Vitutusketju

  • 1 206 799
  • 9 203

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itsekin muistelin Salon testiikkelin revenneen, mutta vanhoja uutisia kaiveltuani muistini osoittautui vääräksi (?). Pelasi tuolloin jo seuraavassa pudotuspeliottelussa.
Itsekin olin aina siinä luulossa, että repesi kives kun jonkun uutisen netistä aikoinaan luin.


Totuus selvisi vasta lukemastani jutusta, että ei ollutkaan revennyt oli turvonnut ja pelasi tosiaan puudutettuna seuraavassa pelissä.

Alla linkki 13.10.2024 julkaistuun Iltalehden juttuun:


Ja alla lainaus tuosta jutusta:

” Salo kiidätettiin ambulanssilla sairaalaan, ja ensimmäinen tieto oli, että miehen kives olisi revennyt.

Kukaan ei odottanut suomalaisjärkäleen palaavan kaukaloon vain pari päivää myöhemmin seuraavaan otteluun, mutta niin kävi, kun mitään ei onneksi mennytkään rikki.

– Alakerta oli turvoksissa ja keräsi nestettä, mutta lääkäri puudutti kahdella piikillä ja pystyin pelaamaan. ”
 

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
14 vuotta oltu kaikki siinä luulossa, että on niin kova jätkä ettei revenneet pallerot haittaa. Helvetin kanadalaismedia.

Vituttaa kyllä suunnattomasti, jos Eroselle kävi pahemmin. Joukkueen kannalta erittäin tärkeä pelaaja, varsinkin kun Vainiokin ilmeisesti pitkään pois - onneksi Jesse tuli takaisin.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä olen aina miettinyt mitä tuo eturauhasen hyvänlaatuisen liikakasvun "hyvälaatuisuus" oikein tarkoittaa? Tässä ilmeisesti kyse siitä "pahanlaatuisesta" eturauhasen liikakasvusta. No joo, toivottavasti selvittiin säikähdyksellä!
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä olen aina miettinyt mitä tuo eturauhasen hyvänlaatuisen liikakasvun "hyvälaatuisuus" oikein tarkoittaa? Tässä ilmeisesti kyse siitä "pahanlaatuisesta" eturauhasen liikakasvusta. No joo, toivottavasti selvittiin säikähdyksellä!
Se hyvä taitaa olla vaan se, että se ei ole syöpää.

Muuta hyvää vaikea varmaan löytää siitäkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös