On kyllä syvällä ajatukset tosiaan nyt tästä kaikesta. Kävin lenkillä ja osannut muuta miettiä, kuin että miten sitä osaa ihminen olla tyhmä. Vittu, odotin vielä aamulla perjantain peliä pirusti, mutta nyt tiedä edes viitsiikö katsoa.
No tässähän vituttaa se, että Lahtisen rankemman luokan tötöilyt eivät mitä todennäköisimmin vaikuta vain häneen, vaan välillisesti myös muihin pelaajiin ja JYPiin seurana. Enkä nyt kovin ylpeästi ole tällä hetkellä pistämässä JYPin hupparia ja lippistä päähän.Haluan täsmennystä että mikä vituttaa? Tähtipelaajan "menettäminen" on eri asia kuin tähtipelaajan poistuminen seurasta omien rikosten takia. Menettämisessä on ikään kuin olettama että se tapahtuu jostain muusta syystä, esim että loukkaantuu niin ettei pysty enää pelaamaan. Että ei ole oma vika vaan niin vaan nyt pääsi käymään.
Tämä tapaus taas menee ennemmin niin että VITUTTAA kun yksi aikuinen mies ei osaa hoitaa itseään siihen kuntoon että osaa käyttäytyä kuin vastuullinen aikuinen. Onko jäänyt kypsyminen aikuiseksi vajaaksi kun ei käsitetä elämän realiteetteja? Että on tiettyjä sääntöjä ja lakeja joita rikkomalla joutuu vastuuseen? Jos viina maistuu liikaa ja haittaa noin elämää niin pitäisi alkaa hoksata että minulla on ongelma. Se VITUTTAA kun pystyy kyllä olemaan jonkin tason ammattiurheilija mutta muuten elämänhallinta perseellään. Olisi hoitanut ittensä kuntoon niin näitä ei olisi tapahtunut. Ja se on se vastuu meillä jokaisella että paketti pysyy kasassa.
Kyllä. Vituttaa koko homma. Pelaajan törttöily ja ne seuraukset meille kaikille. Toki uhrin kärsimys on kaikkein suurin kärsimys mutta ei tätä olisi kaivattu. Muutenkin jo takkuista menoa niin tulevista voitoista tulee väkisin mieleen #4seve eikä sille voi mitään. Voi vitun vittu sentään.No tässähän vituttaa se, että Lahtisen rankemman luokan tötöilyt eivät mitä todennäköisimmin vaikuta vain häneen, vaan välillisesti myös muihin pelaajiin ja JYPiin seurana. Enkä nyt kovin ylpeästi ole tällä hetkellä pistämässä JYPin hupparia ja lippistä päähän.
Toteanpahan vaan sen, että sellainen juhlakausi sitten.
Edelleen minua yhä ihmetyttää se, että suomalaisilla urheiluseuroilla ei vaikuttaisi olevan minkään sortin riskin hallinta mekanismia saati sitten tietämystä miten kriisiviestintää tulisi suorittaa."Tänään on bileet/ kaikki sileeks"
Vähän väärin tulkittu tutkintalinja. Ja en minä JYPiä löylytä sen enempää enää. Tätä paskaa nyt ei tosiaan olisi JYP tarvinnut. Saati uhrit. Saati kukaan.
Kyllä. Vituttaa.
Edelleen minua yhä ihmetyttää se, että suomalaisilla urheiluseuroilla ei vaikuttaisi olevan minkään sortin riskin hallinta mekanismia saati sitten tietämystä miten kriisiviestintää tulisi suorittaa.
Ja samalla pyöritetään miljoonien eurojen bisnestä ja annetaan se vaikutelma, että kyseessä olisi ammattimaistoimintaa.
Vittu.
Mitenkähän näissä tapauksissa ylipäätään pitäisi viestintää, ei ole olemassa kuin vääriä tapoja. Teit niin tai näin aina menee perseelleen. Ja missä vaiheessa työnantaja/seura edes saa tiedon, yleensä siinä vaiheessa kuin paska on tuulettimessa.Edelleen minua yhä ihmetyttää se, että suomalaisilla urheiluseuroilla ei vaikuttaisi olevan minkään sortin riskin hallinta mekanismia saati sitten tietämystä miten kriisiviestintää tulisi suorittaa.
Joskus paras vaihtoehto on valita se vähiten huonoin vaihtoehto.Mitenkähän näissä tapauksissa ylipäätään pitäisi viestintää, ei ole olemassa kuin vääriä tapoja.
Totta mutta mikä on vähiten huono, esim tässä tapauksessaJoskus paras vaihtoehto on valita se vähiten huonoin vaihtoehto.
Minua ei ihmetytä. Väitän, että vähintään 95% suomalaisista organisaatioista olisi valtavissa ongelmissa kriisiviestinnän kanssa, jos joku näin negatiivinen ja näin paljon julkisuutta saava uutinen kohdistuisi kyseiseen organisaatioon. Tässä ei ole mistään pienestä asiasta kyse ja tässä tarvittavaa kriisiviestinnän osaamista ei organisaatioilla ole juuri koskaan.Edelleen minua yhä ihmetyttää se, että suomalaisilla urheiluseuroilla ei vaikuttaisi olevan minkään sortin riskin hallinta mekanismia saati sitten tietämystä miten kriisiviestintää tulisi suorittaa.
Ja samalla pyöritetään miljoonien eurojen bisnestä ja annetaan se vaikutelma, että kyseessä olisi ammattimaistoimintaa.
Vittu.
Jotta voisin vastata tähän niin tämä vaatisi sen, että minulla olisi tiedossa mitä on ollut tiedossa, kenellä ja milloin.Totta mutta mikä on vähiten huono, esim tässä tapauksessa
Minua ei ihmetytä. Väitän, että vähintään 95% suomalaisista organisaatioista olisi valtavissa ongelmissa kriisiviestinnän kanssa, jos joku näin negatiivinen ja näin paljon julkisuutta saava uutinen kohdistuisi kyseiseen organisaatioon.
Nimenomaan. Minun mielestäni viestintä on toistaiseksi ollut kohdillaan ja luottamukseni seuraa kohtaa on säilynyt.Jotta voisin vastata tähän niin tämä vaatisi sen, että minulla olisi tiedossa mitä on ollut tiedossa, kenellä ja milloin.
Sen sijaan voin kommentoida, että ulospäin toiminta sekä viestintä eivät olleet luottamusta herättäviä. Ei toki katastrofaalista mutta silti.
Ehkä näin, mutta ovat silti helvetin harvinaisia ja erilaatuisia. Tämä tapaus on pahimmasta päästä monella tapaa.Itse taas väitän, että urheiluseuroissa kaksi yleisintä ja helpointa ennustettavaa riskitapausta mitä tulee pelaajien/henkilöstön suhteen ovat rikosoikeudelliset tapaukset sekä doping-tapaukset.
Nimenomaan. Minun mielestäni viestintä on toistaiseksi ollut kohdillaan ja luottamukseni seuraa kohtaa on säilynyt.
Tässä tullaan juuri siihen, että toisenlainen viestintä olisi voinut vakuuttaa sinut, mutta samalla minä tai joku muu ei olisi ollut tyytyväinen. On yksinkertaisesti mahdotonta viestiä sillä tavoin, että kaikki olisivat tyytyväisiä.
Ehkä näin, mutta ovat silti helvetin harvinaisia ja erilaatuisia. Tämä tapaus on pahimmasta päästä monella tapaa.
Suurin osa urheiluseurojen johtajista ei joudu koskaan painimaan minkään rikosoikeudellisen tapauksen kanssa - etenkään tässä mittakaavassa.
Mielestäni JYP hoiti eilisen viestinnän erittäin hyvin. Turha seuran on lähteä iltapäivälehtien kelkkaan uutisoinnin tyylissä näin vakavissa asioissa. Iltapäivälehdet tonkivat kaiken paskan ja tunkevat sen tuuttiin heti kun on mahdollista. JYP julkaisi asiallisen viestin ja kertoi miten tapahtumat tulevat etenemään, ilman että lähdettiin tunteenomaiseesti syyttelemään tai puolustelemaan Seven tapausta. Iltapäivälehtien mukaan JYPin olisi sen sijaan pitänyt julkaista tiedoite, jossa olisi lukenut jotakin tyyliin:Edelleen minua yhä ihmetyttää se, että suomalaisilla urheiluseuroilla ei vaikuttaisi olevan minkään sortin riskin hallinta mekanismia saati sitten tietämystä miten kriisiviestintää tulisi suorittaa.
Vittu.