Vitutusketju

  • 1 350 115
  • 7 504

Bacon

Jäsen
Vitutti lukea läpi illan otteluseurantaketjun rinkirunkkaukset.
SaiPa saa koko matsin aikana 9 vetoa vastustajan maalia kohti ja lopun aikaa on ihan jyrän alla. Pitääkö tässä sitten esittää olevansa tyytyväinen tuohon touhuun? Sokaiseeko viime kausien räpellys tosissaan niin paljon osaa kannattajista, kun ollaan tyytyväisiä kahteen peräkkäiseen ''taisteluvoittoon''. Vittu jos toimisto on edes vähääkään samaa mieltä, niin tällä seuralla ei ole minkäänlaista kunnianhimoa. Minusta SaiPan tämän hetken tilanne on ihan helvetin huolestuttava. Pelaajaliikenne on viime kausien aikana ollut ulospäin järjettömän iso eikä tilalle saada kunnon pelaajia. Vetovoima on täysin kateissa.

Mua alkaa pikku hiljaa vituttamaan se, että nämä SaiPan touhuille sokeat ihmiset alkavat moralisoida ja kieltämään kritiikkiä SaiPaa kohtaan. Mä välitän tästä seurasta ihan vitusti ja SaiPa vie helvetin ison osan mun vapaa-ajasta. En todellakaan suostu katselemaan ja hymistelemään tätä tämän hetken alasajoa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
80 peliä enää.
Toivotaisiinko oikein porukalla lisävuosia hyvää työtä tehneelle Terolle.

Jokainen metsänkasvattaja tietää, että tässä ajassa metsä ei vielä kukoista, ei edes yksinäinen paju, saatikka mahtava tammi. Vaaditaan monia vuosia, luultavasti jopa vuosikymmeniä, että tammemme kukoistaa. Kärsivällisyyttä veljet!
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Mua alkaa pikku hiljaa vituttamaan se, että nämä SaiPan touhuille sokeat ihmiset alkavat moralisoida ja kieltämään kritiikkiä SaiPaa kohtaan. Mä välitän tästä seurasta ihan vitusti ja SaiPa vie helvetin ison osan mun vapaa-ajasta. En todellakaan suostu katselemaan ja hymistelemään tätä tämän hetken alasajoa.
Kyllä meillä on ihan sama huolenaihe, mutta meitä vituttaa erilaiset asiat.
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
SaiPa saa koko matsin aikana 9 vetoa vastustajan maalia kohti ja lopun aikaa on ihan jyrän alla. Pitääkö tässä sitten esittää olevansa tyytyväinen tuohon touhuun? Sokaiseeko viime kausien räpellys tosissaan niin paljon osaa kannattajista, kun ollaan tyytyväisiä kahteen peräkkäiseen ''taisteluvoittoon''. Vittu jos toimisto on edes vähääkään samaa mieltä, niin tällä seuralla ei ole minkäänlaista kunnianhimoa. Minusta SaiPan tämän hetken tilanne on ihan helvetin huolestuttava. Pelaajaliikenne on viime kausien aikana ollut ulospäin järjettömän iso eikä tilalle saada kunnon pelaajia. Vetovoima on täysin kateissa.

Mua alkaa pikku hiljaa vituttamaan se, että nämä SaiPan touhuille sokeat ihmiset alkavat moralisoida ja kieltämään kritiikkiä SaiPaa kohtaan. Mä välitän tästä seurasta ihan vitusti ja SaiPa vie helvetin ison osan mun vapaa-ajasta. En todellakaan suostu katselemaan ja hymistelemään tätä tämän hetken alasajoa.
En usko, että kukaan kieltää kritiikkiä. Mutta kyllähän tuon otteluseurantaketjun anti on vielä paskempaa paskaa kuin SaiPan pelaaminen. Toki välillä vituttaa mutta kritiikkiä voi antaa myös rakentavasti eikä minuutin välein kirjoittaa kuinka pakki teki paskan ratkaisun ja kuinka Lehterä on perseestä. Ne mielipiteet ovat jo kaikkien tiedossa.

Nyt on kaksi voittoa putkeen, tämän illan esitys oli aivan hirveä mutta silläkin irtosi voitto. Kaivetaan jostain edes positiivista. Ei voida olettaa, että peli muuttuu samantien radikaalisti. Toivotaan, että nämä voitot aiheuttavat joukkueen sisällä positiivisen kierteen. Siitä voi seurata monia hyviä asioita. Kannattajien joukossa nämä voitot eivät ainakaan ole aiheuttaneet minkäänlaista positiivisuutta, mutta sillä ei onneksi olekkaan mitään merkitystä.

Ja loppujenlopuksi tää on vaan ja ainoastaan jääkiekkoa.
 

ahal

Jäsen
Niin, eihän tällaista vuodatusta olisi ilmassa, jos joukkue suorittaisi hyvällä tasolla, esim. 1,5 ppg-tahdilla. Suurin osa kollegoista on leipääntynyt tyhjiin lupauksiin ja saamattomiin otteisiin, vaikka kaiken pitäisi mennä eteenpäin kiihtyen kuin juna kevättä kohti. Valmentaja ei yksin ole syyllinen tilanteeseen, vaan koko organisaatio saa katsella peiliin, missä mättää. Tuntuu, että homma ei ole oikein kellään hanskassa, mutta sitä ei myönnetä. Jossain toisessa seurassa mono olisi jo heilahtanut ajat sitten. Sen olemme monesti nähneet tänäkin talvena.

Fanitkin noudattavat kolmen K:n linjaa: kustantavat, kannustavat ja kulkevat, mutta kusetusta emme hyväksy neljänneksi.

Fanit elävät otteluissa tunteella ja purkavat sisimpänsä joko jäälle, katsomoon tahi kotiväkeen. Se sallittakoon laillisuuden rajoissa. Kyllähän siinä kolliajatukset tunkevat mieleen, kun illasta toiseen sävel on vahvasti mollissa. Ammattiurheilussa 100-prossan tsemppi riittää, enempää emme vaadi. Jos Lehterä vaatii 110:ä, silloin joukkue alkaa olla ylivalmennettu. Sitäkin tuo sinkoilu jäällä saattaa merkitä.
 

Jubomir

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nythän SaiPan toiminta vaikuttaa siltä, että paskat on lurahtanut housuun. Mitään ei tehdä pöksyjen vaihtamiseksi, uskotaan vaan, että ei ne ympärillä huomaa.

En kyllä viitsi hallille lähteä tuota tunnelmaa haistelemaan, jos ei edes lahkeessa valuvaa kuraa yritetä putsata.
Seuraillaan siis tuulen yläpuolelta tällä hetkellä.
 

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarı ve siyah, HIFK, Ketterä
Lukon 1-2-maali oli kyllä taas sen sortin sekoilua ja kuvasti paljon. Kukaan ei saanut kunnolla siniviivan yli ja toistuvasti se pomppi Lukolle joka toimitti kiekkoa maalille. Westerholmin paraatitorjunnat eivät riittäneet kun omat ukot ei saatana vaan saaneet putsattua ja lopulta joku pääsi sutaisemaan kiekon täysin ansaitusti maaliin.

SaiPaa vastaan monien pelaajien tuska on helpottanut. Pisteettömät putket, maalittomat kaudet, uran ensimmäiset osumat... Mitenhän Persson vastustajan paidassa...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Perus maanantai. Tiesin jo etukäteen että tää päivä on yhtä vittua ja kiirettä pukkaa.
No, heräsin ajoissa ja avasin himassa koneen noin seiskalta - tohon lähes naapuriin oli sovittu palaveri kymmeneksi. Siihen asti kaikki hyvin, ehdimme alaisen kanssa oikein hyvin ja asiakaskin oli ajoissa.

Sitten kaikki menikin pieleen. Palaveriin varattu 2h, venähti neljäksi, kun tuo toinen osapuoli ei ollut tehnyt hommiaan.
Nälkä ja tuossa vaiheessa ei enää haluaisi konttorille, joten sovimme että teemme loppupäivän etänä mun luona ja tilataan safkaa. Näin toki teimme.

Alaisen safka oli ihan jotain muuta mitä pyydetty (hän on allerginen maissille niin pyydettiin ilman sitä), niin maissillahan se tietenkin tuli. Mulla ei siinä valittamista. Kerrankin tulinen kastike on tulista.

Jatketaan duunia, löysin varmuusvaraistoista sille safkaa, mitkä oli viikonlopun jäljiltä vähäiset kun en viikonloppuna ollut edes himassa.

Puh. Sitten meni ne tietokannat jumiin mitä molemmat tarvitsee, joku vitun IT on Tukholmassa kämmännyt, veikkaan Intiaa jossa nää loppupeleissä hoidetaan. Ei siinä, mut mun nimenomaan pitää saaada tietyt raportit emolle huomiseksi. Alainen luovutti, sen kun tarvitsee saada duuninsa valmiiksi vain mulle (ja niitä en tänään välttämättä tarvitse, voin tänään elää ilman), sanoin että mene himaas, lapsikin pitää hakea tarhasta.

Nyt tappelen IT:n kanssa et josko saisin ne tietokannat taas käyttöön. Ihan kuulemma kohta. Sen kun näkis.

No, kepab oli hyvää.
 

Bacon

Jäsen
Perus maanantai. Tiesin jo etukäteen että tää päivä on yhtä vittua ja kiirettä pukkaa.
No, heräsin ajoissa ja avasin himassa koneen noin seiskalta - tohon lähes naapuriin oli sovittu palaveri kymmeneksi. Siihen asti kaikki hyvin, ehdimme alaisen kanssa oikein hyvin ja asiakaskin oli ajoissa.

Sitten kaikki menikin pieleen. Palaveriin varattu 2h, venähti neljäksi, kun tuo toinen osapuoli ei ollut tehnyt hommiaan.
Nälkä ja tuossa vaiheessa ei enää haluaisi konttorille, joten sovimme että teemme loppupäivän etänä mun luona ja tilataan safkaa. Näin toki teimme.

Alaisen safka oli ihan jotain muuta mitä pyydetty (hän on allerginen maissille niin pyydettiin ilman sitä), niin maissillahan se tietenkin tuli. Mulla ei siinä valittamista. Kerrankin tulinen kastike on tulista.

Jatketaan duunia, löysin varmuusvaraistoista sille safkaa, mitkä oli viikonlopun jäljiltä vähäiset kun en viikonloppuna ollut edes himassa.

Puh. Sitten meni ne tietokannat jumiin mitä molemmat tarvitsee, joku vitun IT on Tukholmassa kämmännyt, veikkaan Intiaa jossa nää loppupeleissä hoidetaan. Ei siinä, mut mun nimenomaan pitää saaada tietyt raportit emolle huomiseksi. Alainen luovutti, sen kun tarvitsee saada duuninsa valmiiksi vain mulle (ja niitä en tänään välttämättä tarvitse, voin tänään elää ilman), sanoin että mene himaas, lapsikin pitää hakea tarhasta.

Nyt tappelen IT:n kanssa et josko saisin ne tietokannat taas käyttöön. Ihan kuulemma kohta. Sen kun näkis.

No, kepab oli hyvää.
Moni asia on SaiPassa vituttanut, mutta oman työpaikkani ongelmia en vielä SaiPan piikkiin laittaisi.
 

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Perus maanantai. Tiesin jo etukäteen että tää päivä on yhtä vittua ja kiirettä pukkaa.
No, heräsin ajoissa ja avasin himassa koneen noin seiskalta - tohon lähes naapuriin oli sovittu palaveri kymmeneksi. Siihen asti kaikki hyvin, ehdimme alaisen kanssa oikein hyvin ja asiakaskin oli ajoissa.

Sitten kaikki menikin pieleen. Palaveriin varattu 2h, venähti neljäksi, kun tuo toinen osapuoli ei ollut tehnyt hommiaan.
Nälkä ja tuossa vaiheessa ei enää haluaisi konttorille, joten sovimme että teemme loppupäivän etänä mun luona ja tilataan safkaa. Näin toki teimme.

Alaisen safka oli ihan jotain muuta mitä pyydetty (hän on allerginen maissille niin pyydettiin ilman sitä), niin maissillahan se tietenkin tuli. Mulla ei siinä valittamista. Kerrankin tulinen kastike on tulista.

Jatketaan duunia, löysin varmuusvaraistoista sille safkaa, mitkä oli viikonlopun jäljiltä vähäiset kun en viikonloppuna ollut edes himassa.

Puh. Sitten meni ne tietokannat jumiin mitä molemmat tarvitsee, joku vitun IT on Tukholmassa kämmännyt, veikkaan Intiaa jossa nää loppupeleissä hoidetaan. Ei siinä, mut mun nimenomaan pitää saaada tietyt raportit emolle huomiseksi. Alainen luovutti, sen kun tarvitsee saada duuninsa valmiiksi vain mulle (ja niitä en tänään välttämättä tarvitse, voin tänään elää ilman), sanoin että mene himaas, lapsikin pitää hakea tarhasta.

Nyt tappelen IT:n kanssa et josko saisin ne tietokannat taas käyttöön. Ihan kuulemma kohta. Sen kun näkis.

No, kepab oli hyvää.
Pakko nostaa hattua tälle noteeraukselle, todellakin kaveri keksii laittaa moiset sattumukset SaiPan vitutusketjun piikkiin. Näen että Suomella on edelleen hieno tulevaisuus :-)
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pakko nostaa hattua tälle noteeraukselle, todellakin kaveri keksii laittaa moiset sattumukset SaiPan vitutusketjun piikkiin. Näen että Suomella on edelleen hieno tulevaisuus :-)
No, pääsin takaisin töihin. Suosittelen. Tai jatkossakin laitan vitutuksen aiheet tänne - sitä ette halua, uskokaa pois. Hupia toki saisitte.
Ja LPR on ihan kiva paikka. Lehterän saatte pitää :)
 
Viimeksi muokattu:

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Luuleeko toimisto oikeesti että nähdyn kaltainen räpellys riittää mihinkään. Missä vitun universumissa kukaan voi olla tyytyväinen 20% voittoprosenttiin? Ammattilaissarja? Paskanmarjat. Karmeeta puuhastelua sanon minä. Ihan samaa paskaa koko kausi, jo nyt kolmatta kautta.

Onneks joku vitun nevari Martikainen on tullu kääntämään kurssin. Kohta saadaan meidän ykköstykit Grman 1+1, Piipponen 4+1 ja Kuronen 0+3 takaisin telakalta ja päästään tosissaan kilvoittelemaan runkosarjan vitun kymmenennestä sijasta.

MItä aiotte tehdä toimisto että tää koko touhu ei vetäydy vessasta alas?
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Nämä meidän kultaranteet meni sitten ja hävisi.
No, ei kyllä yllättänyt.
Ja seurajohdon mielestä kaikki hyvin, vaikka Santasen kauden 60 pistettä taitaa jäädä tuollaisella pelaamisella tavoittamattomiin.
 

ahal

Jäsen
Ässät tiputti SaiPan just sijalle 11. Saa nähdä nouseeko enää tällä kaudella viivan päälle. Juu, en nähnyt sputnikkien peliä, kun luotto ja kiinnostus on vahvassa laskussa. Sen sijaan Nordiksella pelattiin hyvä matsi, vauhtia ja vaarallisia tilanteita sekä armotonta taistelua. Periksi ei annettu eikä pyydetty. Molemmat ois pyyhkineet SaiPaa kuin märällä rätillä. Voitto ratkesi vasta 9, rankkuparissa, kun kukaan ei osunut tai saanut kohoamaan. Palaan keltapaitojen pelin pariin, kun jotain vastaavaa on näkösällä. Kenties ensi kaudella.
 

Machulda

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hiljaiseksi vetää. Koko kausi on mennyt päin persettä. Vois koko runkosarja päättyä jo. Ei tämmöistä jaksa katella. Tulee vain tappio tappion perään. Joku tilastovoitto varmaan tulee välillä mutta mitään merkkejä paremmasta ei ole näkyvissä.
Vähän samaan tyyliin kirjoitin itsekin tuonne otteluketjuun. En näe mitään merkkiä paremmasta. Ei niin minkäänlaista. Tätä tää tule olemaan aika pitkälti koko loppukausi.
 

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarı ve siyah, HIFK, Ketterä
No mutta tänään oltaisiin hävitty vaikka sijoitus olisi parempikin. Hallitseva Suomen mestari jne. Eli ei tätä pitänytkään voittaa. Tärkeintä on nyt että takana olevat pysyy takana ja kotipeleistä raavitaan ylläripisteitä myös ylempänä olevista.

Ihan helppoo.
 

Machulda

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tärkeintä on nyt että takana olevat pysyy takana ja kotipeleistä raavitaan ylläripisteitä myös ylempänä olevista.
Valitettavasti itse veikkaan, että tässä viikonloppuna ainakin toinen TPS/Pelicans kaksikosta tulee ohi, koska SaiPan voitto lauantaina vaatisi Ilves joukkueeseen massiivista vatsatauti epidemiaa ja/tai helvetillistä suonenvetoa SaiPan puolelta.
 
Viimeksi muokattu:

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hiljaiseksi vetää. Koko kausi on mennyt päin persettä. Vois koko runkosarja päättyä jo. Ei tämmöistä jaksa katella. Tulee vain tappio tappion perään. Joku tilastovoitto varmaan tulee välillä mutta mitään merkkejä paremmasta ei ole näkyvissä.
Sä oot kuitenkin jaksanut yleensä olla positiivinen, mutta pohja se on siunkii säkissäis. Meinaan vaan, että onhan tämä kuin kahden metrin hangessa tarpoisi. Sellaisessa hangessa joka ei kanna.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ei tämä oikeastaan enää edes vituta. Kuka olisi uskonut, että Santasen kauden tosinto nähdään jo näin pian. Toimisto lienee tyytyväinen tähänkin, ainakin siltä vaikuttaa. Nyt on turha tehdä enää mitään muuta kuin pistää joukkueen joka tapauksessa jättävät lihoiksi ja tehdä vähän parempi tulos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös