Mua harmittaa ihan vitusti, että Koho joutuu lopettamaan tällaiseen mahalaskuun.Hetken harkitsin huomiseen peliin menemistä. Turhaa vittu rahoittaa yhtään tuota paskaa ennenkuin hallitus tulee järkiinsä ja kenkii Lehterän vittuun.
Itse menen kyllä hallille, mutta vain siitä syystä, että Porista on iso joukko tuttuja tulossa. Tervetuloa Pataljoona hakemaan pisteet kisapuistosta. Meidän joukkue nostaa nimellisesti hameen korviin, ja pyllistää.Hetken harkitsin huomiseen peliin menemistä. Turhaa vittu rahoittaa yhtään tuota paskaa ennenkuin hallitus tulee järkiinsä ja kenkii Lehterän vittuun.
Haluan nähdä sen päivän, kun SaiPan kannattajaa voi haukkua gloryhunteriksi.Siksi, ettei leimata gloryhunteriksi *Badum-tssh*.
SaiPa on Liigassa kuin se vinon otsatukan omaava, hieman yksinkertainen maalaispoika, joka yrittää rimpuilla mukana perjantain discossa muiden muuveissa heinäinen lehmänpaska kiinni kumpparinpohjassa. Rimpuiluista huolimatta koskaan tämä poika ei ole saanut pillua.
Ehkä ensi tai sitä seuraavalla kaudella....tai sitäsitä seuraavalla kaudella päästään edes sormella kokeilemaan.
Tää oli hyvä :-)
Eipä sieltä olla ikinä haettu helppoja pisteitä, tuskin huomennakaan. Toivotaan tasaista ja hyvää matsia. Zabo tekee, se nyt on selvä.Itse menen kyllä hallille, mutta vain siitä syystä, että Porista on iso joukko tuttuja tulossa. Tervetuloa Pataljoona hakemaan pisteet kisapuistosta. Meidän joukkue nostaa nimellisesti hameen korviin, ja pyllistää.
Etkö ole muka kuullut, että Lehterä on menettänyt kopin?!Sitä mie ihmettelen että äijät pelaa elintärkeistä pisteistä, mutta yhtään tunnetta ei näy kentällä. Ei yhtään. Ei edes ärsyyntymistä siitä, että oma peli ei suju. Vittu miten ärsyttävän sivistynyttä menoa. HMV-jengi.
Etkö ole muka kuullut, että Lehterä on menettänyt kopin?!
Toimistolla ollaan oltu liian kovakorvaisia. Siinä ovat nyt painaneet jotkut omat "hyvät" kokemukset Lehterästä. Tero saattaakin olla sellainen kaveri, että kun menee hyvin niin hän osaa olla miellyttävä. Kun menee huonosti hänelle kasvaa sarvet päähän. Toki tämä on osittain pelkkää spekua, mutta paljon olen kuullut myös negatiivista Tertsistä.Huhuja oon kuullut ja jotain viturallaanhan siellä on oltava. Miksi toimisto ei kuunnellut, jos oikeesti joukkueen sisältä sanottiin että Lehterän jatko ei oo hyvä juttu.
Kenelle? Eihän tuossa lammaslaumassa ole yhtään ketään kuka pystyisi ottamaan koppia tai mitään muutakaan.Etkö ole muka kuullut, että Lehterä on menettänyt kopin?!
Joukkue näyttää huonolta kun sitä johdetaan huonosti. Kun valmentaja menettää pukukopin ollaan liian myöhässä. Kai sä nyt Tuen Vety tajuat, että tuolla on monta aika samantasoista joukkuetta jotka pelaavat huomattavasti paremmin kuin SaiPa. Tiedät myös että viime kaudella joukkue oli todella hyvä ja he pelasivat paskasti. Jos ei katseesi käänny päävalmentajaan niin onneksi olkoon. Saatat siitä huolimatta olla ihan hyvä tyyppi.Kenelle? Eihän tuossa lammaslaumassa ole yhtään ketään kuka pystyisi ottamaan koppia tai mitään muutakaan.
Joo ja Koposon Marlo isännäksi takalinjoille. Oikeastaan voitas melkeen vaihtaa Ketterän kanssa päittäin koko joukkue :)Koko porukan ilme on lopulta pienestä kiinni. Virkamiesmäisyys tarttuu, mutta niin tarttuu tekeminenkin. Tarvitaan vain joku, joka näyttää keskaria Lehterän pelikirjalle, liigan kuripidolle ja koko herrakerholle. Tarjoaa sitä mitä kansa haluaa, eli viihdettä.
Ketterästä pari lainaa , eli neloseen laidoille Niemi ja Paalanen niin puhaltavat kahdestaan nurin koko nykyisen neitikerhon.