Toinen kausi peräkkäin päättyy kontillaan, kun vastustaja vetelee kuivana kakkoseen. Saas nähdä jaksaako sitä ensi kaudeksi kausikorttiostoksille vaivautua. Tuntuu sen kausarinkin ostaminen olevan täällä päin vaivalloista ja aikaa vievää touhua.
Minua vituttaa vuodesta toiseen se teijän maalilaulu. Uuden johdon myötä sen voisi laittaa jo vaihtoon. Kumma kun logoa vaihtelette parin kauden välein, mutta tuolle renkutukselle ollaan sitten uskollisia.
Minua vituttaa vuodesta toiseen se teijän maalilaulu.
Miksi porot mököttää? Koirat ulos!!!
Sittenhän se maalilaulu on varsin onnistunut. Pitoon!
NO nyt vähän vituttaa..
Kieltämättä vähän, muttei läheskään niin paljon kuin viime vuonna näihin aikoihin. Itse asiassa tosi vähän vituttaa.
Vittu mitä paskaa!
Ei me tarvita änärimiehii me pärjätää hyvin... Luotto omiin on kova, me ollaan sitteen hyviä kun änäri alkaa...
3-0 ekan erän jälkeen, morjens!
Vuodesta toiseen aina sama tulos ja vaikka kuinka Hifki rämpis niin aina tulee turpaan. Ihme että veikkaus antaa vielä lyödä vetoa noista matseista. Säälittävää.
Hmmm...minkäköhän jengin HIFK valitsee 10.12. jos pääsee valitsemaan itselleen paria tammikuun tasaukseen?Sama. Vituttaa erityisesti se, ettei vastustajan tarvi edes esittää mitään ihmeellistä pitääkseen pisteet himassaaan.
Hmmm...minkäköhän jengin HIFK valitsee 10.12. jos pääsee valitsemaan itselleen paria tammikuun tasaukseen?
En kyllä tohon usko. Sitten jos kävisi vielä niin hassusti että Lukko voittaisi Ässät niin sillon ne menee Hifkin ohi ja Hifk tippuu sijalle 11. Tosin voi tietenkin olla että joko TPS tai Pelicans valitsee itselleen Hifkin joka nyt vetää enemmän sakkia hallille kuin esim. Blues.Jos HIFK voittaa ylihuomenna HPK:n kotonaan niin menevät Bluesin ohi.
En kyllä tohon usko. Sitten jos kävisi vielä niin hassusti että Lukko voittaisi Ässät niin sillon ne menee Hifkin ohi ja Hifk tippuu sijalle 11. Tosin voi tietenkin olla että joko TPS tai Pelicans valitsee itselleen Hifkin joka nyt vetää enemmän sakkia hallille kuin esim. Blues.