Mainos

Vitutusketju

• 1 458 730
  • 8 088

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Luottakaa vaan Raipeen.

Luotetaan Raipeen. Sitä on vain pelin aikana kierroksilla kun on sauma laittaa alkusävelet kärkiottelulle ja ei edes vetoa täydelliseen passiin ja kaveri tekee. Mutta kyllähän siinä sitä kemiaa näkyy ja Raipe tietää, mitä tekee. 10 putkeen niin ei nyt hirveän huonosti oo menny.

Anteeksi vieraisiin huutelu mutta tämä on vitutusketjun kamaa.

Vituttaa että kun KooKoolla menee hyvin niin silloin SaiPalla menee huonosti, kun taas nyt SaiPalla menee hyvin niin vuorostaan KooKoo on nyt paska.

Kovasti toivoisin sitä että molemmilla Kaakon ylpeyksillä menisi hyvin ja kohdattaisiin poffeissa joku kunnon 7 pelin sarja. (Mieluusti parasta olisi finaalit, mutta joku muukin sarja käy)

Molemmissa kaupungeissa hallit loppuunmyytyjä ja tunnetta olisi niin kentällä kuin katsomossa. Mutta ei mitään typeriä ylilyöntejä eli jotain fanien välisiä tappeluita vaan kunnon kilpailua hyvässä hengessä. Kentällä sitten parit mähinät kyllä kelpaa, niistä vaan fanit syttyy.

Mutta kovasti onnea teille, vituttaa vaan että kunnon Kaakon Derbyä playoffeissa ei tälläkään kaudella nähdä. Ehkä sitten ensi kaudella......

Sportsguy

Jäsen
Anteeksi vieraisiin huutelu mutta tämä on vitutusketjun kamaa.

Vituttaa että kun KooKoolla menee hyvin niin silloin SaiPalla menee huonosti, kun taas nyt SaiPalla menee hyvin niin vuorostaan KooKoo on nyt paska.

Kovasti toivoisin sitä että molemmilla Kaakon ylpeyksillä menisi hyvin ja kohdattaisiin poffeissa joku kunnon 7 pelin sarja. (Mieluusti parasta olisi finaalit, mutta joku muukin sarja käy)

Molemmissa kaupungeissa hallit loppuunmyytyjä ja tunnetta olisi niin kentällä kuin katsomossa. Mutta ei mitään typeriä ylilyöntejä eli jotain fanien välisiä tappeluita vaan kunnon kilpailua hyvässä hengessä. Kentällä sitten parit mähinät kyllä kelpaa, niistä vaan fanit syttyy.

Mutta kovasti onnea teille, vituttaa vaan että kunnon Kaakon Derbyä playoffeissa ei tälläkään kaudella nähdä. Ehkä sitten ensi kaudella......
Toivotaan, että KooKoo nousee. Kaakon Derbyt on rehellistä ja kovaa vääntöä ilman lieveilmiöitä (Vrt Tampereen "derby")

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Nyt kun maalikoosteen katsoin, niin käsittämättömältä vaikuttaa Kivenmäen maalin hylkäys. Itse en pysty näkemään syytä tuon hylkäämiseen.

Seisomokatsomoon, jossa itse olin, ei tuota pystynyt näkemään kunnolla tapahtumahetkellä.

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt kun maalikoosteen katsoin, niin käsittämättömältä vaikuttaa Kivenmäen maalin hylkäys. Itse en pysty näkemään syytä tuon hylkäämiseen.

Seisomokatsomoon, jossa itse olin, ei tuota pystynyt näkemään kunnolla tapahtumahetkellä.
Aika paljon väitän nähneen ihan samalla tavalla tehtyjä hyväksyttyjä maaleja. Mielestäni tilanteessa ei ollut mitään erikoista. Ja nämä voivat ratkoa pelejä.

Since1948

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Täysin samaa mieltä. Kiekkohan näkyy kokoajan vapaana längissä. Nää helvetin velliperse seeprat kyllä taas tänään laittoi muutamaan otteeseen ihan omiaan. Esim. Hutchin "estäminen" oli kyllä melkoisen kyseenalainen.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Jos sitä ei ole katsottu mistään muusta kuin yläkamerasta, voisi väittää, että Kivenmäki tökki maalivahdin hallussa olleen kiekon väkisin sisään. Muut kamerakulmat sitten näyttivätkin, että Kohosen perse ei ollut laskeutunut kiekon päälle. Aivan emämunaus videotuomarilta hylätä maali.

Oli todella lähellä, että olisi maksanut pisteitä. Toivottavasti SaiPa antaa virallisen palautteen tuosta.

Toivotaan, että KooKoo nousee. Kaakon Derbyt on rehellistä ja kovaa vääntöä ilman lieveilmiöitä (Vrt Tampereen "derby")
Kiitoksia, tätä kyllä toivotaan.

Lappeenrannassa on aina kiva käydä ja en muista yhtään kertaa että olisi tullut mitään ongelmia ikinä kotijoukkueen fanien kanssa. Monen muun joukkueen fanien kanssa on kyllä ongelmia tullut (Lahti, Tampere, Vaasa, Oulu, Helsinki nyt ainakin tulee mieleen)

Lappeenrannassa on kaikki todella ystävällisiä niin sinne on aina kiva tulla. Monesti olen käynyt kaljalla SaiPa-fanien kanssa ja kivaa on ollut.

Siksi teidän puolesta pystyy olemaan iloinen että teillä menee nyt hyvin. Harmittaa vaan että nyt meillä menee niinkin hyvin että Kaakon Derbyn poffi-sarjaa todennäköisemmin me pelataan superhienoa playout-sarjaa tuota meidän pohjoisnaapuria vastaan. Odotan innolla........

Sportsguy

Jäsen
Kiitoksia, tätä kyllä toivotaan.

Lappeenrannassa on aina kiva käydä ja en muista yhtään kertaa että olisi tullut mitään ongelmia ikinä kotijoukkueen fanien kanssa. Monen muun joukkueen fanien kanssa on kyllä ongelmia tullut (Lahti, Tampere, Vaasa, Oulu, Helsinki nyt ainakin tulee mieleen)

Lappeenrannassa on kaikki todella ystävällisiä niin sinne on aina kiva tulla. Monesti olen käynyt kaljalla SaiPa-fanien kanssa ja kivaa on ollut.

Siksi teidän puolesta pystyy olemaan iloinen että teillä menee nyt hyvin. Harmittaa vaan että nyt meillä menee niinkin hyvin että Kaakon Derbyn poffi-sarjaa todennäköisemmin me pelataan superhienoa playout-sarjaa tuota meidän pohjoisnaapuria vastaan. Odotan innolla........
Ja näin se oli Kouvolassakin viime kaudella siellä ensimmäistä kertaa, kun kävin.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Täysin samaa mieltä. Kiekkohan näkyy kokoajan vapaana längissä. Nää helvetin velliperse seeprat kyllä taas tänään laittoi muutamaan otteeseen ihan omiaan. Esim. Hutchin "estäminen" oli kyllä melkoisen kyseenalainen.
Otteluseurannassa kuulin, että ainoat virheet, jotka tuomarit tekivät, olivat kuulemma Tapparalle kevyesti vihelletyt jäähyt.

Sain itselleni monta uutta Tapparahenkistä "ystävää" (jopa aiemmin ihan asiallisina pitämistäni nimimerkeistä), kun olin vähän eri mieltä tuomioista.

Ehdin jo riemastua ennen peliä, kun taas olisi Heikkisvapaa peli, mutta Ruuska ja Neva vetivät ihan samalla lailla vihkoon pelin kuin The Heikkisetkin. Ja joku ääliö maksaa näille vielä (ihan hyvää) palkkaakin.

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Luotetaan Raipeen. Sitä on vain pelin aikana kierroksilla kun on sauma laittaa alkusävelet kärkiottelulle ja ei edes vetoa täydelliseen passiin ja kaveri tekee. Mutta kyllähän siinä sitä kemiaa näkyy ja Raipe tietää, mitä tekee. 10 putkeen niin ei nyt hirveän huonosti oo menny.
Passihan tuli eteen, ei se mitenkään täydellinen ollut. Siksi ei ehtinytkään siihen kunnolla.

Olisi vissiin pitänyt haastaa ite se Tapparan eka maali kun vatmaan siinäkin joku kontakti oli videotuomarin ollessa tällä tuulella. Ihan järkyttävää toimintaa.

Tosin kun näiltä videoilta on niin järjettömiä tuomioita toisinaan annettu, alan kyseenalaistaa että osaako niiden katsojat oikeasti katsoa kokonaisia tilanteita vai onko meininki että yritetään katsoa joku yksi asia, jäädään siihen jumiin ja sen mukaan tuomitaan, oli se se tilannekuva sitten tai ei.

Otteluseurannassa kuulin, että ainoat virheet, jotka tuomarit tekivät, olivat kuulemma Tapparalle kevyesti vihelletyt jäähyt.

Sain itselleni monta uutta Tapparahenkistä "ystävää" (jopa aiemmin ihan asiallisina pitämistäni nimimerkeistä), kun olin vähän eri mieltä tuomioista.

Ehdin jo riemastua ennen peliä, kun taas olisi Heikkisvapaa peli, mutta Ruuska ja Neva vetivät ihan samalla lailla vihkoon pelin kuin The Heikkisetkin. Ja joku ääliö maksaa näille vielä (ihan hyvää) palkkaakin.
Kyllä mä Heikkisen otan aina ennen Ruuskaa. Linja on ihan ysäriä että ylös ylös mutta ei se yleensä tunnu keksivän mitään tyhmää.

Toki se peli näyttää tältä enkä tiedä kuka sitä viitsii katsella:

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Passihan tuli eteen, ei se mitenkään täydellinen ollut. Siksi ei ehtinytkään siihen kunnolla.

Hmm. Katsoin vielä uudestaan niin omaan silmään aika siihen kohdilleen tulee, mistä pääsee vähän etujalalta korkeesta polviasennosta painamaan. Riippuu tietty pelaajasta. Mulla nyt ei mitään ammattilaispelitaustaa ole, alemmista höntsistä vain.

Ja siis, hyvän pelin Mikko pelasi. Hyviä ajoja maalille kiekollisena, taklauksia ja tilantekemistä kiekottomana ja uskon, että niitä maalejakin alkaa tulla, kun Raipen sanoin "jauhetaan jauhetaan".

edit: Tosiaan kaksi maalia Mikko tällä kaudella painanut, molemmat tyhjiin että tätä taustaa vasten herran ykköskentän paikan kyseenalaistin. Kalapudas siinä oli alkukaudesta että kai Raimokin on halunnut nähdä, että kuin lähtee kun käsiä ja kiekollista varmuutta on siinä. Ja oli muuten Kalis siinä edellisen kerran JYP-kotipelissä käymässä, kun haettiin tasoitusta, ja kaverit tekivät n. 4 sekuntia aloituksesta tasoituksen 5-5:een. Mutta muutos tarvittiin kun alkoi tappioita tulemaan ja nyt kulkee, niin mennään näin.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy