Vitutusketju

  • 363 187
  • 1 477

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Eipä tuohon Physical Edgen muisteluihin ole paljoa lisättävää. Hienoja hetkiä. Oma fiilis tällä hetkellä yhdentekevä ja väsähtänyt tähän sirkukseen. Tänään matsi skip koska parempaa tekemistä.
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei voi tosissaan vituttaa jos käyttää hymiötä.

Hymiöimällä vitutuksen saa helposti moninkertaistettua, niin että se lyö yli. Nauru toimii defenssimekanismina.

"Vitutus on otettava kokonaan / silloin kun vituttaa" - Ismo Alanko säätiö. Tossa biisissä pointtini.
 

Twentyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Vitutuksen sijaan olen nykyään lähinnä välinpitämätön seuraa koskevien asioiden suhteen. Se on jatkon kannalta huolestuttavaa. Kausaripaikat tyhjillään tänäänkin.
 

Orca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon mikä milloinkin
No ei varmaan säästäneetkään, mutta kun kassa on tyhjä ja palkat pitää tässäkin kuussa maksaa (15.1 pelaajien tilillä?), niin saatetaan joutua tekemään erittäin huonoja päätöksiä, joilla ostetaan jokunen viikko lisäaikaa. Kyllä minä uskon, että Otson sopimuksesta saatiin jonkinlainen korvaus heti, kun muuten olisi pitänyt odotella ja pelailla kotiotteluita.

Eikös sen kassan pitänyt alkaa pursuta yli heti tammikuussa kun sponsorirahat tilitettiin ;) ja nyt kaatuminen on 21-vuotiaan puolustajan tammikuun palkasta kiinni? Eikä tästä siirrosta mitään korvausta saatu, jos itsekin uutisoidaan että on vapaa siirtymään minne tahansa Suomen Liigan ulkopuolella.

Tämä on vain yksi merkintä lisää listaan nykyjohdon täydellisestä ymmärtämättömyydestä. Itse lupaan jättää kausikortit hankkimatta ensi kaudella (20v takana), jos Rautio & Ahola ovat missään tekemisissä operatiivisessa toiminnassa tai omistavat yli 5% yhteensä. Jos siis Raution talopanttaus ei lopeta liigakiekkoa Espoossa lopullisesti.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Eikös sen kassan pitänyt alkaa pursuta yli heti tammikuussa kun sponsorirahat tilitettiin ;) ja nyt kaatuminen on 21-vuotiaan puolustajan tammikuun palkasta kiinni? Eikä tästä siirrosta mitään korvausta saatu, jos itsekin uutisoidaan että on vapaa siirtymään minne tahansa Suomen Liigan ulkopuolella.

Tämä on vain yksi merkintä lisää listaan nykyjohdon täydellisestä ymmärtämättömyydestä. Itse lupaan jättää kausikortit hankkimatta ensi kaudella (20v takana), jos Rautio & Ahola ovat missään tekemisissä operatiivisessa toiminnassa tai omistavat yli 5% yhteensä. Jos siis Raution talopanttaus ei lopeta liigakiekkoa Espoossa lopullisesti.

Joo tosiaan en lukenut tuota tiedotetta, jossa todetaan olevan vapaa siirtymään mihin tahansa pl. kotimainen liiga. Yleensä tuo on kuitenkin tarkoittanut, että sopimus toiseen seuraan on jo olemassa, mutta sitä ei tiedoteta samassa yhteydessä. Varmaan vuorokauden kuluessa selviää Rantakarin uusi joukkue. En kuitenkaan sulkisi pois mahdollista kompensaatiota Espoon suuntaan sopimuksen purkamisesta. Voidaanhan asia sopia niin, että pelaaja maksaa seuralle sopimuksen purkamisesta korvauksen, jonka sitten uusi seuraa käytännössä korvaa pelaajalle.

Vaikea ymmärtää miksi Jääkiekko Espoo haluaisi vapaaehtoisesti purkaa sopimuksen, kun se satavarmasti vaikuttaa negatiivisesti yleisömääriin ja lipputuloihin.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Käsittääkseni Rantakarin uusi osoite löytyy Luulajasta mitä olen huhuissa kuullut.

edit. Meni MoDoon: SHL
 
Viimeksi muokattu:

Kapo

Jäsen
Jes, hyvä meininki. Onneksi jo syksyllä pääsee ajamaan metrolla hallin ohi. Urheilupuiston asemasta uhkaa tulla kyllä melkoinen läppä kun neljän pääsarjaseuran sijaan siellä pelaa niitä nolla kappaletta.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No mutta sittenpähän pääsee Helsingistäkin kätevästi katselemaan Mankkaan peltoja ja tyhjänä möllöttäviä parkkipaikkoja.

Aika ihmeitä pitää tosiaan kevään ja kesän mittaan tapahtua, jotta kausaria jaksan enää ensi syksyksi hommata. Se olisikin sitten eka kerta sitten inttivuoden kun ei ole piljettiä joka peliin. Ja siitäkin on lähemmäs 20 vuotta aikaa. Ehkä se on aikakin, jääpähän aikaa harrastuksiin, jotka eivät kasvat slerssiä otsaan.

Veikkaan, tai oikeastaan toivon, että tänään nähdään Blegin liigahistorian surkein yleisömäärä. Antaisi edes jonkunlaisen viestin noille tunareille.
 

lucas

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
En kyllä tiedä mitä tähän enää pitäisi tai voisi sanoa.

Onneksi sentään seuran johto tässä kriisitilanteessa näyttää olevan tilanteen päällä ja huolimatta varmasti hankalasta tilanteesta kykenevät omalla toiminnallaan ylläpitämään (edes hataraa) uskoa paremmasta huomisesta. Kiikun kaakun kuitenkin mennään, myönnetään. Mutta meillä on parhaat miehet asialla, joten luotto on kova.
 
Hallilla olen minäkin viihtynyt divariajoista lähtien ja viimeiset kymmenen kautta on ollut myös pari kausaria peleihin. Tälle kaudelle en sattuneesta syystä kausareita hankkinut. Tarkoitus oli käydä irtolipuilla peleissä. Yhden CHL pelin ehdin käydä katsomassa mutta ainuttakaan Liigapeliä en ole käynyt paikan päällä väijymässä. Ja ajattelin jatkaa valitsemallani linjalla niin kauan kuin putiikille löytyy uusi omistaja. Sääli jos Raudelta lähtee kämppä alta tms. mutta henk koht mua harmittaisi enemmän jos Espoosta loppuu liigapelit.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Nyt sai vittu riittää. En enää käytä omaa ja perheeni vapaa-aikaa ja rahoja tähän touhuun. Katsotaan uusiksi, jos ja kun omistajapohja muuttuu, ja joukkue on taas edes jotensakin pelaamansa sarjan tasoinen. Olipa sitten kakkosdivari tai CHL.
Toki jokainen saa tehdä omat valintansa, mutta minua hämmästyttää hiukan se, että Rantakarin lähdön myötä päädyt tähän ratkaisuun. Ainakin itse olin asennoitunut niin, että on vain ajan kysymys, milloin hän lähtee meiltä. Logolle pelaaminen ja muut lausunnot mediassa toki herättivät pientä toivetta siitä, että pelaisi kauden loppuun asti meillä. Rosteri on tällä hetkellä edelleen liigatasoinen, vaikka onkin todella kapea. Pitkään on toivottu, että Blues nostaisi enemmän omia junnuja kaukaloon ja juuri nyt saamme nauttia huomisen tomisallisten, villelajusten ja camilomiettisten ensiaskelista Liigaympyröissä. Eihän tuo peli mitään kovin kaunista lätkää ole, ja tappioita tulee varmasti enemmän kuin voittoja, mutta kyllähän tähän on totuttu jo aiemminkin, varsinkin sinä, kun olet ollut mukana noin pitkään. Kyllä minä koen edelleen tämän joukkueen omakseni ja kesken kauden en ole sitä hylkäämässä. Kauden jälkeen on sitten itsetutkiskelun paikka ja siihen vaikuttaa todella paljon se, millainen seura ja joukkue (missä) kaukalossa ensi kaudella nähdään.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Toki jokainen saa tehdä omat valintansa, mutta minua hämmästyttää hiukan se, että Rantakarin lähdön myötä päädyt tähän ratkaisuun. Ainakin itse olin asennoitunut niin, että on vain ajan kysymys, milloin hän lähtee meiltä. Logolle pelaaminen ja muut lausunnot mediassa toki herättivät pientä toivetta siitä, että pelaisi kauden loppuun asti meillä. Rosteri on tällä hetkellä edelleen liigatasoinen, vaikka onkin todella kapea. Pitkään on toivottu, että Blues nostaisi enemmän omia junnuja kaukaloon ja juuri nyt saamme nauttia huomisen tomisallisten, villelajusten ja camilomiettisten ensiaskelista Liigaympyröissä. Eihän tuo peli mitään kovin kaunista lätkää ole, ja tappioita tulee varmasti enemmän kuin voittoja, mutta kyllähän tähän on totuttu jo aiemminkin, varsinkin sinä, kun olet ollut mukana noin pitkään. Kyllä minä koen edelleen tämän joukkueen omakseni ja kesken kauden en ole sitä hylkäämässä. Kauden jälkeen on sitten itsetutkiskelun paikka ja siihen vaikuttaa todella paljon se, millainen seura ja joukkue (missä) kaukalossa ensi kaudella nähdään.
Juurikin näin. Rantakarihan oli käsittääkseni lähdössä joka tapauksessa tämän kauden jälkeen joten olisiko seuran tässä taloustilanteessa muka pitänyt panna hanttiin? Ja espoolaiset juniorit tulevat kompensoimaan tämän tilanteen ±0 näiden menetysten osalta.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Kahteen viime peliin en influenssan takia päässyt mutta jotenkin sellainen hällä väliä -meininki tosiaan tuntuu itsellänikin olevan kun en ei kiinnostanut edes netin kautta matseja himassa katsoa. Seuran hassuttelutwiittejä toki seurailin, niille muuten peukkua. Yksi harvoja asioita seurassa joka vielä hymyilyttää. Mitä olen tätä palstaa lueskellut niin tänään pitäisi siis Talousasiat -ketjuunkin tulla jotain puhuttavaa. Odotellaan. En sinänsä yllättyisi jos mitään ei tulisikaan.

Eihän tuo peli mitään kovin kaunista lätkää ole, ja tappioita tulee varmasti enemmän kuin voittoja, mutta kyllähän tähän on totuttu jo aiemminkin

Ei ole totuttu. Bluesia on kyllä pidetty milloin HMV:nä, milloin taas muovisena palkkasoturiarmeijana mutta tämä on ensimmäinen kausi kun muiden taholta Bluesiin suhtaudutaan lähinnä säälien. Inhoaisivat edes mutta säälivät. Se vituttaa.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Kautta on jäljellä runkosarjan lopun verran, parikymmentä peliä. Rantakarin lähtö kielii totaalisesta luovuttamisesta. Eikö olisi voinut siirtyä vasta kauden jälkeen? Tietysti, mutta silloin Blues ei olisi saanut penniäkään. Kaikki on myytävänä, jos vain jollekin kelpaa. Tämän asian suhteen nykyinen johto on valehdellut jo aiemmin.

Mä joudun valvollisuutena tekemään yhtä ja toista. Jääkiekon katsominen ei ole velvollisuus. Vaikka rakastan seuraa ja kannatan täydellä sydämellä joukkuetta, ei tukeni ulotu seuran johtoon. Ovatko katsojat tai sponsorit saaneet vastinetta rahoilleen? Eivät minusta. Vain boikotoimalla otteluita pystyn vaikuttamaan nykymenoon.

@Toni85 Joukkueen voi väittää olevan liigatasoa, koska se pelaa Liigaa. On tosin Liigan huonoin joukkue, ja saattaa illalla olla taas pari ukkoa huonompi. Mä en jaksa enää.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Ei ole totuttu. Bluesia on kyllä pidetty milloin HMV:nä, milloin taas muovisena palkkasoturiarmeijana mutta tämä on ensimmäinen kausi kun muiden taholta Bluesiin suhtaudutaan lähinnä säälien. Inhoaisivat edes mutta säälivät. Se vituttaa.
Tässä menee nyt minun pointti ainakin ohi, itsehän en puhunut mitään muiden seurojen ja sen kannattajien suhtautumisesta meihin.

Rantakarin lähtö kielii totaalisesta luovuttamisesta. Eikö olisi voinut siirtyä vasta kauden jälkeen? Tietysti, mutta silloin Blues ei olisi saanut penniäkään. Kaikki on myytävänä, jos vain jollekin kelpaa. Tämän asian suhteen nykyinen johto on valehdellut jo aiemmin.

Mä joudun valvollisuutena tekemään yhtä ja toista. Jääkiekon katsominen ei ole velvollisuus. Vaikka rakastan seuraa ja kannatan täydellä sydämellä joukkuetta, ei tukeni ulotu seuran johtoon. Ovatko katsojat tai sponsorit saaneet vastinetta rahoilleen? Eivät minusta. Vain boikotoimalla otteluita pystyn vaikuttamaan nykymenoon.
Rantakarin lähdön ajankohdan päätti tarjouksen tehnyt seura ja pelaaja, ei Blues. Blues ei ole luovuttanut mitään, Ode ei ollut myynnissä.

Vain boikotoimalla voi vaikuttaa nykymenoon? Vain jättämällä äänestämättä voi vaikuttaa? Vain olemalla veikkaamatta voi voittaa? Ei näin...
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
@Toni85 Blues olisi voinut pitää kiinni sopimuksesta. Kyse on kuitenkin vain kolmesta kuukaudesta. Eivät MoDo ja Rantakari pysty sanelemaan ehtoja, kun Rantakarilla on voimassa oleva sopimus. Kai nyt sentään sen ymmärrät.

Nykyisen firman saaminen konkkaan mahdollisimman nopeasti palvelee sitä jälleenrakennusta, mikä alkaa liigaosakkeen siirtymisestä toisiin käsiin. Nykyisen sirkuksen hallitsematon alasajo tekee jälleenrakennuksen vaikeaksi, kun ei ole mitään, minkä päälle rakentaa. Oletan sinulla olevan vahvat kytkökset nykyiseen johtoon, muuten en ymmärrä sokeuttasi asian tiimoilta.
 

Orca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon mikä milloinkin
Ihmettelen tätä nykytouhun/nykyjohdon puolustelua, mitä pari aktiivista nimimerkkiä harjoittaa. Tekemisen taso on toimistolla ollut surkeaa, eikä tähän saisi reagoida mitenkään?? Ilmeisesti te jatkatte hymyillen syömistä samassa ravintolassa vaikka ravintolapäällikkö oksentaa ja paskoo annokseenne joka kerta.

Joukkuetta ei tietenkään voi syyttää mistään, mutta ei kukaan voi olettaa myyvänsä kilometrin huonompaa tuotetta vanhaan hintaan ja kaupan käyvän. En koe saaneeni kausikorteilleni maksamaani palvelua => en osta enää, jos ei palvelu muutu; ja paljon.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
@Toni85 Blues olisi voinut pitää kiinni sopimuksesta. Kyse on kuitenkin vain kolmesta kuukaudesta. Eivät MoDo ja Rantakari pysty sanelemaan ehtoja, kun Rantakarilla on voimassa oleva sopimus. Kai nyt sentään sen ymmärrät.
Ymmärrän, ja sen takia en hyväksykään sopimuksen purkamista, ellei sen taustalla ole selkeä syy, joka on tällä hetkellä tietämättömissä ja sellaiseksi varmasti jääkin. En kuitenkaan usko, että kukaan toimiston hepuista olisi niin tyhmä, että suoraa, ilman mitään painostusta agentin suunnalta tms. purkaisi Oden sopparin noin vain. Sanokaa sitten vaikka sinisilmäiseksi idiootiksi.

Tekemisen taso on toimistolla ollut surkeaa, eikä tähän saisi reagoida mitenkään?? Ilmeisesti te jatkatte hymyillen syömistä samassa ravintolassa vaikka ravintolapäällikkö oksentaa ja paskoo annokseenne joka kerta.
Saa ja pitää reagoida, mutta joukkue ei ole tehnyt mitään väärää, joten miksi heitä pitää rankaista? Jäämällä kotiin vaikka teillä on kausari rankaisette nimenomaan joukkuetta, koska olette jo maksaneet pääsystä matsiin. Ette siis millään tapaa tue nykyjohtoa saapumalla paikalle tukemaan pelaajia ja valmennusta.

Tuo ei ole yhtään sama asia. Jos käytetään samaa vertausta, voisi sanoa, että jatkan syömistä ravintolassa, jossa olen käynyt jo yli 20 vuotta ja jonka henkilökunta on ystävällistä sekä tekee työnsä hyvin, mutta ravintolan johto antaa heille huonot raaka-aineet ja tämän takia ruoka on vähän mautonta.
 

Lystikäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ymmärrän, ja sen takia en hyväksykään sopimuksen purkamista, ellei sen taustalla ole selkeä syy, joka on tällä hetkellä tietämättömissä ja sellaiseksi varmasti jääkin. En kuitenkaan usko, että kukaan toimiston hepuista olisi niin tyhmä, että suoraa, ilman mitään painostusta agentin suunnalta tms. purkaisi Oden sopparin noin vain. Sanokaa sitten vaikka sinisilmäiseksi idiootiksi.
Mun mielestä toimiston heput ovat olleet juuri "niin tyhmiä", että viestittävät ulospäin luovuttaneensa. Jos pelaaja-agentti tai muut tahot ovat painostaneet Bluesin luopumaan sopimuksesta, silloin ei tässä tilanteessa julkaista, että sopimus purettiin yhteisymmärryksessä. Toki se kielii ulospäin mahdollisille tuleville pelaajille, että Blues on kliffa joukkue, josta voi halutessaan siirtyä muualle pelaamaan. Mutta tällä hetkellä ensisijaisen tärkeää olisi osoittaa faneille, että toimisto tekee kaikkensa, jotta joukkue vielä nousisi taloudellisesta suosta, ja että se omaisi vielä jotain selkärankaa, joka pystyy kannattelemaan joukkuetta.

Vaikka Oden agentti argumentoisi, että on Rantakarin etujen mukaista päästä pelaamaan muualle, niin vastaavasti olisi ollut Bluesin intresseissä olla päästämättä ketään lähtemään - erityisesti imago-mielessä. Ja kuten tämä iltalehden linkki paljastaa, ei Blues (tai Raution talo) säästä tässä juurikaan rahaa.

Ruotsalaisseura piikittelee Bluesia: "Meillä on maine"
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Ymmärrän, ja sen takia en hyväksykään sopimuksen purkamista, ellei sen taustalla ole selkeä syy, joka on tällä hetkellä tietämättömissä ja sellaiseksi varmasti jääkin. En kuitenkaan usko, että kukaan toimiston hepuista olisi niin tyhmä, että suoraa, ilman mitään painostusta agentin suunnalta tms. purkaisi Oden sopparin noin vain. Sanokaa sitten vaikka sinisilmäiseksi idiootiksi.
Kun rahat on loppu niin on pakko ottaa jostain ja Rantakari on varmaan yksi niistä jotka kelpaavat muualle samantien.
Blues säästi palkat ja tänään kaiketi pitäisi maksaa tammikuun palkat niin niiden maksuun tuolla Rantakarin palkalla on edes pieni vaikutus.



Saa ja pitää reagoida, mutta joukkue ei ole tehnyt mitään väärää, joten miksi heitä pitää rankaista? Jäämällä kotiin vaikka teillä on kausari rankaisette nimenomaan joukkuetta, koska olette jo maksaneet pääsystä matsiin. Ette siis millään tapaa tue nykyjohtoa saapumalla paikalle tukemaan pelaajia ja valmennusta.
Siis nykyjohtoahan siinä tuetaan jos hallille tullaan nykyisessä tilanteessa ei Blues tuosta selviä nykyisellä johdolla se fakta.

Tuo ei ole yhtään sama asia. Jos käytetään samaa vertausta, voisi sanoa, että jatkan syömistä ravintolassa, jossa olen käynyt jo yli 20 vuotta ja jonka henkilökunta on ystävällistä sekä tekee työnsä hyvin, mutta ravintolan johto antaa heille huonot raaka-aineet ja tämän takia ruoka on vähän mautonta.
Ei kukaan käy ravintolassa jossa ruoka on paskaa vaikka henkilökunta olisi kuinka hyvää.
Tuollainen ravintola olisi jo konkurssissa kuten käy nyt Bluesille sillä niillä luvuilla mitä julkisuuteen tuli saneeraushakemuksesta niin se ei mene läpi ja siihen päätty Jääkiekko Espoon taival.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei ole totuttu. Bluesia on kyllä pidetty milloin HMV:nä, milloin taas muovisena palkkasoturiarmeijana mutta tämä on ensimmäinen kausi kun muiden taholta Bluesiin suhtaudutaan lähinnä säälien. Inhoaisivat edes mutta säälivät. Se vituttaa.

Mua kyllä ei. Ts itselleni on ihan se ja sama mitä muut miettivät. Eiks toi oo vähän turhan suomalainen "mitä ne meistä ajattelee"-malli?

Omalla kohdalla fiilikset seuraa kohtaan alkavat olla lähinnä huvittuneen välinpitämättömät. Katsellaan uudelleen saako mahdollinen uusi omistus innostuksen puhallettua vielä uudelleen liekkiin, varmaan joka tapauksessa tulee pidettyä nyt vähän taukoa kausarien ostamisesta.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Mun mielestä toimiston heput ovat olleet juuri "niin tyhmiä", että viestittävät ulospäin luovuttaneensa. Jos pelaaja-agentti tai muut tahot ovat painostaneet Bluesin luopumaan sopimuksesta, silloin ei tässä tilanteessa julkaista, että sopimus purettiin yhteisymmärryksessä.

Vaikka Oden agentti argumentoisi, että on Rantakarin etujen mukaista päästä pelaamaan muualle, niin vastaavasti olisi ollut Bluesin intresseissä olla päästämättä ketään lähtemään - erityisesti imago-mielessä.
Miten olisit itse tiedottanut asian? Rantakari halusi lähteä, seura halusi pitää hänet kaikin keinoin, mutta... Siinä pitää perustella, miksi häntä ei pystytty pitämään ja sitä ei ehkä haluta/saada/voida kertoa.

Tuossa on tavallaan puolensa, kyllä itsekin olisin saattanut sanoa, että sä et jumalauta lähde mihinkään, mutta sillä olisi ollut paljon kauaskantoisemmat vaikutukset kuin vain Oden ja tämän kauden joukkueen suhteen. Ode olisi luultavasti kieltäytynyt pelaamasta enää, tai vähintään pelannut puolivaloilla protestina joukkueelle. Tämä ei olisi ollut kenenkään etu. Jos/kun Blues jatkaa olemassaoloaan tämänkin kauden jälkeen, ei tee hyvää seuran maineelle, että pelaajia pidetään väkisin joukkueessa mukana. Ymmärrän kyllä vasta-argumentin, että eihän tämäkään tee hyvää seuran imagolle, mutta tässä varmasti valittiin kahdesta pahasta vaihtoehdosta se vähemmän paha.

Kun rahat on loppu niin on pakko ottaa jostain ja Rantakari on varmaan yksi niistä jotka kelpaavat muualle samantien.
Blues säästi palkat ja tänään kaiketi pitäisi maksaa tammikuun palkat niin niiden maksuun tuolla Rantakarin palkalla on edes pieni vaikutus.
Ei tuota siirtoa tehty palkkojen maksamisen takia, sen pitäisi olla selvää kaikille. Oden palkkakuitti tuskin oli kauhean iso ja siitä saatu säästö siis hyvin minimaalinen.

Siis nykyjohtoahan siinä tuetaan jos hallille tullaan nykyisessä tilanteessa ei Blues tuosta selviä nykyisellä johdolla se fakta.
Kun et selvästikään tajunnut minun pointtia, en ala vääntämään rautalangasta.

Ei kukaan käy ravintolassa jossa ruoka on paskaa vaikka henkilökunta olisi kuinka hyvää.
Tuollainen ravintola olisi jo konkurssissa kuten käy nyt Bluesille sillä niillä luvuilla mitä julkisuuteen tuli saneeraushakemuksesta niin se ei mene läpi ja siihen päätty Jääkiekko Espoon taival.
Sinä lisäsit, että ruoka on paskaa, minä sanoin että hiukan mautonta. Koko vertaus oli alunperin niin huono, että jatkovertauksestakin tuli huono.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
En kuitenkaan usko, että kukaan toimiston hepuista olisi niin tyhmä, että suoraa, ilman mitään painostusta agentin suunnalta tms. purkaisi Oden sopparin noin vain. Sanokaa sitten vaikka sinisilmäiseksi idiootiksi.
Ihan agentti on vähän toimistoa painostanut että nyt olisi Odella parempi diili tiedossa? Voi kyynel. No siinähän se toimiston ammattitaito tulisi esiin että edes yrittäisivät tehdä jotain. Nythän viesti on pelaajille selkeä - sen kun lähdette, mitään korvauksia ei edes vaadita. Suora sitaatti MoDon GM:ltä Per Svartvadetilta:

Kysymys: "Neuvottelitteko Bluesin kanssa?

Vastaus: - Olemme olleet yhteydessä vain hänen agenttiinsa."

Eli Blues ei edes "pakota" uutta seuraa olemaan yhteydessä heihin jotta edes jostain korvauksesta voitaisiin neuvotella vaan pelaaja saa vaan mennä ja sitten säästyy palkat. Kertoisitko oman näkemyksesi siitä mitä tämä on ellei luovuttamista? Ja jatkokysymyksenä: saavatko sopimuksen omaavat pelaajat jatkossakin lähteä Bluesista kesken kauden ilman korvausta heti kun jostain muualta tulee parempi diili?

Saa ja pitää reagoida, mutta joukkue ei ole tehnyt mitään väärää, joten miksi heitä pitää rankaista? Jäämällä kotiin vaikka teillä on kausari rankaisette nimenomaan joukkuetta, koska olette jo maksaneet pääsystä matsiin. Ette siis millään tapaa tue nykyjohtoa saapumalla paikalle tukemaan pelaajia ja valmennusta.
Jäämällä pois osoitan seuran johdolle mitä mieltä olen heidän valehtelusta ja organisaation alasajosta sekä sen että he ovat hoitaneet asiat niin huonosti että vaikka olen pelistä maksanut en tule paikalle. En ole toistaiseksi keksinyt itse parempaa tapaa joten antaisitko ystävällisesti vielä lopuksi muutaman "oikean" tavan millä osoittaa nykyjohdolle ettei heitä halua tukea?
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Ihan agentti on vähän toimistoa painostanut että nyt olisi Odella parempi diili tiedossa? Voi kyynel. No siinähän se toimiston ammattitaito tulisi esiin että edes yrittäisivät tehdä jotain. Nythän viesti on pelaajille selkeä - sen kun lähdette, mitään korvauksia ei edes vaadita. Suora sitaatti MoDon GM:ltä Per Svartvadetilta:

Kysymys: "Neuvottelitteko Bluesin kanssa?

Vastaus: - Olemme olleet yhteydessä vain hänen agenttiinsa."

Eli Blues ei edes "pakota" uutta seuraa olemaan yhteydessä heihin jotta edes jostain korvauksesta voitaisiin neuvotella vaan pelaaja saa vaan mennä ja sitten säästyy palkat. Kertoisitko oman näkemyksesi siitä mitä tämä on ellei luovuttamista? Ja jatkokysymyksenä: saavatko sopimuksen omaavat pelaajat jatkossakin lähteä Bluesista kesken kauden ilman korvausta heti kun jostain muualta tulee parempi diili?

Tekeekö muistini nyt tepposet, jos väitän pelaajayhdistyksen sanoneen, että Bluesin pelaajilla on oikeus purkaa sopimuksensa sen takia, kun seura on laiminlyönyt palkkojen sivukulujen maksun täysin? Tuo seikka puoltaisi sitä, että MoDon ei ole tarvinnut liiemmin Bluesin kanssa neuvotella Rantakarin siirtymisestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös