Vitutusketju

  • 1 349 497
  • 7 504

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Kikon voisi vaihtaa mitat täyttävään sentteriin. Ei tuollaista turhautuvaa yksilöneppailua SaiPa tarvitse.

Täydellisesti samaa mieltä, kovin helposti poika turhautuu ja sitten peli on aivan paskaa. Jos Pospisil jollekkin kelpaisi, niin heti pois, säästyvillä rahoilla sentteri ja jos rahat riittää, niin yksi laituri joukkueeseen, olisi vähän vaihtoehtoja ketjuihin.
 

Idänkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa / Ketterä
Täydellisesti samaa mieltä, kovin helposti poika turhautuu ja sitten peli on aivan paskaa. Jos Pospisil jollekkin kelpaisi, niin heti pois, säästyvillä rahoilla sentteri ja jos rahat riittää, niin yksi laituri joukkueeseen, olisi vähän vaihtoehtoja ketjuihin.
Kerro ihmeessä kuka laatusentteri on vapaana? Aika moni muuki ettii sentteriä tällä hetkellä.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No ehkä ei ihan, mutta kai herraa oli ainakin kakkossenaksi ajateltu, eikä ihan erkkapalkalla?

Ja ei tohon jengiin oo voinu koko budjettia vielä mennä.
Fitzgerald joka meinasi jo lopettaa uransa ja tuli farmin farmista kokeilemaan? Ei varmasti ajateltu edes kakkossenaksi lähtökohtaisesti vaan halvaksi arvaksi Werbikin kanssa samassa korissa.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Kerro ihmeessä kuka laatusentteri on vapaana? Aika moni muuki ettii sentteriä tällä hetkellä.

Niin, minähän en sanonut kuka pitäisi hankkia, tai edes kuka olisi vapaana, mutta on hyvä että olet hereillä ja valmis vittuilemaan.
Että, haista itse vaan!
 

Reinhart

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Minun mielestäni Petmania ei oikeasti ole korvattu vieläkään. Fizgerald oli halpa kokeilu joka meni vituiksi. Morand otettiin kun sattui tulemaan kohdalle. Morand itse asiassa on ihan kelpo pelaaja, mutta ei mikään huippu.
1-sentteriä ei saatu ja hankittiin Morand kun oli saatavilla varmaankin kohtuullisen edullisesti ja Fitz lopetti eli kyllä yhden pelaajan rahat ovat jossain. Tietysti kassan tilanne ratkaisee onko varaa mutta nyt sen hankinta tai edes pidempi laina pitäisi kaiken järjen mukaan tehdä kun jonkinlainen sauma on vielä olemassa.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Minun mielestäni Petmania ei oikeasti ole korvattu vieläkään. Fizgerald oli halpa kokeilu joka meni vituiksi. Morand otettiin kun sattui tulemaan kohdalle. Morand itse asiassa on ihan kelpo pelaaja, mutta ei mikään huippu.
Morand on ihan riittävä toiseksi kärkisentteriksi, mutta SaiPalta puuttuu se toinen. Koskiranta ja Metsävainio ovat sitten ihan hyvät 3. ja 4. ketjujen sentterit.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Minun mielestäni Petmania ei oikeasti ole korvattu vieläkään. Fizgerald oli halpa kokeilu joka meni vituiksi. Morand otettiin kun sattui tulemaan kohdalle. Morand itse asiassa on ihan kelpo pelaaja, mutta ei mikään huippu.
No kato tämä Petmanin korvaus mahdollistaa, että ensi kaudella ollaan taas entistä iskukykyisempiä! Inflaatiokorjauksella ensi kauden budjetti ampuu jo yli 2 miljoonan nimittäin!
 

Idänkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa / Ketterä
Niin, minähän en sanonut kuka pitäisi hankkia, tai edes kuka olisi vapaana, mutta on hyvä että olet hereillä ja valmis vittuilemaan.
Että, haista itse vaan!
Lähinnä sitä meinasin että joka suunnasta kuuluu viestiä hiljasista sentterimarkkinoista. Se että edes SHLään ei löydy senttereitä ni kertoo ehkä ihan tarpeeksi nykytilanteesta. Ottajia olisi siellä jos täällä.
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Lähinnä sitä meinasin että joka suunnasta kuuluu viestiä hiljasista sentterimarkkinoista. Se että edes SHLään ei löydy senttereitä ni kertoo ehkä ihan tarpeeksi nykytilanteesta. Ottajia olisi siellä jos täällä.
Lukolla tainnu olla kauden alusta asti haku päällä myös, toki hakevat eri kaliperin ukkoa mitä SaiPalle nyt olisi mahdollisuuksia, mutta silti on kuivaa markkinoilla.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Nimenomaan noin ajattelen itsekin. Onneksi Morandilla on optio. Mielestäni kannattaa pitää.
Jep. Ja vähän on tullut sellainen olo, että nyt tarvitaan joka tapauksessa sentteri joko 1+1 tai suoralla 2 vuoden sopimuksella.

Tälle kaudelle hankittiin sateentekijöiksi yhden vuoden soppareilla Meskanen, Descheneau, Irving ja Pospisil. UTJ Markkanen voisi vääntää jatkosopparit kolmen ensimmäisen kanssa, ja vaihtaa Pospisilin sentteriin. Vähentäisi vitutusta.

Saa suorittaa, Jussi!
 
Viimeksi muokattu:

Tupaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa ja Saimaan Kurra.
Aika huono on näillä yleisömäärillä haaveilla mistään ykköstykeistä.
Suurin syy siihen on sohvaperunat.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Nyt ei pysty enää odottamaan edes pelin loppua, kun oli pakko tulla tänne.

On tuo ihan uskomatonta, mitä tuo joukkue taas seuraajilleen tarjoaa. On toki kolmas peli neljään päivää, mutta jonkinlainen taso pitäisi kuitenkin olla. Kymppi menee rikki tänään, jos Ilves ei ihan surffausvaihteelle kolmannessa erässä heitä.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Edelleen olen sitä mieltä, että SaiPa ei ole ollut edes umpipaska tänään. Tuolta se tasoero vaan nyt näyttää kun vastassa on levännyt joukkue jolla on selkeä suunnitelma ja yksilötaitoa. Nyt on vaan kasattava käännettävä katseet kohti Jukureita. Se on ns. pakkovoitto sikäli kun sellaisia on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös