@Hartza voisitko kertoa miten tämä Espoolaisen jääkiekon uusi tuleminen tapahtuu jos nyt luovutetaan ja Blues lakkaa olemasta? Koska voimme palata liiga kiekon pariin, kuka tätä projektia lähtee vetämään..... Ymmärrän että jengiä vituttaa, mutta tälläistä luovutus mentaliteettia ei vaan käsitä. Itse olen ollut tän jengin matkassa koko sen liiga historian ajan, nähnyt hyvät ja huonot ajat joten tämä on vain yksi tapaus joka mahdollisesti kasvattaa seurasta vahvemman(toivottavasti). Se lyhyt historia mitä ollaan kirjoitettu häviää samantien kun Blues kuolee ja tilalle perustetaan joku muu joukkue kakkos divariin. Eiköhän se ole paras ratkaisu että pelaillaan tämä ja seuraava kausi ilman odotuksia mestaruudesta ja kasvatetaan seura sellaiseen kuntoon että ollaan valmiita taistelemaan tosissaan Bluessina. Believe & never give up!#bluesinpuolesta
Tämä ja seuraava kausi? Nauraisin jos tilanteessa olisi mitään hauskaa.
Negatiivisuus nykymenoa kohtaan lähtee siitä, että seurajohto/omistajat (nämähän ovat meillä perinteisesti aina sama taho) eivät ole esittäneet yhden yhtä uskottavaa suunnitelmaa tilanteen selvittämiseksi. Osakeannin esittely osakkaille kesti yli kuukauden tilanteessa, jossa jokainen päivä oli arvokas. Osakeannin hyväksynnän jälkeen kukaan ei ole ilmeisesti tehnyt asialle mitään tai jos on, ei ole viitsinyt informoida ketään asiasta millään lailla. Onhan tässä ollut joulupyhät ja kaikki, kohta on kevät ja sitten kesä joten mitäs kiirettä tässä.
Homma vaan menee niin, että jotta yleisöä kiinnostaisi, pitäisi koko seuran toiminnallaan viestittää, että tässä yritetään _kaikin keinoin_ pelastaa puulaaki. Sellaista fiilistä ei ole tullut missään vaiheessa ainakaan minulle vaan seura on selviytynyt viimeiset pari kuukautta täysin ulkopuolisten tahojen takia eteenpäin (taivaalta tippunut sponsori joka maksoi marraskuun palkat, Saarikankaan kunnioitettava tempaus, jolla maksettiin joulukuun palkkoja, fanien hyvä PR). Mitä itse seuran puuhastelijat ovat saaneet aikaan? Eivät
yhtään mitään.
Ei tässä ole mistään oman jengin hylkäämisestä kyse, ainoastaan siitä, että kusettajien rajat ovat tulleet vastaan. Kaikkia voi kusettaa joskus, useimpia vielä monta kertaa, mutta ketään ei voi kusettaa loputtomasti.
Blues EI ole Jääkiekko Espoo Oy, eikä Jääkiekko Espoo Oy Blues. Jos/kun JE Oy kaatuu, jatkaa Blues taivaltaan ihan samoin kuin tähänkin asti, ehkä vain eri sarjatasolla. Ei se historia ja perinteet minnekään katoa.