Vitutusketju

• 1 548 717
  • 8 547

Mizel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lappeenrannan Iskenderit
Ihan liian harvakseen pelejä. Tulis ees jotai huhuja tai jotain, mutta ei mitää. Sit onki peräkkäisinä päivinä pelit läpi Suomen matkustamisella. Toisaalta aiemmilla kausilla nämä väliviikot on ollu se henkireikä.
Sama fiilis, tässä joka päivä vain odottaa uusia uutisia. Olen jo niin epätoivoinen, että viime yönä näin unta, missä SaiPa teki loppukauden kattavan sopimuksen ranskalaisen puolustajan kanssa. Harmikseni en edes muista kyllä tämän mystisen pakin nimeä, niin voi unohtaa Eliten selaamisenkin.

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat, Kiekko-Espoo
Sama fiilis, tässä joka päivä vain odottaa uusia uutisia. Olen jo niin epätoivoinen, että viime yönä näin unta, missä SaiPa teki loppukauden kattavan sopimuksen ranskalaisen puolustajan kanssa. Harmikseni en edes muista kyllä tämän mystisen pakin nimeä, niin voi unohtaa Eliten selaamisenkin.
Yohann Auvitu - Stats, Contract, Salary & More Hyvin menis rotatioon

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu

HNaski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Oli kyllä niin haluton ja paska Tepes tänään, että pelissä ei riittänyt jännitettävää.

Edit. Viikon odottelun jälkeen jopa antiklimaattinen ilta.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Pienet on murheet, mutta vituttaa jos ensi kaudella joudutaan pelaamaan CHL:ää. Ei voisi vähempää kiinnostaa tuollainen sonta, mikä syö vain rahaa ja häiritsee oikeita pelejä.
Vaikka pahimmillaan tosiaan tulee turskaa ja hävitään vielä Liiga-pelejäkin CHL:n takia (jos nyt paikka toteutuu), lähtisin mieluummin positiivisen kautta. Jos kaikki meneekin hienosti, SaiPa voi olla Euroopan paras lätkäseura ensi kaudella. Tuo virke kannattaa lukea pari kertaa ennen kuin manaa CHL:n alimpaan helvettiin.

Jos CHL:ään päästään, toivon että yleisö löytää tiensä peleihin ja että CHL-paikka auttaa myös hampaattomien kanukkien houkuttelussa.

Minua homma kiinnostaa ja toivon, että rahat riittää kasvattamaan CHL:stä lätkän oman Mestarien liigan. SaiPan edellisellä kerralla tein pienen Keski-Euroopan rundin ja ei se aivan paskaa ollut käydä katsomassa SaiPaa Sveitsissä ja Saksassa.

EDIT: Ensi vuoden kausikorttimyynnissä löisin peruskausariin vähän alennetuksi lisäosaksi CHL-kausarin. Kerätkää ne massit sitten irtolippulaisilta.

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuntuu vieläkin absurdilta, että tässä saa miettiä pelaako SaiPa CHL:ssä. Mutta näin se vain on.

Itse olen aina ollut tälläisen "mestareiden liigan" kannattaja, ja toivoisin sarjalle kaikkea hyvää. Huikea piristys kiekkokaudelle ja näkee mukavasti hieman Euroopan sarjojen välistä tasoeroa.

Valitettavasti kotoisen Liigan ahneus ja 60 ottelun ilman mitään logiikka rakennettu runkosarja pilaa tämänkin ilon. Pikkaisen helpompi muualla Euroopassa sovitella näitä CHL-mittelöitä 52 ottelun runkosarjojen kylkeen.

En mielelläni ottaisi rajallisella budjetilla ja pelaajaringillä operoivalle SaiPalle tälläistä rumbaa mitä Tappara sai esimerkiksi marraskuussa kokea (kopioitu tuolta Liigaosion otteluohjelmaketjusta):

Ti 19.11. Karlstad, Ruotsi
Pe 22.11. Lappeenranta
La 23.11. Rauma
Ma 25.11. Tampere
Ke 27.11. Tampere
Pe 29.11. Tampere
La 30.11. Helsinki

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Seuraavaan otteluun 9 päivää, 1 tunti ja 57 min.
Itse olen ainakin erittäin tyytyväinen tähän taukoon, koska parin kuukauden välein osuu työviikonloppu ja nyt se osuu sellaiseen ajankohtaan, että on loukkaannuttamishöntsät.

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, sympatiat KiviKova!
Ja ennen noita viime viikonlopun kahta matsia oli viikon tauko niin voisi ajatella että 19 päivään ollut vain pari peliä. Kyllä siinä on haastetta pitää vire yllä, mutta saa treenattua ja paranneltua pieniä kolhuja jos niitä on - ennenkuin runkosarjan loppuhuipennus koittaa.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Voi vittu, mitä tuhertamista ollut taas tänään SaiPan peli. Ylivoimaa ja paikkoja olisi ollut ihan riittämiin ratkaista peli, mutta nolla siellä taululla on (ja pysyy). Sen sijaan vastustaja tekee käytännössä erän ainoasta paikastaan maalin.

Ja tokihan se ensimmäinen maalihan piti hylätä, muuta ei näitä sääntökirjaa noudattaen vihelletä.

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Voi vittu, mitä tuhertamista ollut taas tänään SaiPan peli. Ylivoimaa ja paikkoja olisi ollut ihan riittämiin ratkaista peli, mutta nolla siellä taululla on (ja pysyy). Sen sijaan vastustaja tekee käytännössä erän ainoasta paikastaan maalin.

Ja tokihan se ensimmäinen maalihan piti hylätä, muuta ei näitä sääntökirjaa noudattaen vihelletä.
Juu ja Petmanin Mikon tehä/ syöttää luukulle toiselle SaiPalaiselle 2 vs Rimpinen hyökkäyksestä. Peli olisi toisenlainen.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Juu ja Petmanin Mikon tehä/ syöttää luukulle toiselle SaiPalaiselle 2 vs Rimpinen hyökkäyksestä. Peli olisi toisenlainen.
Jep, siinä olisi Siikonen(?) saanut siirtää (Mertarannan soundilla) kiekon tyhjään reppuun, jos...

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Tänään oli varmaan kauden turhauttavin ottelu. Hallitaan tehottomasti ottelua ja vastustaja käy lyömässä vastahyökkäyksistä maalit.

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, sympatiat KiviKova!
Espoossa ei mahkuja. Kuten ei myöskään Tampereella. Toivotaan ettei tarvitse siellä pudotuspelejä pelata.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy