Aatee purki hienosti sydäntään, se on tärkeää. En kuitenkaan allekirjoita juuri mitään hänen mielipiteistään. Ne ovat nimenomaan mielipiteitä. Mitä tulee menestyksen ennustamiseen niin se on yhtä tyhjän kanssa. Historia ei tässä tapauksessa ennusta tulevaa. Itse en ole joutunut kiistaan moderaattoreiden kanssa, joten en allekirjoita sitäkään. Ainakaan itselläni ei ole huonoja kokemuksia. En ole myöskään kilpailevien joukkueiden faneja kokenut erityisen hankaliksi. Pari kertaa olen ärähtänyt ja ollaan saatu pikkukiistat sovittua. SaiPan kannattajat varsinkin ovat pääosin hyvää porukkaa. Muutaman kerran olen hermostunut, mutta se on ollut oma vikani. Olen kirjoittanut liian kriittisesti eräistä seuran henkilöistä ja sitten en ole itse osannut ottaa kritiikkiä vastaan. Toivon kaikille kaikkea hyvää ja tottakai myös Aateelle. Suosittelen henkistä ja fyysistä vastuunkantamista omista tunteistaan ja käytöksestään. Jos laukoo rohkeasti vahvoja mielipiteitä niin sitten osaa ottaa myös vastakkaiset mielipiteet huomioon. Kuten sanoin niin itselläni on välillä ollut sama ongelma. SaiPan aika tulee vielä. Yön pimein hetki on aina ennen aamunkoittoa. Nyt on se pimein hetki, mutta aurinko nousee jälleen idästä. Kunhan nyt ensin selätetään koronat ja muut.