Hemmetti, seuraavaan kotipeliin voisi joku askarrella ison lakanan: "Blues - sold out?" tai jotain sinnepäin...
Joka tapauksessa sikariporras on tästä selityksen velkaa; kuinka paljon Ramusta saatiin, miksei Camin tahtoa päättää uransa kotipeliin kunnioitettu, hankitaanko joku ja minkä kaliberin mies jne.
Noin ja Sallinen ryhtyy nyrkkisankariks, seuraavan pelin sentteriosasto varmaan tasoltansa: Suomi-sarja. Hyvin hoidettu!
Onko sinulla edes 12 kesää täynnä? Jeesus
Vituttaa enemmän nämä negailut kun itse peli tänään.
Tietysti jos ei mitään vaadi eikä odota ja "intohimo" joukkuetta kohtaan on kuten sinulla, niin eipä tarvi pettyäkään.
Mitä vittua? Sallisen ja Palolan hanskaus oli ainoa viihdyttävä asia tuossa pelissä. Ei se tuon takia seuraavaa peliä missaa.
Hemmetti, seuraavaan kotipeliin voisi joku askarrella ison lakanan: "Blues - sold out?" tai jotain sinnepäin...
Askartele ihan itse vaan jos siltä tuntuu. Minä odotan, että tulee seuraava kotimatsi ja pääsee kannustamaan joukkuetta.
Ööö...kyllä kentälle menossa oleva pelaaja on se jonka pitää tietää kenen tullessa vaihtoon hän hyppää laatikkoon. Harvemmin noista mun mielestä valmennusjohtoa voi syyllistää.Mutta eikö valmentajat osaa katsoa montako miestä tuonne laatikkoon aina hyppää?