Kunhan Korona on ohi niin tulen hallille, mutta pandemiassa välttelen yleisötapahtumia.Miten voi olla että yleisömäärä on noin paska. Ei voi käsittää. Vituttaa kouvolalaiset. Sarjan kärjessä ja silti ei kiinnosta.....
Kunhan Korona on ohi niin tulen hallille, mutta pandemiassa välttelen yleisötapahtumia.Miten voi olla että yleisömäärä on noin paska. Ei voi käsittää. Vituttaa kouvolalaiset. Sarjan kärjessä ja silti ei kiinnosta.....
Voi myös johtua todella mielenkiintoisesta vastustajastakin. Ei hirveästi aiheuta kiimaa jukurtit kouvolassa.Hävetkää kouvolalaiset!
Sarjakärki KooKoon pelissä 2544.
Sarjajumbo Ässien pelissä 3569.
Kouvolassa kierroksen surkein yleisömäärä vaikka KooKoo pelaa loistavaa jääkiekkoa ja porskuttaa liigan kärkipaikalla.
Tottahan tuo mutta kyllähän sitä lähtökohtaisesti ajattelisi, että hallille mennään katsomaan nimenomaan KooKoota eikä vierasjoukkuetta. Kulttuuri tämän asian suhteen toki varmasti Kouvolassakin kehittyy vuosien myötä.Voi myös johtua todella mielenkiintoisesta vastustajastakin. Ei hirveästi aiheuta kiimaa jukurtit kouvolassa.
Tottahan tuo mutta kyllähän sitä lähtökohtaisesti ajattelisi, että hallille mennään katsomaan nimenomaan KooKoota eikä vierasjoukkuetta.
Miten voi olla että yleisömäärä on noin paska. Ei voi käsittää. Vituttaa kouvolalaiset. Sarjan kärjessä ja silti ei kiinnosta.....
Tilannetta ei ainakaan tule helpottamaan se, jos seisomakatsomoon tulee koronapassivaatimus. Oli asiasta mitä mieltä tahansa, niin virta se on pienikin virta yleisömäärien ja tulojen suhteen. Kyllähän tää paska sais jo loppua.
Mutta KooKoohan oli vasta kolmantena ennen illan kierrosta =)Kouvolassa kierroksen surkein yleisömäärä vaikka KooKoo pelaa loistavaa jääkiekkoa ja porskuttaa liigan kärkipaikalla.
Ei mielestäni ansaitse. Eikä sitä tule olemaankaan jos talous alkaa kunnolla sakkaamaan. Kotijoukkuetta kotipeliin mennään katsomaan eikä vastustajaa. Jukurit on kuitenkin paperilla vahvempi joukkue kuin koskaan liigauransa aikana ja pelannut viime aikoina hyvin.NImenomaan näin pitäisi olla. Nythän näistä yleisömääristä saa sen käsityksen, että yleisömääriin ei ole mitään vaikutusta miten KooKoo pelaa tai millä sijalla sarjassa KooKoo keikkuu. Vaikka KooKoo olisi jumbona niin tuskinpa enää tämän iltaista yleisömäärää vähempää katsojia olisi voinut olla. Vituttaa oikeasti. Välillä tulee mieleen, että ansaitseeko Kouvola oikeasti näin hyvää liigajoukkuetta. Korona ei ole mikään selitys. Kouvola ei ole ainoa paikkakunta missä koronaa esiintyy. Koronaa on tiettävästi esiintynyt Porissa ja Vaasassakin ja silti molemmilla paikkakunnilla oli tuhat katsojaa enemmän kuin Kouvolassa. Lauantai ja yleisöä 2500!!! Mikä mättää???
Hävetkää kouvolalaiset!
Sarjakärki KooKoon pelissä 2544.
Sarjajumbo Ässien pelissä 3569.
Kouvolassa kierroksen surkein yleisömäärä vaikka KooKoo pelaa loistavaa jääkiekkoa ja porskuttaa liigan kärkipaikalla.
Ehkä tuo joukkuekin on keskivertoseuraajalle vähän nimetön ja harmaa, aika rauhassa saavat varmasti juhorautaset ja kimikoivistot käydä Prismassa ostoksilla.
Itse kuulun juuri tähän ryhmään, joka uskoo kaiken tuon paskan mitä netissä lukee 5G:stä ja hännän kasvamiseen. Ja kyllä minä en myöskään mene peliin, koska en pääse kaljalle, joten taitaa loppukausi mennä sohvalta pelejä katsoen. Tunnen myös monia muita, jotka eivät toki usko kaikkeen paskaan mitä netissä lukee, mutta eivät ota rokotetta ja tästä syystä eivät hallille mene. No onhan nuo nyt aikamoisia lukuja, kun lähemmäs 4k olisi mennyt lauantaina rikki, mutta nyt jäätiin 2,5k:hon. Muuta selitystä en itsekään keksi, kuin rajoitukset baareihin.Koronapassi baariin vaikuttaa paljon. Itse olen rokotettu ja en baarissa käy peleissä kun 2-3 antabusta on yleensä mukana. Kouvolassa on paljon ihmisiä mitkä eivät rokotetta ota kun siitä kasvaa häntä tai saa mikrosirun jolla hallitus voi muuttaa ihmisen vihervassariksi. Tunnen paljon "nuoria" Alle 40v mitkä eivät ole rokotetta ottaneet eikä peliin mene jos siellä eivät voi muutamaa olutta ottaa. Uskon että tämä vaikuttaa valtavasti määriin.
Mä keksin. Sillä tuo selityksesi on väärä.Itse kuulun juuri tähän ryhmään, joka uskoo kaiken tuon paskan mitä netissä lukee 5G:stä ja hännän kasvamiseen. Ja kyllä minä en myöskään mene peliin, koska en pääse kaljalle, joten taitaa loppukausi mennä sohvalta pelejä katsoen. Tunnen myös monia muita, jotka eivät toki usko kaikkeen paskaan mitä netissä lukee, mutta eivät ota rokotetta ja tästä syystä eivät hallille mene. No onhan nuo nyt aikamoisia lukuja, kun lähemmäs 4k olisi mennyt lauantaina rikki, mutta nyt jäätiin 2,5k:hon. Muuta selitystä en itsekään keksi, kuin rajoitukset baareihin.
Toivottavasti. No tämäkin tässä vielä selviää, kun lauantaina vastaan astuu Ilves. Ei kai Jukurit nyt niin HMV ole, että tulisi noin suuri pudotus yleisömäärissä, mutta olen mielelläni väärässä. Miten muina kausina on Kouvolassa mikkeliläisiä vastaan käynyt porukkaa? Onko jollain tästä tilastoja?Mä keksin. Sillä tuo selityksesi on väärä.
Koetan tavuttaa vastauksen viimeiseen lauseeseesi.
Ju - ku - rit
Toivottavasti. No tämäkin tässä vielä selviää, kun lauantaina vastaan astuu Ilves. Ei kai Jukurit nyt niin HMV ole, että tulisi noin suuri pudotus yleisömäärissä, mutta olen mielelläni väärässä. Miten muina kausina on Kouvolassa mikkeliläisiä vastaan käynyt porukkaa? Onko jollain tästä tilastoja?