Vitutusketju

  • 1 353 138
  • 7 506

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Mutta täällä suunnallahan ei osata olla vittu yhtään YLPEITÄ omasta joukkueesta.

En tiedä mistä suunnasta puhut, mutta täällä suunnassa kyllä nyt keväällä joka aamu M-junassa matkustaa paljon ylpeitä SaiPa-faneja (ainakin mitä huiveihin ja juttuihin on uskomista). Ja parempi mun mielestä olla nöyrä, kuin länsi-suomalainen keuliva rotsiauki-bensalenkkari.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Kyllä itselläni halliin menoa rajoittavat hinta ja aika, nimenomaan tässä järjestyksessä. Jokaisella tulee kipuraja vastaan jossain kohtaa, minun kohdallani ollaan ihan siinä rajalla. Kun runkosarjan loppua/säälien alkua ajatellaan, niin reiluun viikkoon neljään peliin ei ole mitään mahdollisuuksia, etenkin kun lippuja pitäisi ostaa useampi.
Ihan yhtä innokkaasti meillä Hakalissa SaiPaa kannustetaan, mutta huudetaan kotona kun hallille ei vaan panokset riitä. 5-7 peliä kaudessa hallilla. Kun perhelippu oli vielä tuntuvasti edullisempi kuin irtoliput, niin tilanne oli toinen. Toissa kaudella irtolippu C1 katsomoon 19e ja perhelippu neljä paikkaa 40e, tällä kaudella perhelippu käsittelykuluineen 60e. Ettei mene aiheesta ohi, niin tämä vituttaa.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Itse olen tällä kaudella käynyt katsomassa tasan yhden pelin. Se oli ihan niitä kauden ensimmäisiä kotipelejä ja saattoi itse asiassa olla ihan se eka.

Normaalisti on tullut varmaan tuommoinen 3-6 peliä / kausi katsottua paikan päällä.

Kyllä sillä oli osavaikutusta silloin, kun syksyllä pelasivat niin huonosti sen yhden jakson ettei ole useampaan tullut mentyä. Matkaa täältä tulee n. 90km suuntaansa, mutta ei se mulle ole ikinä semmoinen este ollut lähteä peleihin.

Ruudun kauttakin on sitten kuitenkin varmaan semmoinen 50 peliä tältä kaudelta SaiPaa nähtynä.
 

Also Starring

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pitihän se arvata, Niinimaa kommentaattorina. Näinköhän alkaa taas nauraa röhöttämään kun Kärpät tekee maalin.
Muutenkin tuo puhetyyli/ääni ottaa pattiin.
 

Ribals

Jäsen
Pitihän se arvata, Niinimaa kommentaattorina. Näinköhän alkaa taas nauraa röhöttämään kun Kärpät tekee maalin.
Aion katsoa tänään Kärpät - SaiPa pelin ja itseäni vituttaa myös, että Niinimaa on taas kommentaattorina Kärppien pelissä. Puolueellinen kommentaattori (Kärpille) ja on aina Kärppien tv-peleissä.
 

PePo_17

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Näinköhän Niinimaa saa saa tuplapalkan tuplapalkan kun toistaa toistaa lähes joka sanan sanan.

Todellakin tuo jankuttaminen ja änkyttäminen sai raivon partaalle. Minä en myöskään pidä Jalon selostuksesta. Tämän kaksikon insatsi yhdistettynä lievään jännitykseen pelin kulusta ei tehnyt ottelun seurannasta nautintoa.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Todellakin tuo jankuttaminen ja änkyttäminen sai raivon partaalle. Minä en myöskään pidä Jalon selostuksesta. Tämän kaksikon insatsi yhdistettynä lievään jännitykseen pelin kulusta ei tehnyt ottelun seurannasta nautintoa.

Hitto kun saataisiin Ritari laulamaan, mies josta on kasvanut SaiPa:n mies. Tai mikä parasta, Tauru ensivuonna neloselle, sitten on leipä ja sirkushuvit tyydetetty koko suomella!
 

PePo_17

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Niin joo ja se heppu selostamossa oli Alkio. Ei Alkiossa mitään vikaa ole, mutta Niinimaa on aivan saatanan ärsyttävä kommentaattori.

No hitto. Oikein piti tarkistaa , mutta näinhän se oli. Tuli haukuttua väärää puuta. Anteeksi J-P. Mutta kylläpä kuulostaa tämä Alkio Jalolta. Pyllystä siis yhtä kaikki ja molemmat.

En tiedä oliko tuo Gennadin viesti joku piikki minulle, mutta Houru selostamassa aiheuttaisi itsetuhoisia ajatuksia.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
En tiedä oliko tuo Gennadin viesti joku piikki minulle, mutta Houru selostamassa aiheuttaisi itsetuhoisia ajatuksia.

Ei ollut piikki, leikittelin vaan ajatuksella että Tauru televisiossa. Se olisi yhtä absurdia ja demokraattista kuin nuo Niinimaan höpötykset Kärppien kotipeleissä, joten miksi ei?

Lisätään vielä että saa kauhulla odottaa kun Lars "muussinaama" Kukkonen lyö putket klitsuun, niin se korvaa Niinimaan studiossa. Voi sitä peräpohjolan verbaalista lahjakkuutta! Siinä tarjotaan kunnon "olematon elämä takana, itsemurha edessä" -dialektiikkaa.
 
Viimeksi muokattu:

Also Starring

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toivottavasti Niinimaata ei lennätetä Lappeenrantaan kommentaattoriksi tv-katselijoiden kiusaksi. Tasapuolisuuden vuoksi siellä voisi olla joku SaiPa-taustainen, joka katselee ja kommentoi peliä keltamustat lasit päässä.
Itse tosin menen paikan päälle kannustamaan, joten ei tartte ainakaan Niinimaata katsella... Jos ei sitten hallilla törmätä :-)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toivottavasti Niinimaata ei lennätetä Lappeenrantaan kommentaattoriksi tv-katselijoiden kiusaksi. Tasapuolisuuden vuoksi siellä voisi olla joku SaiPa-taustainen, joka katselee ja kommentoi peliä keltamustat lasit päässä.
Jarmo Myllys voisi olla sopiva. Mielestäni ihan hyvä kommentaattori ollut yleensä.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jarmo Myllys voisi olla sopiva. Mielestäni ihan hyvä kommentaattori ollut yleensä.

Viime kaudella taisi välierissä olla aina Lappeenrannassa Myllys ja Oulussa Niinimaa. Jos siis muistan oikein.

Paras oli kyllä se ottelu johon molemmat oli saatu samaan studioon Lappeenrannassa. Ei voinut olla nauramatta kotistudiossa, kun molemmat antoi kommentteja melkoisin värilasein ja hieman nokittelivat toisillensa.
 

PePo_17

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Sputnik Ravintolassa ei ollut kahvikuppien muovikansia. :(

Nyt olisi mukava tietää miksi pitäisi olla huolissaan tästä. Onko joku lausunut närkästyksensä tälläisesta perustavaa laatua olevasta epäkohdasta?
 

Also Starring

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän tuo alle 4000 huolestuttaa. Jokainen joka eilen näki tai kuuli eilisestä pelistä, niin ei tuo voitto mikään yllätys ollut (kuten esim. Ylen Txt-Tv uutisoi). No ehkäpä tupa on täysi kun torstaina SaiPa siirtyy otteluvoitoissa 3-1 johtoon...
 

Bacon

Jäsen
Käsittämätön tuo yleisömäärä. Istumapaikat olivat todella täynnä eikä seisomakatsomossa paljon tilaa ollut. Miten ihmeessä tulos voi olla alle 4000?
 

pertteli

Jäsen
Käsittämätön tuo yleisömäärä. Istumapaikat olivat todella täynnä eikä seisomakatsomossa paljon tilaa ollut. Miten ihmeessä tulos voi olla alle 4000?

Etelä-Saimaa uutisoi tänään puolen päivän aikoihin, että peliin myyty vajaat 4000 lippua. Eli kaikki paikallaolijat olivat siis ostaneet lipun ennakkoon, eikä luukulta myyty lippuja ennen peliä! Haiskahtaa kusetukselta.
 

Bacon

Jäsen
Etelä-Saimaa uutisoi tänään puolen päivän aikoihin, että peliin myyty vajaat 4000 lippua. Eli kaikki paikallaolijat olivat siis ostaneet lipun ennakkoon, eikä luukulta myyty lippuja ennen peliä! Haiskahtaa kusetukselta.

Joo pahemman luokan kusetus niin pääsevät taas kauden jälkeen yllättämään isolla plussatuloksella. Nojoo pakko kai se on tyytyä tuohon ilmoitettuun määrään ja todeta sen olleen aika suuri pettymys.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Varsinkin A 1 ja D 2 katsomot ei olleet läheskään täyteen myytyjä, niihin siirtyi ensimmäisen erän jälkeen katsojia seisomakatsomosta ja näyttivät sen jälkeen täydemmiltä.
SaiPa aiheuttaa tuon yleisökadon aivan itse, ahneuksissaan nostivat lippujen hinnat liian korkeaksi. TV.stä katsominen on halvempaa, tuossa toteutuu se vanha sanonta, " ahneella on paskanen loppu".
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Hinnat taatusti vaikuttavat, mutta lauantaipeli ja pleikkaa.

En oikein näe mitään muuta syytä tuolle katsojamäärälle kuin sen, että kyyniset eteläkarjalaiset ovat vain yksinkertaisesti todenneet, että ei sieltä kuitenkaan tule kuin turpaan ja päättivät jäädä suosiolla kotiin. No, vituttaako hä, kun ei tullut lähdettyä? Vituttaako?
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No, vituttaako hä, kun ei tullut lähdettyä? Vituttaako?

Itse olen etäkannattaja ja harmitti aivan vitusti, kun en oikein saanut tähänkään matsiin mahkuja tulla töiden takia. Onneksi sentään Ruudun kautta sain katsottua pelin ja olipahan huikea matsi. Kunpa olisin päässyt livenä seuraamaan hallissa tämän matsin oli varmaan aivan mahtava tunnelma, kun Ruudun kauttakin sai aivan järkyttävän kovia viboja.

Eiköhän torstaina halli täyty niidenkin osalta jotka tuon pelin jotain kautta näkivät.
 

Coxkyttä

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En oikein näe mitään muuta syytä tuolle katsojamäärälle kuin sen, että kyyniset eteläkarjalaiset ovat vain yksinkertaisesti todenneet, että ei sieltä kuitenkaan tule kuin turpaan ja päättivät jäädä suosiolla kotiin. No, vituttaako hä, kun ei tullut lähdettyä? Vituttaako?

Vituttaa!!!!!
Syyt, fyysinen kunto, lippujen hinta, matkan pituus.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Joo pahemman luokan kusetus niin pääsevät taas kauden jälkeen yllättämään isolla plussatuloksella. Nojoo pakko kai se on tyytyä tuohon ilmoitettuun määrään ja todeta sen olleen aika suuri pettymys.
Kyllähän liiteri oli eilen suhteellisen täysi. Ei sinne betonillekaan kovin montaa sataa silmäpari olisi saatu lisää mahtumaan. Eilen hallissa datayhteydet oli aivan tukossa. Kaljaa ei saanut mistään kortilla ja ainakin oman luurin Saunalahden liittymä oli täysin pimeenä pari ekaa erää. Olisiko tästä samasta syystä voinut käydä niin, ettei kaikki pääsylippupiippaukset ole siirtyneet järjestelmään?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös