En tiedä kuulunko ryhmään jota haet, mutta vastaan silti. Karu fakta on se, että mikäli syksyllä Pekillä homma ei toimikaan ja helpot maalit seuraavat toisiaan, niin joukkueen huonon menestyksen lisäksi myös vanhat muistot menettävät arvonsa. Nykyään kun katsoo videolta vaikkapa 2009 toisen finaalin kylkitorjuntaa ja vuotta myöhempää Pavel Rosan läpiajon pysäytystä maaliviivalta, niin itselläni ainakin alkaa suurin piirtein housuissa jöpöttää. Mutta mikäli tosiaan alkavalla kaudella aiemmin mainuttu kauhuskenaario toteutuu - minkä todennäköisyys nyt valitettavasti vain on aika pelottavan suuri - niin eipä tarvitse miettiä mistä mies sen jälkeen Jyväskylässä muistettaisiin. Ja kun tosiaan vielä niitä pelejä pitäisi voittaa jo syksylläkin.Kertokaapa Tuokkolan hankinnan vastustajat mulle, että mitä JYPillä on hävittävää tuossa Tuokkolan sopimuksessa?
Kuitenkin itse ketjun aiheeseen, aika surulliseksi on mennyt tämä JYP-osio. Vaikka itse koitan parhaani mukaan heittää näitä trollaajia ja muita aivokuolleita apinoita ignore-listalleni, niin yhtä saamarin posi- ja nega-jengin väittelyä tämä on koko ajan, kummankin osapuolen jatkuvasti keskittyessä faktojen ja minkäänlaisen järkevän argumentoinnin sijasta vastapuolelle vittuiluun. Vaikka jonkun omaan tekstiin lipsahtaisi typona että JYP pelaa kotipelinsä Niiralan montussa, niin tätä ei voida jälkikäteen myöntää ja kohta tulee molemmista leireistä sarjatulella viestejä, jonka ainoa sisältö on toisen kirjoittajan motiivien kyseenalaistaminen. Mutta onneksi moderaattorit antavat pelikieltoja kerran kuussa vapaan puolen kuvailettomista youtube-linkeistä.