Molempien seurojen kannalta hyvä menestys molemmille olisi hyvästä.Mutta kovasti onnea teille, vituttaa vaan että kunnon Kaakon Derbyä playoffeissa ei tälläkään kaudella nähdä. Ehkä sitten ensi kaudella......
Yritetään!
Molempien seurojen kannalta hyvä menestys molemmille olisi hyvästä.Mutta kovasti onnea teille, vituttaa vaan että kunnon Kaakon Derbyä playoffeissa ei tälläkään kaudella nähdä. Ehkä sitten ensi kaudella......
Jos sitä ei ole katsottu mistään muusta kuin yläkamerasta, voisi väittää, että Kivenmäki tökki maalivahdin hallussa olleen kiekon väkisin sisään. Muut kamerakulmat sitten näyttivätkin, että Kohosen perse ei ollut laskeutunut kiekon päälle. Aivan emämunaus videotuomarilta hylätä maali.Nyt kun maalikoosteen katsoin, niin käsittämättömältä vaikuttaa Kivenmäen maalin hylkäys. Itse en pysty näkemään syytä tuon hylkäämiseen.
Kiitoksia, tätä kyllä toivotaan.Toivotaan, että KooKoo nousee. Kaakon Derbyt on rehellistä ja kovaa vääntöä ilman lieveilmiöitä (Vrt Tampereen "derby")
Ja näin se oli Kouvolassakin viime kaudella siellä ensimmäistä kertaa, kun kävin.Kiitoksia, tätä kyllä toivotaan.
Lappeenrannassa on aina kiva käydä ja en muista yhtään kertaa että olisi tullut mitään ongelmia ikinä kotijoukkueen fanien kanssa. Monen muun joukkueen fanien kanssa on kyllä ongelmia tullut (Lahti, Tampere, Vaasa, Oulu, Helsinki nyt ainakin tulee mieleen)
Lappeenrannassa on kaikki todella ystävällisiä niin sinne on aina kiva tulla. Monesti olen käynyt kaljalla SaiPa-fanien kanssa ja kivaa on ollut.
Siksi teidän puolesta pystyy olemaan iloinen että teillä menee nyt hyvin. Harmittaa vaan että nyt meillä menee niinkin hyvin että Kaakon Derbyn poffi-sarjaa todennäköisemmin me pelataan superhienoa playout-sarjaa tuota meidän pohjoisnaapuria vastaan. Odotan innolla........
Tänää oli kyllä aivan susipaskaa tuomarointia.Tyhmä kysymys, miten tuomarit on kehittyny nuin huimasti, että täällä niitä ei enää ole haukutti kuten ennen?
Otteluseurannassa kuulin, että ainoat virheet, jotka tuomarit tekivät, olivat kuulemma Tapparalle kevyesti vihelletyt jäähyt.Täysin samaa mieltä. Kiekkohan näkyy kokoajan vapaana längissä. Nää helvetin velliperse seeprat kyllä taas tänään laittoi muutamaan otteeseen ihan omiaan. Esim. Hutchin "estäminen" oli kyllä melkoisen kyseenalainen.
Passihan tuli eteen, ei se mitenkään täydellinen ollut. Siksi ei ehtinytkään siihen kunnolla.Luotetaan Raipeen. Sitä on vain pelin aikana kierroksilla kun on sauma laittaa alkusävelet kärkiottelulle ja ei edes vetoa täydelliseen passiin ja kaveri tekee. Mutta kyllähän siinä sitä kemiaa näkyy ja Raipe tietää, mitä tekee. 10 putkeen niin ei nyt hirveän huonosti oo menny.
Olisi vissiin pitänyt haastaa ite se Tapparan eka maali kun vatmaan siinäkin joku kontakti oli videotuomarin ollessa tällä tuulella. Ihan järkyttävää toimintaa.Nyt kun maalikoosteen katsoin, niin käsittämättömältä vaikuttaa Kivenmäen maalin hylkäys. Itse en pysty näkemään syytä tuon hylkäämiseen.
Seisomokatsomoon, jossa itse olin, ei tuota pystynyt näkemään kunnolla tapahtumahetkellä.
Kyllä mä Heikkisen otan aina ennen Ruuskaa. Linja on ihan ysäriä että ylös ylös mutta ei se yleensä tunnu keksivän mitään tyhmää.Otteluseurannassa kuulin, että ainoat virheet, jotka tuomarit tekivät, olivat kuulemma Tapparalle kevyesti vihelletyt jäähyt.
Sain itselleni monta uutta Tapparahenkistä "ystävää" (jopa aiemmin ihan asiallisina pitämistäni nimimerkeistä), kun olin vähän eri mieltä tuomioista.
Ehdin jo riemastua ennen peliä, kun taas olisi Heikkisvapaa peli, mutta Ruuska ja Neva vetivät ihan samalla lailla vihkoon pelin kuin The Heikkisetkin. Ja joku ääliö maksaa näille vielä (ihan hyvää) palkkaakin.
Passihan tuli eteen, ei se mitenkään täydellinen ollut. Siksi ei ehtinytkään siihen kunnolla.
Lähinnä se on se yhdistelmä kun syöttö tulee noin läheltä ja tuohon niin ei siihen asentoon oikein ehdi. Olisi kaivattu enemmän sinne mistä lauotaan pystyssä. Mutta toki kovimmat maalintekijät saa skoden aikaan asennosta kuin asennosta ja syötöstä kuin syötöstä.Hmm. Katsoin vielä uudestaan niin omaan silmään aika siihen kohdilleen tulee, mistä pääsee vähän etujalalta korkeesta polviasennosta painamaan. Riippuu tietty pelaajasta. Mulla nyt ei mitään ammattilaispelitaustaa ole, alemmista höntsistä vain.
Ja estämis-/väkivaltaisuusjäähy vain unohtui viheltää siitä, ja aloitus saatiin myös arvottua keskialueelle. Aivan päin vittua vedetty tilanne.En tästä lajista nimeltä jääkiekko mitään ymmärrä mutta tota koostetta katellessa en vaan millään saa tota SaiPan viidettä maalia hylyksi. Kiekko on veskarin haaroissa kokoajan pelattavissa, ei millään lailla hallussa. Onneksi ei ollut vaikutusta pisteisiin...
Todella typerää toimintaa, kun meidän tyypit käy kirjoittelemassa TPS-osiossa. Nyt kun menee hyvin niin nautitaan siitä ja pitäydytää noista täysin idioottimaisista lällättelyistä.
Todella typerää toimintaa, kun meidän tyypit käy kirjoittelemassa TPS-osiossa. Nyt kun menee hyvin niin nautitaan siitä ja pitäydytää noista täysin idioottimaisista lällättelyistä.
Höpöhöpö, pienet kuittailut kuuluu asiaan.Todella typerää toimintaa, kun meidän tyypit käy kirjoittelemassa TPS-osiossa. Nyt kun menee hyvin niin nautitaan siitä ja pitäydytää noista täysin idioottimaisista lällättelyistä.
Mutta eivät kääntyneet. Ennemmin tällä puolella kolikkoa.SaiPan yv on hirveää paskaa. Ja todellisuudessa kaksi viimeisintä vieraspeliä olisi hyvin voinut kääntyä tappioksi.
No jos joku lievä vitutuksen aihe on keksittävä, niin yv on kyllä ihan kuraa tällä hetkellä. Pitäis sitä petrata, tai puraisee ennen pitkää omasta nilkasta.Vituttaa, kun ei vituta mikään SaiPan pelissä.
Vieraissa pelataan vieraskiekkoa, kuinka monesti vastustaja on hakenut männävuosina pisteet kisapuistosta vähän sellaisella puolihölmöllä otsaan läpyttelyllä.SaiPan yv on hirveää paskaa. Ja todellisuudessa kaksi viimeisintä vieraspeliä olisi hyvin voinut kääntyä tappioksi.
Joku tietysti sanoisi että ei voi vituttaa kun voittaa.
Periaatteessa joo, mutta ajoitus meni nyt vihkoon.Höpöhöpö, pienet kuittailut kuuluu asiaan.