Nyt on ihan liikaa hyvää tavaraa täällä! Muutamasta on pakko ottaa kiinni.
EDIT2: Lisättäköön tähän vielä episodi siitä, kuinka Junno oli esitellyt hippoksen käytävillä jyväskyläläisille ohikulkijoille Petr Tonin allekirjoittamaa sopparia ennen sopimuksen julkaisua.
Ei kai oikeasti? Haha! Kovasti meni "valkoisten numero 15" näköjään Junnon ihon alle, kun KalPaa kohti konkurssia luotsasi.
Kärppien talous on nykyään hyvällä mallilla. Qstock ja Tunturiviihde antaa taloudellista selkänojaa.
Eli Kärpät omistaa Tunturiviihteen kautta Ihku ravintolat Rukalla, Levillä, Oulussa, Tampereella, Helsingissä, sekä Nokia Areenan kyljessä olevan Pub Old Mates ja Levillä olevan Pub Old Mates
Nämä ainakin.
Itse olen vähän pohtinut tuossa, että onko pienemmällä piirillä ollut liian suuri rahan kiilto silmissä? Kokonaisuus vetää hiton hyvin taloudellisesti, niin mitäpä sitä urheiluun enempää rahoja käyttämään?
Nyt näyttää siltä, että lyödään taalaa tiskiin vanhaan malliin, että saadaan varmat suoriutujat jengiin. Ihan oikein.
En minä mitään tiedä, mutta tuollaisten lasien takaa katson.
@Kelmu taas putsasi viestillään pöydän. Ei lisättävää. Jännä nähdä mihin Liiga menee viidessä vuodessa. Toiset hoitaa hommansa hyvin, toiset ei. Sitten taas jos muut bisnekset alkaa tuottamaan hyvin ja urheilu on rasite, niin mitä suurvisiirit sitten tekevät?
Älä laita tänne tällaista. JyP HT - legenda #13 on etunimeltään Tuomo.
Kaartiselle hyvät jatkot. Ei sentään lähtiessään vakuutellut pelaavansa Suomessa aina JYPissä.
Ai niin, Pasi Sinikunnas never forget.