.
Joo mää en oo varma miten tuo meni. Saatto se olla noinkin.Mä kyllä muistelen Liigan tiedottaneen silloin, että konkurssin vuoksi putoaminen ei estä karsintoja, vaan silloin Liigan joukkumäärää putoaa.
Samaa muistelin itsekin. Tätähän juuri osa "toivoo".Mä kyllä muistelen Liigan tiedottaneen silloin, että konkurssin vuoksi putoaminen ei estä karsintoja, vaan silloin Liigan joukkumäärää putoaa.
No mutta näin sitä vastuuta seuran omistajaportaassa kannetaan...Nimenomaan... Itsesäälissä rypeminen ja surkuttelu on aina typerintä mitä voi tehdä. Se on oikeastaan ainut asia mikä saa vereni kiehumaan.
No mutta näin sitä vastuuta seuran omistajaportaassa kannetaan...
Näinkö se sittenkin on, että Seppänen pelasti JYPin kerran, ja nyt ajaa alas ja kuittaa omia tappioitaan sitten liigalisenssin myynnillä? Ihan niin kuin Trumpin uusintayritys presidentiksi...pidin ensin vain synkkänä läppänä, mutta nyt alkaa näyttää pahalta.
Kysehän on osakkeen hinnasta, eikä lisenssin. Nämä menevät ihmisillä jatkuvasti sekaisin.Onko liigalisenssi siis vain pantti minkä voi myydä liigalle koska vaan pois? Olen jotenkin käsittänyt että vaihtoehtona on vain jos joku toinen joukkue sen ostaa, eikös Jokereiden poistumisesta liigasta tehty yhtä helvettiä juuri tuon takia että se ei ole vain joku arvopaperi minkä voi muuttaa rahaksi?
Istuu kuitenkin penkillä.Jesse Pulkkisen loukkaantuminen
Onpas jännä homma.Istuu kuitenkin penkillä.
Näinpä.. Oispa kaljaa...JYP on tasaisesti paska illasta toiseen ja kaudesta toiseen.
Seuraavaks 9 hyökkääjää lisää et saatas tehtyy se 5-7 maalia per peli?Puolustusta on paikkailtu, uusi maalivahti, mutta ei vaan auta. Omiin kolisee 4+ maalia pelissä.