Siis olivatko nämä mainitsemasi jotain kouvolalaislähtöisiä tai jopa kouvolalaisiaNo kyllä! Täysin paljasjalkaisia Kuusaankoskelaisia jotka ovat asuneet täällä koko ikänsä. Ei mulla ole mitään Helsinkiläisiä vastaan jotka kannattavat Hifkiä.
Siis olivatko nämä mainitsemasi jotain kouvolalaislähtöisiä tai jopa kouvolalaisiaNo kyllä! Täysin paljasjalkaisia Kuusaankoskelaisia jotka ovat asuneet täällä koko ikänsä. Ei mulla ole mitään Helsinkiläisiä vastaan jotka kannattavat Hifkiä.
Kuusaalaisista IFK-faneista kuuluisin taitaa olla Jari Lindström, joten tunnistan ilmiön. Naurattaa vain ihan hitosti. Menee samaan kategoriaan kotkalaisten Tappara-fanien kanssa. Niin noloa.No kyllä! Täysin paljasjalkaisia Kuusaankoskelaisia jotka ovat asuneet täällä koko ikänsä. Ei mulla ole mitään Helsinkiläisiä vastaan jotka kannattavat Hifkiä.
Nämähän on niitä kaikista säälittävimpiä faneja mitä maa päällään kantaa. Ollaan jostain perähikiältä ja kannatetaan IFK ta kun ei kehdata olla innoissaan omankylän joukkueesta. Näitä riittää varsinkin Kouvolan alueella. Suurin osa näistä ei edes seuraa lätkää kuin teksti-tv stä ja ole ikinä edes käynyt nordiksella. Mutta kun isopaha IFK niin on siistiä fanittaa...Siis olivatko nämä mainitsemasi jotain kouvolalaislähtöisiä tai jopa kouvolalaisia IFK:n kannattajia? No niillehän ei voi kuin nauraa.
Oikeiden stadilaisten kanssa ei tosiaan ole yleensä mitään ongelmia, ihan mukavaa porukkaa ovat. Wannabe-stadilaiset ovat ihan eri juttu.
KooKoon kannattamisessahan ei ole edes mitään häpeää, ei satunnaisellekaan kannattajalle. Hyvin on mennyt pitkän aikaa.Nämähän on niitä kaikista säälittävimpiä faneja mitä maa päällään kantaa. Ollaan jostain perähikiältä ja kannatetaan IFK ta kun ei kehdata olla innoissaan omankylän joukkueesta. Näitä riittää varsinkin Kouvolan alueella.
Näin tänään tuttuja hallilla. Tuttuja Hifkin vaatteita päällä. Äijät naureskeli KooKoolle ja piti junttina fanittaa KooKoota. Siis oikein naureskeli että käytkö KooKoon peleissä. Ei vaan mene mun jakeluun. Turha tulla kenenkään lässyttämään että on aina fanittanut Hifkiä.... Ei ne ole. Ei vittu mitä puupäitä.
Näin tänään tuttuja hallilla. Tuttuja Hifkin vaatteita päällä. Äijät naureskeli KooKoolle ja piti junttina fanittaa KooKoota. Siis oikein naureskeli että käytkö KooKoon peleissä. Ei vaan mene mun jakeluun. Turha tulla kenenkään lässyttämään että on aina fanittanut Hifkiä.... Ei ne ole. Ei vittu mitä puupäitä.
Itse olen syntynyt Hki ja asunut siellä yhtä kauan kuin Kouvolassa. Lapsuus ja nuoruus meni Kouvolassa ja nyt taas useampi vuosi, vaikkakin 5-20päivää kuukaudessa edelleen Hki. Ja silti on vain yksi joukkue.
Yhdistävä tekijä näillä mulkuilla että on jotain toimistorottia paskalla palkalla. Onko tää jotain itsensä nostamista? Voi Jeesus kun vituttaa.
Kyllä minuakin vituttaisi kannattaa saipaa tai asua lappeenrannassa. Onneksi siihen ei vielä ole joutunut vajoamaan, kun näitä teidän viisauksia saa täältä lukea.Täytyy muistaa että KooKoolla on vasta muutama kausi Liigassa takana. Siitä ei ole kuin muutama vuosi, kun kyselin Kouvolan rautatieasemalla R-kioskilta KooKoo-kortteja, mutta myyjä yritti myydä minulle SaiPa-kortteja koska ei Kouvolassa kukaan KooKoota kannata…
Kulttuuri kasvaa hiljalleen ja ehkä joskus Kouvolassakin päästään juhlimaan muitakin pelaajia kuin toisia liigapelaajia sairastuvalle telakoiva saranpuruaivoinen turkulainen tai oululaislähtöinen HIFK-ikoni joka tuli eläkerahat nostamaan ja samalla Kouvolaan jäähdyttelemää.
Ehkä joskus Kouvolassakin. Ellei väestö lopu kesken rollaattorien keskellä.
Mikkelissäkin kirjoitetaan ihmeellistä tarinaa. Onnittelut siitä miehistölle ja Päällikölle. Jääkiekko on ihana peli.
Täytyy muistaa että KooKoolla on vasta muutama kausi Liigassa takana. Siitä ei ole kuin muutama vuosi, kun kyselin Kouvolan rautatieasemalla R-kioskilta KooKoo-kortteja, mutta myyjä yritti myydä minulle SaiPa-kortteja koska ei Kouvolassa kukaan KooKoota kannata…
Kulttuuri kasvaa hiljalleen ja ehkä joskus Kouvolassakin päästään juhlimaan muitakin pelaajia kuin toisia liigapelaajia sairastuvalle telakoiva saranpuruaivoinen turkulainen tai oululaislähtöinen HIFK-ikoni joka tuli eläkerahat nostamaan ja samalla Kouvolaan jäähdyttelemää.
Ai että, ai että! Kouvola - ikuinen häviäjäkaupunki. Muuttotappioinen junttikaupunki.
Huomenna katkeaa ja taas saa Hacklinit ja Kivipellot maistaa hopeaa. Se on heidän maksimisuoritus.
Kirjoituksesi herätti naurun ja myötähäpeän lisäksi vain yhden kysymyksen;Täytyy muistaa että KooKoolla on vasta muutama kausi Liigassa takana. Siitä ei ole kuin muutama vuosi, kun kyselin Kouvolan rautatieasemalla R-kioskilta KooKoo-kortteja, mutta myyjä yritti myydä minulle SaiPa-kortteja koska ei Kouvolassa kukaan KooKoota kannata…
Ihan hyvinhän se Hade Kouvolassa jäähdytteli. Olisi varmaan kelvannut SaiPallekin....oululaislähtöinen HIFK-ikoni joka tuli eläkerahat nostamaan ja samalla Kouvolaan jäähdyttelemää...
Ah, tämä vanha kunnon korttijuttu. Tulehan joskus käymään KooKoon kotipelissä. Siellä saattaa olla jokunen KooKoon kannattaja....myyjä yritti myydä minulle SaiPa-kortteja koska ei Kouvolassa kukaan KooKoota kannata…
Kertokaa nyt joku sisäpiiriläinen, että myös KooKoo neuvottelee Gallon kanssa. Muuten tulee asiaa tähän ketjuun, jos siirtyy johonkin prkleen Ilvekseen.
Ilvesfoorumin huhuketjussahan tuosta on puhuttu. Ja sehän ei tarkoita vielä yhtään mitään.Kyselin asiasta vähän Gallon tuntevalta henkilöltä. Muutamia ystävyyssuhteitahan hänelle Kouvolaan jäi kahden vuoden visiitiltään. Ei ole kuulemma edes neuvotellut Ilveksen kanssa ja näillä näkymin ei ole tulossa liigaan. En tiedä mistä tai kuka tuon Ilveksen on keksinyt? Olisikohan sama lähde, joka kertoi varmana tietona Mingoian siirtymisestä Ilvekseen.
Ihan hyvinhän se Hade Kouvolassa jäähdytteli. Olisi varmaan kelvannut SaiPallekin.
Tuskin noista mitääm kuuluu ellei pelaaja itse tule asia kanssa ulos. Seura saattaa joskus sanoa, että keskusteluja on käyty, mutta jos menee esim Ilvekseen niin onko Ihme? Tuskin pelataan samoilla merkeillä.Kertokaa nyt joku sisäpiiriläinen, että myös KooKoo neuvottelee Gallon kanssa. Muuten tulee asiaa tähän ketjuun, jos siirtyy johonkin prkleen Ilvekseen.
Koskahan Saipassa on yleensäkään ollut pelaajaa joka tekee 50 pistettä kauteen..Jep hieman vahvemmin meni Hadella "jäähdyttely" kuin SaiPan Koskirannalla tai McIntyrellä :D
Edellisen 20 kauden aikana tuo ihme on tapahtunut vain yhden kerran! McIntyre 15-16 kaudella 56 pinnaa.Koskahan Saipassa on yleensäkään ollut pelaajaa joka tekee 50 pistettä kauteen..
Koskahan Saipassa on yleensäkään ollut pelaajaa joka tekee 50 pistettä kauteen..
N. 20% on rokottamattomia. Ehkäpä senverran jäi tänään kotiin?Miten voi olla että yleisömäärä on noin paska. Ei voi käsittää. Vituttaa kouvolalaiset. Sarjan kärjessä ja silti ei kiinnosta.....