Mua vituttaa se että kolmanteen erään lähdetään peruuttelemaan ja piereskelemään vaikka jokaikinen ihminen maan päällä tietää, että siitä ei tule mitään.
Olen aina ollut Virtasen vihaaja eikä tämä muuksi muutu. Vittu mikä syylä se jätkä on. Onneks jatkosopparikin taskussa!
HPK noin muuten ei esitä mitään sellaista, etteikö JYP kykenisi niillä jäätä pyyhkimään.
Ensin alkukausi ihan vituiksi. Sitten hirveällä ryminällä kevät, että päästään playoffeihin ja sitten kun tosipelit alkaa niin loppuu kunto kun kevät painettu niin sekopäänä? Tätä olen pelännyt, toivottavasti ei toteudu.
Tässähän tämä Virtasen aikakausi on kiteytetty. Unohdit mainita vain pelaajien keskinäisen palaverit, joissa on lähdetty vähän suoraviivaistamaan peliä.
Virtasen JYP ei ole missään vaiheessa osannut pelata johtoasemassa, tätä on kuitenkin harjoiteltu jo 4 vuotta. RD:n aikakaudella tuo toimi, kun niitä pitkiä kiekkoja sai lätkiä vaikka ikuisuuksiin omista.
Ottelusarjan pitäis olla 3-0 JYPille, mutta niin vaan tehdään kuin väkisin vastustajan maalivahdista sankari. Toki siellä on paljon pelastuksiakin joukossa, mutta hirmu moni tilanne kuivuu kasaan ihan vain huonon viimeistelyn takia. JYP tekee valtavan duunin yhden maalipaikan eteen ja sitten ratkaisu on ihan paska/tussu.
Jostain vitun syystä Marko näki aiheelliseksi rikkoa sen koko kauden toimivimman kaksikon tosipeleihin. Suomela on kadonnut tasaviisikoin lähes täysin kuvista, kun Nättinen ei ole rinnalla. Nättinen taas vastaavasti ei löydä Tuppuraisen kanssa minkäänlaista yhteispeliä.
Enkä kyllä näe edelleenkään syytä peluuttaa Miklikkiä ja Ossia samassa kentässä, kun Tavi-JP-Miklik kolmikolla peli taas toimi loistavasti. Mutta kai se Marko tietää paremmin...
Neljästä viime vuodesta viisastuneena en tule sijoittamaan eurojani syksyllä Ruutuplussaan. Markon JYP pelaa tosiaan taas ihan päin vittua koko syksyn.
Vaikka tästä sarjasta kammettaisiin jatkoon niin eväät on taas loppu seuraavan ottelusarjan puolessa välissä tuon loppukauden rynnäkön myötä. Niin fyysiset kuin henkiset eväät. Vituttaa jo valmiiksi, kun tietää, että materiaaliltaan joukkueella pitäisi pelata finaalissa niin Virtasen myötä joukkueesta ei taaskaan saada kaikkea irti ja sama toistuu vielä seuraavanakin vuonna.
Ja, kyllä. Me ollaan hävitty tää olemassa olo.