Vitutusketju

  • 1 147 700
  • 8 636

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toisaalta itsekin katsoin eilen noita aloitustilastoja kun näytti siltä että Nättinen häviää jatkuvasti ja onhan tuo 41% surkea tulos. Muutoin olen ihan tyytyväinen ollut miehen peliin, eihän häntä ole mitenkään reilua verrata esim Perriniin.
Joo ei alotukset ole kyllä erityisen hyvin sujuneet, mutta muuten peli on kulkenut. Ihan jo lähtökohtaisestikin täysin erilaisia pelaajia Perrinin kanssa, sekä myös ihan eri hintaluokassa. Kyllä Nättisen kohdalla saadaan varmasti rahoille vastinetta vähintään yhtä paljon, kuin Ekin kanssa saatiin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Joo ei alotukset ole kyllä erityisen hyvin sujuneet, mutta muuten peli on kulkenut. Ihan jo lähtökohtaisestikin täysin erilaisia pelaajia Perrinin kanssa, sekä myös ihan eri hintaluokassa. Kyllä Nättisen kohdalla saadaan varmasti rahoille vastinetta vähintään yhtä paljon, kuin Ekin kanssa saatiin.
Peli kulkee sinun mielestä, mutta ei näy tehoissa, aloitukset heikko osa, plus miinus tilasto pakkasella. Kauden alkaessa täällä muutama vertasi Perrinin korvaajaan, en ymmärrä millä mittarilla mitattuna se haavekuva on luotu.

Hinta asiasta vielä sen verran että sponssit olisivat kustantaneet Ekin ensivuoden täällä, Nättisen kohdalla ei voida sanoa samaa. On myös totta, että Nättinen on kärsinyt laitureiden jatkuvasta vaihtumisesta, ehdotan Pilen ja Salmion siirtoa ykköseen, olisi edes jonkinlaista pelotetta hyökkäyspäässä.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Onkohan Nättisellä ollut edes kolmea peliä samat kaverit laidalla? Tuskinpa.
Sen sijaan, että peluuttavat itsepäisesti Hubaa tuossa ykkösessä voisivat kokeilla, vaikka Boycea, Salmiota ja/tai Pihlmania Nättisen rinnalla. Boyce-Salmio kaksikko on ainakin nelosessa osanneet pelata hyvin yhteen Hotakaisen kanssa.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Oonko tosiaan ainoa, joka on tuskaillut Nättisen pelaamisessa sitä kiekon hautomista? Mies tuntuu pitävän lähes puolissa ratkaisuissaan kiekkoa liian kauan, kun joko menettää kiekon tai kaverien tekopaikat ovat kuihtuneet. Toki pelaa muuten hyvin (fyysisesti ja taitoakin löytyy), mutta nopeammalla kiekon liikuttelulla olisi voinut enemmän maalejakin silloiselle kentälliselle tulla.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oonko tosiaan ainoa, joka on tuskaillut Nättisen pelaamisessa sitä kiekon hautomista? Mies tuntuu pitävän lähes puolissa ratkaisuissaan kiekkoa liian kauan, kun joko menettää kiekon tai kaverien tekopaikat ovat kuihtuneet. Toki pelaa muuten hyvin (fyysisesti ja taitoakin löytyy), mutta nopeammalla kiekon liikuttelulla olisi voinut enemmän maalejakin silloiselle kentälliselle tulla.
Olen kyllä saman huomannut, mutta olen myös huomannut miksi Nättinen sitä tekee. Pelikaverit kun ovat olleet tilanteissa ihan kujalla, jolloin vaihtoehtoja ei oikein ole. Nättisen pitäisi saada hyvät kaverit vierelle ja samat kaverit saisivat siinä myös pysyä. Ei tästä mitään tule, että vierellä pyörii eri kavereita pelistä toiseen ilman mitään logiikkaa.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Olen kyllä saman huomannut, mutta olen myös huomannut miksi Nättinen sitä tekee. Pelikaverit kun ovat olleet tilanteissa ihan kujalla, jolloin vaihtoehtoja ei oikein ole. Nättisen pitäisi saada hyvät kaverit vierelle ja samat kaverit saisivat siinä myös pysyä. Ei tästä mitään tule, että vierellä pyörii eri kavereita pelistä toiseen ilman mitään logiikkaa.
Niin, toki tuokin on varmasti ihan totta. Ois kiva nähdä Tuppurainen ja Nättinen yhdessä muutaman pelin putkeen, siihen vaikka Boyce mukaan, joka raivaisi tilaa näille.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin, toki tuokin on varmasti ihan totta. Ois kiva nähdä Tuppurainen ja Nättinen yhdessä muutaman pelin putkeen, siihen vaikka Boyce mukaan, joka raivaisi tilaa näille.
Salmio - Nättinen - Tuppurainen

Siinä olisi mielestäni erinomainen kolmikko. Kaikilta löytyy taitoja hyökkäyspäässä ja peliälyä luoda tilanteita, jonka lisäksi kaikki kolme pystyvät myös fyysiseen peliin.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Salmio - Nättinen - Tuppurainen kuulostaa kyllä ainakin paperilla hyvältä. :) Fyysisyyttä ja taitoa sekä nopeutta löytyy. No Salmio ei oo mikään raketti, mut ei hidaskaan. Allulta ja Nättiseltä jalkoja löytyy sit senkin edestä. Saisi varmasti hyvin hämmennystä aikaan vastustajan puolustuspäässä.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Nättinen 1+2, Tehot ihan ok kolmosen sentterille tässä vaiheessa. Pelityyli ja muut avut myös ruokkisivat tuota. Jos olisi suunniteltu tuohon rooliin niin sanoisin nappihankinnaksi. Janne Tavi 1+1, en nyt tiedä kenet piti korvata? ilmeisesti joku lähtenyt kolmosketjun kaveri? Pulli - Luoma duo herättää myös tunteita. Etenkin katsoo +- saldoa. Todella vaikea repiä mitää muuta kuin negaativisia tunteita
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Ilmeisesti katot pelkästään tehopisteitä etkä itse pelaamista? Tavi on ollut pirteä alkukaudella, mut se ei oo vielä realisoitunut tehopisteissä.

Melkein kaikki pelit nähneen olen toista mieltä. Samanlaista tehotonta pörräämistä kuin muillakin ja paikoista ei millään sisään. Voihan tuota pörräämistä pirteäksikin sanoa.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Melkein kaikki pelit nähneen olen toista mieltä. Samanlaista tehotonta pörräämistä kuin muillakin ja paikoista ei millään sisään. Voihan tuota pörräämistä pirteäksikin sanoa.

Samantien olisit voinut kommenttisi siis liittää kaikki JYPin pelaajat tehopisteineen, mut päätit ottaa suurennuslasin alle Nättisen ja Tavin. :) Eiköhän tässä oo melkein koko joukkue alisuorittanut eikä pelkästään nämä mainitsemasi pelaajat.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Samantien olisit voinut kommenttisi siis liittää kaikki JYPin pelaajat tehopisteineen, mut päätit ottaa suurennuslasin alle Nättisen ja Tavin. :) Eiköhän tässä oo melkein koko joukkue alisuorittanut eikä pelkästään nämä mainitsemasi pelaajat.

Olet asian ytimessä. Nämä mainitsemani pelaajat ovat käsittääkseni hankittu vahvistuksiksi? Nättinen ykkösen sentteri ja Tavi pitäisi kaiketi olla pistelinko? Ja tämähän oli vitutusketju?! Henkilökohtaisesti esim. Ramin ja Nenosen paskuus ei vituta lainkaan.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Eipä tarvihe enää porukan itkeä Nättisen peliotteista, jos/kun loukkaantui pidemmäksi aikaa...
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Eipä tarvihe enää porukan itkeä Nättisen peliotteista, jos/kun loukkaantui pidemmäksi aikaa...
Olin katsovinani, että jalka piti kun käveli pois kentältä.
Pirteästi poika pelannut, toivottavasti ei loukkaantunut. Nyt kun tulostakin tulee. Jonkunhan aina tarvitsee olla sylkykuppi, vaikka Nättisen kohdalla siihen ei syytä olisi.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Olin katsovinani, että jalka piti kun käveli pois kentältä.
Pirteästi poika pelannut, toivottavasti ei loukkaantunut. Nyt kun tulostakin tulee. Jonkunhan aina tarvitsee olla sylkykuppi, vaikka Nättisen kohdalla siihen ei syytä olisi.

Katselin myös samaa et vaikka talutettiin pois kaukalosta, niin näytti kävelevän ihan omin jaloin kentän ulkopuolella.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Näytti kyllä ontuvan kävellessään mitä itse katoin, vaikka noin muuten omin jaloin pääsikin pois.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Hmm, itseasiassa KSML jutussa puhuttiin, että Nättinen itseasiassa löi päänsä tossa tilanteessa laitaan ja kyse ei olisikaan jalkavammasta. Katoin ton Ruudun koosteen ja itseasiassa siinä kyllä kolahtaa pää laitaan samalla.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Hmm, itseasiassa KSML jutussa puhuttiin, että Nättinen itseasiassa löi päänsä tossa tilanteessa laitaan ja kyse ei olisikaan jalkavammasta. Katoin ton Ruudun koosteen ja itseasiassa siinä kyllä kolahtaa pää laitaan samalla.

Virtanen kommentoi tämän päiväisessä Keskisuomalaisessa, että voi olla, että kyseessä on pahempikin vamma. Lisäksi myös Tuppurainen otti osumaa pelissä ja jätti pelin kesken.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Virtanen kommentoi tämän päiväisessä Keskisuomalaisessa, että voi olla, että kyseessä on pahempikin vamma. Lisäksi myös Tuppurainen otti osumaa pelissä ja jätti pelin kesken.
Nättisen kohdalla on todella harmi jos noin tulee käymään. Missä kohdassa Tuppurainen jätti pelaamisen kesken? Muistan yhden niitin jossa Tuppurainen näytti satuttavan itseään. Tilanteessa jossa hän itse haki taklausta mutta näytti kylkeen tulleen osumaa. Pelasi toki sen jälkeen vielä.
 

J.Shelley#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP,Toronto Maple Leafs.
Voi helvetin perse jos Nättinen nyt on pitempään sivussa. Jos näin käy, niin taidetaan joutua sentteri kaupoille jo ennen tammikuuta.

Ja kyllä, nyt vituttaa.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuttaa kyllä. Ilmeisesti myös Tuppurainen otti osumaa ja telakalla. Toivottavasti miehet pian mukana taas.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Nättisen kohdalla on todella harmi jos noin tulee käymään. Missä kohdassa Tuppurainen jätti pelaamisen kesken? Muistan yhden niitin jossa Tuppurainen näytti satuttavan itseään. Tilanteessa jossa hän itse haki taklausta mutta näytti kylkeen tulleen osumaa. Pelasi toki sen jälkeen vielä.

Itsekkään en huomannut Tuppuraisen puuttuvan kokoonpanosta lopussa, mutta Virtasen mukaan jätti pelin kesken.
 

_Wildchild_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat Halutulle muutokselle (TM)
Olipa taas tuskaista katseltavaa tuo JYPin mahalasku toisessa erässä, jossa peli käytännössä jo ratkesi. Tarkilta huono peli, puolustuksessa kauheita hasseja ja hyökkäyspeli kädetöntä. Ei taklauksia, nolla tehtyä maalia, eikä edes todellista loppukiriä. Eniten vituttaa ehkä se Nokelaisen maali jossa 5 JYPin äijää katselee vierestä kun Noksu pääsee neljä tai viisi kertaa reboundia kokeilemaan kunnes lopulta uppoaa. Nyt saisi jo tämä perseily riittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös