Passihan tuli eteen, ei se mitenkään täydellinen ollut. Siksi ei ehtinytkään siihen kunnolla.Luotetaan Raipeen. Sitä on vain pelin aikana kierroksilla kun on sauma laittaa alkusävelet kärkiottelulle ja ei edes vetoa täydelliseen passiin ja kaveri tekee. Mutta kyllähän siinä sitä kemiaa näkyy ja Raipe tietää, mitä tekee. 10 putkeen niin ei nyt hirveän huonosti oo menny.
Olisi vissiin pitänyt haastaa ite se Tapparan eka maali kun vatmaan siinäkin joku kontakti oli videotuomarin ollessa tällä tuulella. Ihan järkyttävää toimintaa.Nyt kun maalikoosteen katsoin, niin käsittämättömältä vaikuttaa Kivenmäen maalin hylkäys. Itse en pysty näkemään syytä tuon hylkäämiseen.
Seisomokatsomoon, jossa itse olin, ei tuota pystynyt näkemään kunnolla tapahtumahetkellä.
Tosin kun näiltä videoilta on niin järjettömiä tuomioita toisinaan annettu, alan kyseenalaistaa että osaako niiden katsojat oikeasti katsoa kokonaisia tilanteita vai onko meininki että yritetään katsoa joku yksi asia, jäädään siihen jumiin ja sen mukaan tuomitaan, oli se se tilannekuva sitten tai ei.
Kyllä mä Heikkisen otan aina ennen Ruuskaa. Linja on ihan ysäriä että ylös ylös mutta ei se yleensä tunnu keksivän mitään tyhmää.Otteluseurannassa kuulin, että ainoat virheet, jotka tuomarit tekivät, olivat kuulemma Tapparalle kevyesti vihelletyt jäähyt.
Sain itselleni monta uutta Tapparahenkistä "ystävää" (jopa aiemmin ihan asiallisina pitämistäni nimimerkeistä), kun olin vähän eri mieltä tuomioista.
Ehdin jo riemastua ennen peliä, kun taas olisi Heikkisvapaa peli, mutta Ruuska ja Neva vetivät ihan samalla lailla vihkoon pelin kuin The Heikkisetkin. Ja joku ääliö maksaa näille vielä (ihan hyvää) palkkaakin.
Toki se peli näyttää tältä enkä tiedä kuka sitä viitsii katsella: