Boyce on kuitenkin pisteiden vähyydestä huolimatta ollut yksi tasaisimpia suorittajia koko alkukauden ja estänyt kovalla työnteolla useita vastustajan maalipaikkoja...
Tämä näkemys ei oikein istu siihen että herra Boyce on hyökkääjien miinuskunkku.
Boyce on kuitenkin pisteiden vähyydestä huolimatta ollut yksi tasaisimpia suorittajia koko alkukauden ja estänyt kovalla työnteolla useita vastustajan maalipaikkoja...
Siinä tapauksessa et ole miehen otteita seurannut käytännössä lainkaan. Alunperin kauden alussa en seurannut Boycea mitenkään erityisemmin, mutta sitten alkoi osumaan silmään, kun pelasi jatkuvasti hyvällä energialla molempiin päihin, paiski töitä ihan perkeleesti ja voitti kaksinkamppailuja ympäri kentän. Rupesin sitten lopulta seuraamaan, että tätäkö se on jokaisessa matsissa - ja olihan se.Mulle Boyce on jäänyt mieleen harhasyöttöjen uskomattomasta määrästä. Siinä on ollut todella tasainen suorittaja. Korjaa toki jos olen väärässä?
Suurinpia pettymuksiä mitä tulee ulkkareihin.
Otanta on aika pieni, mutta tämä johtuu enemmänkin plussien puutteesta, kuin suuresta miinusmäärästä. Miinuksia taasen osaltaan selittää se, että Boyce on usein jarruttelemassa vastustajien tähtikenttiä. Tilastoista ei näe kaikkea.Tämä näkemys ei oikein istu siihen että herra Boyce on hyökkääjien miinuskunkku.
Siinä tapauksessa et ole miehen otteita seurannut käytännössä lainkaan. Alunperin kauden alussa en seurannut Boycea mitenkään erityisemmin, mutta sitten alkoi osumaan silmään, kun pelasi jatkuvasti hyvällä energialla molempiin päihin, paiski töitä ihan perkeleesti ja voitti kaksinkamppailuja ympäri kentän. Rupesin sitten lopulta seuraamaan, että tätäkö se on jokaisessa matsissa - ja olihan se.
Harhasyöttöjä on toki tullut, mutta niin on tullut kaikille muillekin. Boycen harhasyöttöihin yleensä yhdistyy kaksi asiaa: ahdas tila, jossa moni muu ei saisi edes syöttöyritystä aikaiseksi, sekä yksin jääminen, kun ketjukaverit eivät ole auttamassa. Ns. helpoissa syöttöpaikoissa en ole huomannut Boycen tekevän isompia virheitä kertaakaan. Ja jos jonkun virheen tekee, niin yrittää kyllä kaikin keinoin paikata sen.
Jos Boycea pitää turhana pelaajana joukkueelle, niin en kertakaikkiaan voi ymmärtää millaisia odotusarvoja hänelle sitten asetellaan.
Mulla taas menee totaalisesti hermo tällaiseen puusilmäisyyteen.
Tämä näkemys ei oikein istu siihen että herra Boyce on hyökkääjien miinuskunkku.
Niin, mutta mitä teki Boyce? Joku olis voinut rikkoa kun pelattiin viimeistä minuuttia, mutta ei meidän Boyce.
Niin, otti vastustajan kiinni ja yritti kyllä ainakin minun näkökykyni mukaan estellä Haapalaa takamatkalta tulleena. Joo, olisi voinut vetää tylysti nurinkin tilanteessa, mutta aika varmasti oletti myöskin, että lähellä tilannetta seurannut Hietanen pelaisi laukauksen pois pelkän päämäärättömän ihmettelyn sijaan jolloin mitään jäähyn arvoista rikettä tilanteessa ei olisi tarvinnut.
Mutta jotta kaikille tulisi parempi mieli niin sovitaan, että Boyce oli tilanteessa ainoa rikollinen ja ansaitsee karkoituksen koko maapallolta, koska Anssi Ritarikin näki tilanteen niin.
Jos unohdetaan tämä peli niin oletko todella tyytyväinen Boycen otteisiin? Minä en.
Kyllä tämä on sitä itseään! Ja vaikka Nättinen kaukaloon palaisikin niin kuka tuolla tekee maalit? Tehotonta paskaa! Kolme viimeistä kotipeliä ja 2 tehtyä maalia? Onko nyt 6 kotipeliä joista voitettu tasan 1? Surkeaa paskaa!!
Senverran vielä puhutaan Ekistä että Eki kyllä antoi aika mukavasti maaleihin johtaneita syöttöjä...Ei puhuta Ekistä enempää kuin sen verran ettei hänkään mikään maaliruisku ollut. Paikkoja on mutta kukaan ei osu.
Vituttaa kun hyvin toiminut Löfmanin ketju piti rikkoa Tuppuraisen paluun myötä.
Jotenkin tuo Tavi ja Tuppurainen ei pelitä samassa ketjussa. Peli menee liikaa neppailuksi. Huba takaisin tuohon ketjuun ja heti!
No onhan meillä vielä yksi hyvin toimiva ketju..
Maalinteon vaikeus myös 'hiukan' ahdistaa.
Seppänen on itse sanonut, eträ välikausia ei ole, tippuminen top6 meinaa pitkää putoamista vuosiksi alas. No sittenhän voi tehdä virtasen kanssa 10v diilin ja holtari voi naureskella karri kivelle.JYPin välikausi. Tää on aivan farssi. Joukkueesta ei löydy yhtäkään maalintekijää.
Mutta vitutuksessa sanottakoon, että jossakin vaiheessa tämän oli tultava. Tässä kehitellään nyt tulevia JYP-pelaajia, ja kyllä Akatemiasta sellaisia voisi löytyä. Ne liian hyvät pelaajat lähtevät joka tapauksessa ulkomaille, joten pakko on luottaa siihen, että saadaan hyviä muttei liian hyviä pelaajia sieltä. Uusi Hytösiä ja Louhivaaroja odotellessa.
Joukkueesta ei löydy yhtäkään maalintekijää.