Vitutusketju

  • 363 213
  • 1 477

Lystikäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Miten olisit itse tiedottanut asian? Rantakari halusi lähteä, seura halusi pitää hänet kaikin keinoin, mutta... Siinä pitää perustella, miksi häntä ei pystytty pitämään ja sitä ei ehkä haluta/saada/voida kertoa.
Ensinnäkään en tiedä miksi tässä vaiheessa, kun Bluesilla on mieletön uskottavuusongelma sen suhteen pystyykö se pitämään pelaajistaan kiinni, pelaajan annettiin siirtyä ilman taistelua. Itse olisin taistellut, vaikka olisin sen taistelun hävinnyt. Julkisuudessa se olisi välittänyt eteenpäin viestiä, ettei pelkästään kaukalossa taistella sarjasijoituksista, vaan myös toimistolla.

Ja mitä tiedottamiseen tulee, niin olisin sanonut, että sopimus on purettu Rantakarin toimesta.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Suora sitaatti Iltalehdestä, joka ei ole kauhean luotettava lähde ainakaan minun mielestä, oli suora sitaatti tai ei. Toki MoDo on varmasti neuvotellut vain agentin kanssa, koska agentti on saanut asiat kuntoon Bluesin päässä ja sopimuksen purettua. Se, millä keinoin tämä on tapahtunut, on sitten täysin kaikkien meidän tietämättömissä ja ratkaisevassa asiassa tässä "syyllisten" etsimisessä.

Yksi selkeä, helppo "oikea" tapa on laittaa suora, rakentava palaute Bluesin toimistolle ja heidän kauttaan omistajille, missä ilmoitat, että et aio uusia kausikorttiasi ensi kaudelle, ellei muutoksia tapahdu. Et myöskään aio käyttää yhtään rahaa ruoka tms. tuotteisiin hallilla, kunnes asiat muuttuvat. Käyt peleissä vain ja ainoastaan tukemassa joukkuetta, joka on syytön koko sotkuun. Itse olen tosin satavarma, että omistajaportaassa kyllä tiedetään, että heihin ollaan tyytymättömiä ja heidät halutaan ulos. Sitä asiaa ei varmaan kukaan voi enää kieltää.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Ensinnäkään en tiedä miksi tässä vaiheessa, kun Bluesilla on mieletön uskottavuusongelma sen suhteen pystyykö se pitämään pelaajistaan kiinni, pelaajan annettiin siirtyä ilman taistelua. Itse olisin taistellut, vaikka olisin sen taistelun hävinnyt. Julkisuudessa se olisi välittänyt eteenpäin viestiä, ettei pelkästään kaukalossa taistella sarjasijoituksista, vaan myös toimistolla.

Ja mitä tiedottamiseen tulee, niin olisin sanonut, että sopimus on purettu Rantakarin toimesta.
Mistä olet saanut sellaisen kuvan, ettei ole taisteltu? Se, mitä jossain mediatiedotteessa lukee, on ihan se ja sama.

Toiveissa on varmasti vielä, että Ode tulee joskus takaisin ja hänen kanssa halutaan pysyä hyvissä väleissä. Aiempina vuosina sillat poltettiin käsittääkseni aika usean pelaajan kohdalla minulle tuntemattomilla keinoilla, mutta kyllä mieluummin pysyn lähteneiden pelaajien kanssa hyvissä väleissä kuin en. Siis jos pelaaja on lähtenyt tyylikkäästi. Meidän tapauksessa ja tilanteessa tuo on tietty makuasia, että mikä on tyylikäs lähtö. varmasti moni ei pidä tätä Rantakarin lähtöä kovin tyylikkäänä.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Tekeekö muistini nyt tepposet, jos väitän pelaajayhdistyksen sanoneen, että Bluesin pelaajilla on oikeus purkaa sopimuksensa sen takia, kun seura on laiminlyönyt palkkojen sivukulujen maksun täysin? Tuo seikka puoltaisi sitä, että MoDon ei ole tarvinnut liiemmin Bluesin kanssa neuvotella Rantakarin siirtymisestä.
Tuo aika oli ja meni. Nyt palkat on maksettu ja täten purkuperustetta ei ole enää olemassa. Eihän tuota voi loputtomiin venyttää, tyyliin "maksoitte vuosi sitten mun palkan pari viikkoa myöhässä, joten puran sopimukseni nyt"...
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Joukkuetta ei tietenkään voi syyttää mistään, mutta ei kukaan voi olettaa myyvänsä kilometrin huonompaa tuotetta vanhaan hintaan ja kaupan käyvän. En koe saaneeni kausikorteilleni maksamaani palvelua => en osta enää, jos ei palvelu muutu; ja paljon.

Saa ja pitää reagoida, mutta joukkue ei ole tehnyt mitään väärää, joten miksi heitä pitää rankaista? Jäämällä kotiin vaikka teillä on kausari rankaisette nimenomaan joukkuetta, koska olette jo maksaneet pääsystä matsiin. Ette siis millään tapaa tue nykyjohtoa saapumalla paikalle tukemaan pelaajia ja valmennusta.

Joka kevät kun täällä Jatkoajallakin käydään keskustelua kausikorttien ostamisesta, on yleinen argumentti "katson ensin millainen joukkue ensi kaudelle tulee". Tämän kauden Blues ei toki ole ainoa joukkue jossa on tapahtunut muutoksia kauden aikana mutta näin räikeää myynnissä olleen tuotteen ja toteutuman välistä epäsuhtaa ei liigahistoria tunne. Muistan vielä kuinka viime kauden aikana täällä ihmeteltiin useassa viestissä miten Bluesilla voi olla kaudelle 2015-16 niin halpa miehistö vaikka pelaajarunko säilyy lähes ennallaan. No, ilmeisesti tarkoituksena olikin pitää tuo miehistö vain markkinointimielessä kauden alkuun. Syksystä lähtien onkin sitten homma ollut yhtä painajaista ja puheet omistajien taholta olleet asioiden välttelyä, puolitotuuksia ja toisinaan suoranaisia valheita. Ainoa joka tuntui sanovan suoraan mikä tilanne on, oli toimitusjohtaja Koskinen joka ymmärrettävästi tuskastui kivireen vetämiseen ja otti loparit. Toivottavasti hänellä on kaikki ok ja saa vielä hommia muualta.

Tuo aika oli ja meni. Nyt palkat on maksettu ja täten purkuperustetta ei ole enää olemassa. Eihän tuota voi loputtomiin venyttää, tyyliin "maksoitte vuosi sitten mun palkan pari viikkoa myöhässä, joten puran sopimukseni nyt"...

Juteenin viestissä puhuttiin kyllä palkkojen sivukuluista. Eli pidemmästä jutusta kuin tuosta viime vuoden marraskuun palkkagatesta. En tosin tiedä minäkään ovatko maksamattomat eläkemaksut peruste sopimuksen purulle.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Tuo aika oli ja meni. Nyt palkat on maksettu ja täten purkuperustetta ei ole enää olemassa. Eihän tuota voi loputtomiin venyttää, tyyliin "maksoitte vuosi sitten mun palkan pari viikkoa myöhässä, joten puran sopimukseni nyt"...
Mutta eikö ne eläkemaksurästit ole kuitenkin maksamatta edelleen, jos kerran konkurssiin on haettu Elon toimesta. Eli purkuperusteet on ja pysyy vielä.
 

Lystikäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mistä olet saanut sellaisen kuvan, ettei ole taisteltu? Se, mitä jossain mediatiedotteessa lukee, on ihan se ja sama.
Mediatiedotteesta. Ja se mitä mediatiedotteessa lukee on ainoa mitä Blues on asian tiimoilta kommentoinut, joten se ei ole "se ja sama". Blues käy parhaillaan imagotaistelua, joten jos ovat taistelleet salaa kulisseissa, niin omistajataho on vielä typerämpi kuin uskoinkaan, kun eivät tuo sitä julki. Jos taas ovat sopineet Rantakarin kanssa, että tiedotteessa mainitaan vain "yhteisymmärryksessä" eikä asiaa muuten valoiteta, niin siinä tapauksessa kyseessä on jälleen yksi huono sopimus muiden jatkona. Luulisi, että Rantakarikin olisi tullut tilanteessa jotenkin vastaan, jotta imagotappio ei ole liian kova joukkueelle, jos sellaista olisi häneltä haluttu.
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Tuo aika oli ja meni. Nyt palkat on maksettu ja täten purkuperustetta ei ole enää olemassa. Eihän tuota voi loputtomiin venyttää, tyyliin "maksoitte vuosi sitten mun palkan pari viikkoa myöhässä, joten puran sopimukseni nyt"...
Mutta eikö ne eläkemaksurästit ole kuitenkin maksamatta edelleen, jos kerran konkurssiin on haettu Elon toimesta. Eli purkuperusteet on ja pysyy vielä.
Tottakai juuri nuo maksujen laiminlyönnit on se peruste. Muutenhan pelaajat ei kävelisi muualle ilmaiseksi, yhteisymmärryksessä. Ammattilaisiahan nekin ovat ja tietävät, että sopimuksia kunnioitetaan. Nyt vaan tämä toinen osapuoli ei ole kunnioittanut, niin siitähän on helppo lähteä pois.

Maksun laiminlyönneillä viittaan 2kk takaperin myöhästyneisiin palkkoihin (ei puhuta mistään vuoden vanhasta, vaan melko tuoreesta jutusta), maksamattomiin rahastointeihin ja maksamattomiin eläkemaksuihin. Siinähän sitä on yhteisymmärrystä kerrakseen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kysymys: "Neuvottelitteko Bluesin kanssa?
Vastaus: - Olemme olleet yhteydessä vain hänen agenttiinsa."

Eli Blues ei edes "pakota" uutta seuraa olemaan yhteydessä heihin jotta edes jostain korvauksesta voitaisiin neuvotella vaan pelaaja saa vaan mennä ja sitten säästyy palkat. Kertoisitko oman näkemyksesi siitä mitä tämä on ellei luovuttamista? Ja jatkokysymyksenä: saavatko sopimuksen omaavat pelaajat jatkossakin lähteä Bluesista kesken kauden ilman korvausta heti kun jostain muualta tulee parempi diili?
Ottamatta kantaa mihinkään muuhun, eihän tässä tapauksessa (eikä missään muussakaan siirrossa) Modolla ollut välttämättä mitään tarvettakaan olla Bluesiin yhteydessä. Rantakarin sopimus oli Rantakarin ja Bluesin välinen. Näin ollen mahdollinen korvaus sopimuksen purustakin kulkee nimenomaan Rantakarin ja Bluesin välillä. Siitäkin huolimatta että uusi seura on jo valmiiksi katsottuna. Rantakari voi tietysti aina pyytää Modolta tuon korvauksen verran bonusta itselleen (kuten varmasti on tehnytkin jos korvausta piti maksaa), jolloin korvaus sopimuksen purusta ei käytännössä lankeaisi hänelle itselleen.

Joka tapauksessa, sai sitten Blues korvausta Rantakarista tai ei, Modon GM voi aivan hyvin puhua totta, kun sanoo että ovat olleet yhteydessä ainoastaan Rantakarin agenttiin.
 

Kuutamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Suomen jääkiekkojoukkueet
Jos tuo Iltalehden tieto pitää paikkansa, että Rantakarilla on jo sopimus ensi kaudelle suomalaiseen liigajoukkueeseen, en ymmärrä tätä lähtöä mitenkään muuten kuin että Blues halusi nuokin pienet rahat. Eihän tässä siirrossa ole Rantakarin puolelta mitään järkeä.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Jos tuo Iltalehden tieto pitää paikkansa, että Rantakarilla on jo sopimus ensi kaudelle suomalaiseen liigajoukkueeseen
Jutussa ei puhuttu liigajoukkueesta, vaan suomalaisjoukkueesta. Joka nyt sinänsä voi tarkoittaa vain yhtä seuraa. En mitenkään jaksa uskoa, että Ode jäisi enää ensi kaudeksi Liigaan.
 

RAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Minä olen aina ihmetellyt että minkälainen ihmisen täytyy olla että retkahtaa esim. ns nigerialaiskirjeisiin?
Ajattelin oikeasti ettei sellaista kaveria ole olemassakaan joka oikeasti uskoo ilmiselvää kusetusta sinisilmäisyydessään.
Olin lähes varma että nuo nigerialaiskirje jutut on vaan urbaania legendaa koska eihän tuommoinen paska voi mennä kenellekkään läpi.
Myönnän nyt itselleni olleeni väärässä eli olen valaistunut!

Täältä nimittäin löytyy nyt pari potentiaalista nimeltä mainitsematonta nimimerkkiä joille tuommoiset jutut voisi mennä hyvinkin läpi joten kiitos että olette näyttäneet kaiken olevan mahdollista. Miten on mahdollista että vaikka kaikki muut ympärillä olevat henkilöt mediaa myöden faktoineen päivineen ovat kertoneet että miten asiat on niin silti usko nyky johtoon on niin kova ja tätä pitää todistella sekä puolustella täällä kaikille ihan koko ajan joka käänteessä??
Pitäisikö minun tuntea nyt huonoa omaatuntoa siitä että usko horjuu enkä ole sinisilmäinen? Ihan kuin Bluesin oikean kannattajan mittari olisi se että mitä ikinä seurassa tapahtuu sitä pitää tukea aina myötä ja vastamäessä.

Vaikka kuinka tulis paskaa niskaan ja kaikki omatkin teoriat olisi jo tyrmätty moneen kertaan sekä todistettu vääriksi niin kaikista tapahtumista löytää silti vielä jotain positiivista ja usko pysyy yllä sekä pystyy kääntämään kaiken parhain päin. Ei mene mun kaaliin ei sitten millään. Nyt käsi sydämmelle, uskotteko oikeasti että kyllä tää tästä vielä hyväksi muuttuu? Voin kertoa että ei muutu ilman ihmettä tai uutta porukkaa johdossa.

No sanoohan sen jo laulukin että "maailmassa on monta ihmeellistä asiaa"

T. Blues fani henkeen ja vereen mutta mitta on tullut täyteen.
 

Jambo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Jyp
Itse ainakin jaksan odottaa osakeannin ja sen onnistumisen josko se omistus vaihtuisi ja hommaan saataisiin uutta nostetta. Mutta se on kaikkien oma asia jos haluaa hylätä seuransa, se varmasti auttaa.
 

KukkoMiikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olin kirjoittamassa eilen omaa avautumistani, mutta maltoin mieleni. En halunnut Rantakarin lähdön, tyhjässä hallissa pelatun mauottoman ottelun tai kylmän ja pimeän kotimatkan tuomien vitutusten sumentaa kokonaiskuvaa.

Nyt yön yli nukuttua olen samassa lopputuloksessa kuin eilen illalla. Alkaa vähitellen riittää itsellenikin. Joku tossa hyvin mainitsikin: kausikorttilaisen näkökulmasta ei ostettu tuote vastaa enää lähellekään sitä mistä on kausaria ostettaessa maksettu kun joukkueen 8 tärkeintä pelaajaa on myyty. En edes tiedä miksi enää käyn hallilla.

Tiistaina sain toimistolta mailia: "Kannattajakausikortilla kaveri mukaan Blues-HIFK otteluun 10€ hintaan.". Ensimmäiset ajatukset oli, no nyt kerrankin saan porukan mukaan katsomaan jokaista kiinnostavaa peliä: lauantai, HIFK ja halpa hinta. Hetken innostuksen jälkeen tajusin, että eipä oikeestaan kiinnosta itseäkään mennä tonne, saati sitten että kehtaisin pyytää frendit mukaan seuraamaan kannattamaani joukkuetta. Koko jengi on täynnä kovia jätkiä joita kohtaan arvostus on kova, mutta kokonaisuus on vaan niin heikko että hävettää.

Paras kuvaus omista fiiliksistä on välinpitämättömyys. Aika paljon saa tapahtua, että uusin kausikorttiani enää ensi kaudella. En tietenkään hylkää jengiä tai lopeta sen seuraamista vaikka se pelaisi mestistä tai jatkaisi liigassa mestisjengillä. En myöskään tule koskaan olemaan minkään toisen jengin fani. Kiinnostus on vaan hiipunut sen verran, että aion tulla ensi kaudella max. 10 kiinnostavimpaan peliin paikalle vaikka kaikki parhaat skenaariot uusista omistajista, omien junnujen peluuttamisesta ja omien poikien kotiuttamisesta toteutuisivatkin.

Ihan helvetin surullinen ja haikea fiilis tästä tilanteesta. Haluaisin olla kiinnostunut, mutta samaan aikaan kaikki jengiin liittyvä tuntuu tuskaiselta. Matinkylästä lähtien olen joukkuetta seurannut, ikinä ennen ei ole ollut tällainen fiilis.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Nyt käsi sydämmelle, uskotteko oikeasti että kyllä tää tästä vielä hyväksi muuttuu? Voin kertoa että ei muutu ilman ihmettä tai uutta porukkaa johdossa.
Sitä uutta porukkaa sinne johtoon ollaan toivomassa täälläkin, siihen asti tuetaan joukkuetta. Ei tässä sen kummempaa ainakaan minun osalta.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Vieraspeliviikonloppu pe 13.11 JYP -Blues ja la 14.11 KalPa - Blues. Kaksi odottamatonta upeaa kolmen pisteen vierasvoittoa. Joukkue, sen kapteenin toiminta erilaisissa yhteyksissä ja mukana reissanneet kannattajat keräsivät suitsutusta kyseisillä paikkakunnilla ja valtakunnan medioissa. Seuraavan viikon Sport -kotimatsia hehkutettiin etukäteen ja Iltalehdenkin toimittaja kehotti jutussaan espoolaisia menemään peliin jos seura on teille tärkeä. Väkeä olikin noin 5 500 joka on ehkä noin tuplasti sen verran mitä vastaavaan peliin tällä kaudella muuten olisi mennyt. Julkistettiin Bluesin puolesta -adressi johon tuli lyhyessä ajassa paljon nimiä.

Jos tuolloin olisi tullut tieto, että seuran omistajuus vaihtuu, taloustilanne saadaan hallintaan ja joukkopako seurasta päättyy olisi siinä ollut ainekset kaikkien aikojen tuhkimotarinalle. Tämä Ahon viimeinen kausi voisi sittenkin olla se Jyrki Ahon the Kausi jota häneltä Espoossa oli odotettu.

Mutta vain muutama päivä noista tapahtumista: neuvottelut seuran omistuksen vaihtumisesta ovat ajautuneet kiville, seuran pidetty ja arvostettu kapteeni Kim Hirshcovits jättää seuran ja hänen esimerkkiään seuraa pyyteetön työmyyrä ja joukkueen paras maalintekijä Ville Korhonen sekä Roope Talaja, joka on opittu tuntemaan bluesilaisen taisteluilmeen ruumiillistumana. Sekä toimitusjohtaja Koskinen joka väsyneestä olemuksesta huolimatta on ollut pitkin syksyä avoimena tiedotusvälineiden edessä seuran omistajien piilotellessa.

Se toivo joka tuon marraskuisen viikon aikana ihmisten mielissä virisi, iskettiin maahan parissa päivässä. Ja lujaa. Sen jälkeen tapahtuneet asiat - kuten Rantakarin lähtö - ovat toki olleet harmittavia mutta kuuluvat kategoriaan "oli vain ajan kysymys kaiken jälkeen". Alkusyksyn tapahtumat (Malmivaara, Liivik ja Kantola -ceset) aiheuttivat suurta suuttumusta. Nyt suutumus on vaihtunut apatiaksi. Loppuis jo, ei vaan jaksa enää.
 
Viimeksi muokattu:

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itse ainakin jaksan odottaa osakeannin ja sen onnistumisen josko se omistus vaihtuisi ja hommaan saataisiin uutta nostetta. Mutta se on kaikkien oma asia jos haluaa hylätä seuransa, se varmasti auttaa.

Ihan turha syyllistää jengiä, katsojat ja kannattajat eivät ole millään lailla syypäitä tähän nykytilanteeseen.

Mielestäni on päinvastoin jokaisen seurasta tippaakan välittävän _velvollisuus_ osoittaa kaikin keinoin, että nyt riitti. Itse teen tämän jäämällä himaan, se tyhjä paikka ja hallilla käyttämättömät eurot ovat ainoa asia jonka voin tehdä. Bluesin toimistolle lähetettävät mailit on pelkkää sananhelinää joka on helppo ohittaa juuri sellaisena.

En mäkään ikinä ala muiden jengien matseissa käydä, miksi alkaisin? Tällä kaudella en halliin enää tule ellei omistajuus vaihdu. Oon sen verran selkärangaton, että jos a) asuisin Espoossa tai b) mulla olisi auto, saattaisin käydä peleissä, mutta koko illan haaskaaminen (matkoineen) ton sirkuksen seuraamiseen ei vaan houkuttele. Ensi kauden määrittelee sitten ihan vain ja ainoastaan se minkälainen (ja miten toimiva) seura siellä on jossain sarjassa pelejään aloittamassa.

Tsemppiä vaan puolestani kaikille, jotka hallille vielä vaivautuvat. Toivottavasti joidenkin vuosien päästä voidaan naureskella tällekin ajanjaksolle Blegin suhteen.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Mutta eikö ne eläkemaksurästit ole kuitenkin maksamatta edelleen, jos kerran konkurssiin on haettu Elon toimesta. Eli purkuperusteet on ja pysyy vielä.

Purkuperuste on voimassa 14 vuorokautta siitä lukien, kun osapuoli sai tiedon purkuperusteen täyttymisestä. Ellei viimeisen kahden viikon aikana ole ilmennyt uusia kupruja, ei purkuperustetta ole olemassa. Olettaen siis, että pelaajat ovat tulleet tietoisiksi maksurästeistä viimeistään samaan aikaan kun me tällä palstalla.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Sekä toimitusjohtaja Koskinen joka väsyneestä olemuksesta huolimatta on ollut pitkin syksyä avoimena tiedotusvälineiden edessä seuran omistajien piilotellessa.
Tähän sellainen korjaus, että ei ne omistajat missään piilotelleet, tuohan oli ihan selkeä ja järkevä valinta, että median suuntaan kommentteja antaa toimistusjohtaja, eli kaikki omistajat erikseen, GM sen jälkeen ja sitten vielä koko valmennus tms.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tähän sellainen korjaus, että ei ne omistajat missään piilotelleet, tuohan oli ihan selkeä ja järkevä valinta, että median suuntaan kommentteja antaa toimistusjohtaja, eli kaikki omistajat erikseen, GM sen jälkeen ja sitten vielä koko valmennus tms.

Nythän niitä lausuntoja ei ole sitten antanutkaan kukaan muu kuin Martin Saarikangas, joka ei ole edes operatiivisessa toiminnassa mukana. Ja se tuskin on hänen vikansa.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Juuri nyt ei ole mitään virallista lausuttavaa. Onhan Raudea aina välillä haastateltu.
 

Physical Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Toki jokainen saa tehdä omat valintansa, mutta minua hämmästyttää hiukan se, että Rantakarin lähdön myötä päädyt tähän ratkaisuun.

Urheiluseuran kannattaminen on minulle lähinnä tunnekysymys. Ei tässä ole kyse niinkään rationaalisesta päätöksestä vaan sen tunteen loppumisesta. Prosessi on ollut pitkä, niin kuin on ollut seuran alasajokin. En vain enää keksi syitä, miksi käyttäisin aikaani tähän touhuun. Kaikki kunnia ja tsemppi teille, jotka jaksatte.

Pitkään on toivottu, että Blues nostaisi enemmän omia junnuja kaukaloon ja juuri nyt saamme nauttia huomisen tomisallisten, villelajusten ja camilomiettisten ensiaskelista Liigaympyröissä.

Juu. Mm. Tiivolasta, Suomelasta ja varsinkin Vaakanaisesta tulee varmasti hyviä pelaajia vähintään liigaan. Heidän henkilökohtaiselle kehitykselleen tämä kaaos voi olla kevään osalta hyväkin, jos osaavat käsitellä valmennuksen avulla tilanteen oikein.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Juu. Mm. Tiivolasta, Suomelasta ja varsinkin Vaakanaisesta tulee varmasti hyviä pelaajia vähintään liigaan. Heidän henkilökohtaiselle kehitykselleen tämä kaaos voi olla kevään osalta hyväkin, jos osaavat käsitellä valmennuksen avulla tilanteen oikein.

Tietty olisi toivottavaa, että nämä pelaajat nousisivat seuraavalle tasolle Espoossa eivätkä jossain muualla, mutta tällä menolla ei tällaista uskalla toivoa.

Mitenkäs meni se saneeraukseen/osakeantiin liittyvä kokous, joka oli torstaina? Tapahtuiko siellä jotain muutakin kuin todettiin, että tällainen olisi tarkoitus järjestää sitte syssymmällä?
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mitenkäs meni se saneeraukseen/osakeantiin liittyvä kokous, joka oli torstaina? Tapahtuiko siellä jotain muutakin kuin todettiin, että tällainen olisi tarkoitus järjestää sitte syssymmällä?

Kas, juuri sopivasti tulin tänne vastaamaan. On ollut vähän kiirettä tässä... Mitään järisyttävää kerrottavaa minulla ei tuosta ole, en oikeastaan uskalla muuta tässä vaiheessa kertoa kuin että ei ole syssymmällä vaan nopeammin ;) Valmistelut ovat käynnissä ja niin nopeasti kuin vain mahdollista se käynnistyy. Anti on kaikille avoin crowdsourcing-periaatteella, ennen julkistamista kerätään vielä isompia alkusijoittajia. Ei kuitenkaan kestä enää hirveän kauan tarvitse odotella. Toki saneerausmenettelyyn pääseminen on edellytyksenä annin alkamiselle (päätös tulossa ensi viikolla, mikäli oikein ymmärsin - tosin viime viikolla kuulin että tällä viiikolla tulisi). Mutta sitten kun annista tiedotetaan, niin saataville tulee kyllä runsaasti tietoa kaikesta tarvittavasta. Niitä materiaaleja nyt kasataan ja annista on tehty sopimus annin järjestäjän kanssa. Enempää en nyt oikein voi kertoa.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Edelleen valitettavan epämääräistä ja taas asia siirtyy eteenpäin. Liian kauan kestää kuten olen toistuvasti sanonut ja tästä viivyttelystä maksetaan kovaa hintaa. Nyt siinä muodossa että UL:n mukaan Kaapo Kähkönen siirtyy ensi kaudeksi Lukkoon. UL:n luotettavuudesta voi olla mieltä mutta luuleeko joku siis vielä että nämä nuoret tässä tilanteessa sitoutuvat Bluesiin?

Nyt on siis huhujen mukaan kaksi pelaajaa josta olisi voinut saada kasvattajakorvauksia (V.Vainio&Kähkönen) jo menossa muualle pienentäen mahdollista korvausta. Ja korvauksiahan piti saada ihan saneeraushakemuksenkin mukaan. Hyvältähän tämä taas näyttää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös