Tarkennukseksi vielä: osakeannin valmistelu on pitkällä ja aikataulukin on tiedossa, tällä hetkellä on käynnissä juristien materiaalien tsekkaukset jne. Tuossa kuitenkin on jonkin verran asioita jotka pitää hoitaa ja tarkistaa, kun kyseessä on yleisölle suunnattava anti. Eli sinänsä homma ei ole epäselvä tai epämääräinen, vaikka ulos siltä vaikuttaa, mutta siitä kerrotaan sitten kun on kertoa kaikki.
Seurajohdon kanssa on kyllä ollut puhetta että tuosta järjestetään jotain yleistä tilaisuutta. Ja että jotain tiedotettaisiin. Täällä muuten kyseltiin että onko tj:tä näkynyt kuolevaisten keskuudessa. Toissa pelissä ainakin Rauden näin shopin edessä. Ja meileihin olen saanut aika hyvin vastauksia, tosin ehkä mulle vastaaminen ei ole ihan sama kuin "rivikatsojalle", mitenkään itseäni korostamatta.
Niin. Ja olen kyllä samaa mieltä
@Nikke kanssa että aiemmin olisi pitänyt toimiin ryhtyä. Paljon on aikaa menetetty, viimeistään heti kauden alussa olisi pitänyt vetää pää hanurista ja ryhtyä hommiin. Nyt sitten kuitenkin joulupyhätkin ehtivät taas väliin hidastuttamaan. Enkä ole missään nimessä tyytyväinen seurajohdon/omistajien toimintaan, vaikka täällä olen monesti puolustellutkin (etenkin kun on menty henkilökohtaisuuksiin tai väitetty valheellisia asioita). Minulle ei ole vain tähän päivään mennessä kukaan esittänyt mitään realistista vaihtoehtoa. Sen vuoksi tuen nyt osakeantia, joka vakauttaa talouden ja muuttaa omistuspohjaa ja sitä kautta myös seurajohtoa. Ja edelleen olen valmis tukemaan myös muita konkreettisia ja realistisiksi katsomiani vaihtoehtoja, jos niitä ilmenee. Minä en vain näe sitä skenaariota että mennään konkkaan ja kyllä joku jatkaa kovin järkevänä tai realistisena. Sitä paitsi paljon pienemmällä rahalla nyt pääsee mukaan kuin aloittamalla tyhjästä ja ponnistamalla alemmista sarjoista, jos sieltä enää pystyy edes ponnistamaan.
En muuten välttämättä ihan hirveästi ehdi täällä kirjoitella lähitulevaisuudessa, pitäisi yrittää joskus omaakin firmaa pyörittää ja nyt on alkamassa juuri vuoden kiireisin sesonki pörssiyhtiöiden tilinpäätösten ja vuosikertomusten kanssa...