Porttivahti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Maalivahdit
Eiköhän se nimenomaan ole tuo, että nykyjohto on itse ajanut seuran tähän tilaan ei nuo viime kauden lukemat mistään muusta kerro ja Rautio on sen johdon kasvot tällä hetkellä.
Ei ongelma ole kallis halli tai olemattomat oheismyynnit vaan se myynnin puuttuminen täysin ja sen vain ja ainoastaan nykyisen seurajohdon syytä.
Heille ei vain Salonojan apu kelvannut edes siinä vaiheessa kun itse samalla tekivät yrityssaneeraushakemuksia niin ei tuota Rautio&Co porukkaa voi kovin suuresti kehua.
Faneihin ovat olleet varmaan enemmän yhteydessä kuin Salonoja mutta eivät ole sitten olleet yhteydesssä tippaakaan sinne osastolle mistä sitä rahaa saisi sisään, noita esimerkkejä on useampia näissä ketjuissa.
Ei Salonoja voi vielä ottaa yksipuolisesti Bluesia haltuunsa toki sen kyllä tekee kun nykyinen johto on seuran ajanut nykytilaan jossa ainut vaihtoehto on konkurssi.
Siinä vaiheessa Salonoja sitten tekee itse mitä haluaa Bluesilla.
Silti, liikeasiat liikeasioina. Rautio on varmasti ryssinyt ihan urakalla, mutta parhaansa on yrittänyt. Turha miestä on enempää kiusata tuollaisella, ei auta tilannetta pätkääkään ja Rautiolla on varmasti tarpeeksi vaikeaa muutenkin. Ei ole psyykkisesti helppo kantaa tuota ristiä.