Ottamatta kantaa muuhun keskusteluun niin tuon nostaminen on jo älytöntä, tuollainen miracle on ice tapahtuu kerran 20- vuodessa jos niinkään usein. Niin tuurin ja sattumien voitto, että toivottavasti kukaan ammattimies ei lähde ottamaan tuosta mallia.
Älä käsitä väärin. Missään en ole toivonut että otettaisiin mallia, vaikka sitä kyllä sopisi ottaa porilaisista kannattajista osana Ässien silloisia puitteita. Väittäisin, että kannatuskulttuurikin näyttelee omaa tärkeää osaansa menestyksen edellytyksenä. Ei tässä siis mitään ihmeitä tarvita, palasten pitää loksahtaa vain paikoilleen, ja me kannattajat ja fanit olemme yksi osa toimivaa tai toimimatonta kokonaisuutta.
Ja joku puupää vielä jauhaa että Dufva ei tuo menestystä...
Et aivan nyt tavoittanut pointtiani. Dufvahan toi ihan huippumenestystä päävalmentajana JYPiin ja Jukureihin, enhän minä sitä voi kiistää. Puhun siis päävalmentajan huippumenestyksestä ja puitteista. Katso millaiset puitteet Dufvalla oli joukkueissaan kun huippumenestystä päävalmentaja on tullut. Selaa vaikka noita Dufvan valmentamien joukkueiden pelaajalistoja. Katso seuraavaksi minkälaisella pelaajamateriaalilla Virtasen paatti yrittää seilata tässä kannattajien paskamyrskyssä, loukkaantumissumassa ja talouslamassa.
Älkää hyvät ihmiset kadottako suhteellisuudentajuanne. Antakaamme nykyiselle joukkueelle kaikki tukemme, näin voimme kannattajina auttaa joukkuetta omalta osaltamme. Vaiko eikö?
Paskan kaataminen omaan pesään ja joukkueelle selän kääntäminen eivät mielestäni johda mihinkään hyvään. JYP-palstan ilmapiiri on Virtasen aikakaudella saastunut suhteettomasta negasta ja yli valuvasta pessimismistä, siksi mieleni suruinen.
Ovatko JYP ja päävalmentaja "kuulapää" Virtanen mielestänne saaneet kaiken tarvitsemansa tuen kannattajiltaan ylä- ja alamäessä, olisiko nykytasosta yhtään varaa vielä parantaa?
Apein mielin olen joutunut viime aikoina seuraamaan mediasta, kuinka useat kiekkoihmiset ovat kummastelleet Jyväskylän surkeaa ja tuomitsevaa kannattajailmapiiriä. Muun Suomen kiekkopiireissä tunnutaan arvostavan suuresti Jyväskyläläistä kiekkotekemistä - myös valmentaja Virtasta.
Vastaakohan minulle kukaan, taisi mennä yksin keskusteluksi tämä mielestäni hyvin tärkeä aihe.
Edit: Lämmin kiitos
@Nelfor