Eipä kyllä ansaittu tuolla pelillä paljoa enempää.Yleisömääräkin pettymys.
Eipä kyllä ansaittu tuolla pelillä paljoa enempää.Yleisömääräkin pettymys.
Eipä kyllä ansaittu tuolla pelillä paljoa enempää.
Voitto.Rankkarin perusteet oli ihan olemattomat mut ratkaistakoot se matsi sitten noin kun ITSE EI SAADA MISTÄÄN a) laukauksia, joten ei myöskään b) maaleja.
VMP - mikäs tän muuttais maanantaiks?
. Ja se pilkku, oli sitten aiheellinen tai ei.
Ei jumalauta että vituttaa. Siellä on yllättäen naapuri tekemässä Liigassa kaikkien aikojen nousua ja viemässä tilastoihmeen yksinvaltikan meiltä, vaikka sarjan piti olla jo niskalaukausta myöten taputeltu.
Paska laji.
Käy samoin kun TuTo:lle teitä vastaan. Turhaa työtä lopulta ja seiskapelissä lomille lomps.Ei jumalauta että vituttaa. Siellä on yllättäen naapuri tekemässä Liigassa kaikkien aikojen nousua ja viemässä tilastoihmeen yksinvaltikan meiltä, vaikka sarjan piti olla jo niskalaukausta myöten taputeltu.
Paska laji.
Pelicans vieläpä sössinyt tuon sarjan aivan itse tasoihin, IFK ei edes ole esittänyt mitään ihmeellistä.Aikalailla sama. Vituttaa vaan sen vuoksi, että eihän saatana normaalisti kummankaan stadilaisen jengin pitäisi pystyä tällaisiin venymisiin. Jokerit noudatti onneksi tuttua kaavaa taas tänä keväänä, mutta mitä vittua IFK tekee. Saatana missä kunnioitus!?!
Pelicans vieläpä sössinyt tuon sarjan aivan itse tasoihin, IFK ei edes ole esittänyt mitään ihmeellistä.
Tilastollisesti kieltämättä kotijengi on hämmentävän vahvoilla seiskapelissä. Mutta tuo IFK:n materiaali ja sen tuoma potentiaali on ihan eri tasolla kuin TuTon.Käy samoin kun TuTo:lle teitä vastaan. Turhaa työtä lopulta ja seiskapelissä lomille lomps.