Mistä tieto tästä valituksesta?Urheilupuoli ei nyt edes jaksa vituttaa tuon yhden änkyrän valituksen siirtäessä ja todennäköisesti tuhotessa koko Hippos-hankkeen…
Twitter tai nykyään äxä, lisätiedot halliketjustaMistä tieto tästä valituksesta?
Pienen pienen osan tuosta huonon tuurin piikkiin voi pistää, mutta kyllä se erittäin huonolta tekemiseltä näytti suuren osan ajasta ylivoimalla. Alueelle pääseminen on äärettömän vaikeaa joka kerta, pitää pystyä yksinkertaisesti olemaan parempi. Huolimatta siitä, että toinen pelaa hyvin. Jätönjättöä kerta toisensa jälkeen. Vähissä oli vaaralliset paikat.No välillä ollut hirveää, mutta on tuossa myös pyöritetty alueella pitkiä aikoja tänään. Huonoa tuuriakin, ettei ole maaliin asti saatu kiekkoa kertaakaan.
Menee myös KalPan hyvän alivoiman piikkiin osittain.
No ei nyt ehkä tarvitse ihan noin liioitella, mutta Seppänen toki miettii tulevina kausina omaa rooliaan varmasti. Jos isolta suunnitelmalta viedään pohja niin kyllähän siinä tyhjä olo varmasti jää ja on ymmärrettävää miettiä miten jatkossa.Nyt ollaan tilanteessa että halliprojekti on peruuntumassa ja seura menossa konkurssiin.
Mitä hittoa juuri tapahtui?
No nyt on jo "next level" -tason synkistelyä.Perjantainen euforinen "onhan elämä ihanaa"-toteamus on vaihtunut siihen että ei aiheuta minkäänlaisia tuntemuksia huhut yhden liigan kovimman maalivahdin saapumisesta Jyväskylään ja paikalliseen palloseuraan.
JYPin kulkua liigakartalla on pahimmassa (ja jopa pelottavan realistisessa) tapauksessa jäljellä tämä kausi, jonka jälkeen huipputason jääkiekolle sanotaan Jyväskylässä heihei.
Olisi varmaan kannattavaa käydä katsomassa pelejä kun vielä voi, mutta helpompi aloittaa tosiasioiden hyväksyminen jo nyt ja alkaa miettimään aikaa jälkeen JYPin.
Nimenomaan... Itsesäälissä rypeminen ja surkuttelu on aina typerintä mitä voi tehdä. Se on oikeastaan ainut asia mikä saa vereni kiehumaan.Jospa ei nyt kuitenkaan maalata liikaa niitä piruja seinille. Mennään ennemmin päivä ja ottelu kerrallaan eteenpäin.
Juuri näin. Kyllä se päivä vielä paistaaJospa ei nyt kuitenkaan maalata liikaa niitä piruja seinille. Mennään ennemmin päivä ja ottelu kerrallaan eteenpäin.
Ja mulla on tunne, ettei koko karsintoja pelata edes. Odotellaan kautta vähän eteenpäin.No nyt on jo "next level" -tason synkistelyä.
On 99,9% varmaa, että JYP jatkaa Liigassa myös tämän kauden jälkeen. Ainoastaan karsinnoissa putoaminen voisi tämän muuttaa.
Eiköhän karsinnat pelata, mutta JYP siellä ei ole mukana :DJa mulla on tunne, ettei koko karsintoja pelata edes. Odotellaan kautta vähän eteenpäin.
Ei ole mukana joo :D mutta kyllähän tuolta pahempiakin huhuja kuuluu, että yksi seura saattaa nostaa rahat ja lähteä. Silloin karsinnat ilmeisesti peruuntuisi jos näin käy, mutta toki tarkemmin en tiedä. Eiköhän kaikki tälläinen selviä varmaan parin kuukauden sisällä jos jotain tapahtuu, mutta toivotaan, että tälläistä ei tapahdu ja pelataan kuten pitää.Eiköhän karsinnat pelata, mutta JYP siellä ei ole mukana :D
Mä kyllä muistelen Liigan tiedottaneen silloin, että konkurssin vuoksi putoaminen ei estä karsintoja, vaan silloin Liigan joukkumäärää putoaa.Ei ole mukana joo :D mutta kyllähän tuolta pahempiakin huhuja kuuluu, että yksi seura saattaa nostaa rahat ja lähteä. Silloin karsinnat ilmeisesti peruuntuisi jos näin käy, mutta toki tarkemmin en tiedä. Eiköhän kaikki tälläinen selviä varmaan parin kuukauden sisällä jos jotain tapahtuu, mutta toivotaan, että tälläistä ei tapahdu ja pelataan kuten pitää.
Joo mää en oo varma miten tuo meni. Saatto se olla noinkin.Mä kyllä muistelen Liigan tiedottaneen silloin, että konkurssin vuoksi putoaminen ei estä karsintoja, vaan silloin Liigan joukkumäärää putoaa.
Samaa muistelin itsekin. Tätähän juuri osa "toivoo".Mä kyllä muistelen Liigan tiedottaneen silloin, että konkurssin vuoksi putoaminen ei estä karsintoja, vaan silloin Liigan joukkumäärää putoaa.