Don Sputnik
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Liverpool
No ehkä ei ihan, mutta kai herraa oli ainakin kakkossenaksi ajateltu, eikä ihan erkkapalkalla?Jaa Fitzgeraldin hinnalla ykkössentteri?
Ja ei tohon jengiin oo voinu koko budjettia vielä mennä.
No ehkä ei ihan, mutta kai herraa oli ainakin kakkossenaksi ajateltu, eikä ihan erkkapalkalla?Jaa Fitzgeraldin hinnalla ykkössentteri?
Fitzgerald joka meinasi jo lopettaa uransa ja tuli farmin farmista kokeilemaan? Ei varmasti ajateltu edes kakkossenaksi lähtökohtaisesti vaan halvaksi arvaksi Werbikin kanssa samassa korissa.No ehkä ei ihan, mutta kai herraa oli ainakin kakkossenaksi ajateltu, eikä ihan erkkapalkalla?
Ja ei tohon jengiin oo voinu koko budjettia vielä mennä.
Kerro ihmeessä kuka laatusentteri on vapaana? Aika moni muuki ettii sentteriä tällä hetkellä.
1-sentteriä ei saatu ja hankittiin Morand kun oli saatavilla varmaankin kohtuullisen edullisesti ja Fitz lopetti eli kyllä yhden pelaajan rahat ovat jossain. Tietysti kassan tilanne ratkaisee onko varaa mutta nyt sen hankinta tai edes pidempi laina pitäisi kaiken järjen mukaan tehdä kun jonkinlainen sauma on vielä olemassa.Minun mielestäni Petmania ei oikeasti ole korvattu vieläkään. Fizgerald oli halpa kokeilu joka meni vituiksi. Morand otettiin kun sattui tulemaan kohdalle. Morand itse asiassa on ihan kelpo pelaaja, mutta ei mikään huippu.
Morand on ihan riittävä toiseksi kärkisentteriksi, mutta SaiPalta puuttuu se toinen. Koskiranta ja Metsävainio ovat sitten ihan hyvät 3. ja 4. ketjujen sentterit.Minun mielestäni Petmania ei oikeasti ole korvattu vieläkään. Fizgerald oli halpa kokeilu joka meni vituiksi. Morand otettiin kun sattui tulemaan kohdalle. Morand itse asiassa on ihan kelpo pelaaja, mutta ei mikään huippu.
No kato tämä Petmanin korvaus mahdollistaa, että ensi kaudella ollaan taas entistä iskukykyisempiä! Inflaatiokorjauksella ensi kauden budjetti ampuu jo yli 2 miljoonan nimittäin!Minun mielestäni Petmania ei oikeasti ole korvattu vieläkään. Fizgerald oli halpa kokeilu joka meni vituiksi. Morand otettiin kun sattui tulemaan kohdalle. Morand itse asiassa on ihan kelpo pelaaja, mutta ei mikään huippu.
Lähinnä sitä meinasin että joka suunnasta kuuluu viestiä hiljasista sentterimarkkinoista. Se että edes SHLään ei löydy senttereitä ni kertoo ehkä ihan tarpeeksi nykytilanteesta. Ottajia olisi siellä jos täällä.Niin, minähän en sanonut kuka pitäisi hankkia, tai edes kuka olisi vapaana, mutta on hyvä että olet hereillä ja valmis vittuilemaan.
Että, haista itse vaan!
Nimenomaan noin ajattelen itsekin. Onneksi Morandilla on optio. Mielestäni kannattaa pitää.Morand on ihan riittävä toiseksi kärkisentteriksi, mutta SaiPalta puuttuu se toinen. Koskiranta ja Metsävainio ovat sitten ihan hyvät 3. ja 4. ketjujen sentterit.
Lukolla tainnu olla kauden alusta asti haku päällä myös, toki hakevat eri kaliperin ukkoa mitä SaiPalle nyt olisi mahdollisuuksia, mutta silti on kuivaa markkinoilla.Lähinnä sitä meinasin että joka suunnasta kuuluu viestiä hiljasista sentterimarkkinoista. Se että edes SHLään ei löydy senttereitä ni kertoo ehkä ihan tarpeeksi nykytilanteesta. Ottajia olisi siellä jos täällä.
Tämäpä juuriLukolla tainnu olla kauden alusta asti haku päällä myös, toki hakevat eri kaliperin ukkoa mitä SaiPalle nyt olisi mahdollisuuksia, mutta silti on kuivaa markkinoilla.
Jep. Ja vähän on tullut sellainen olo, että nyt tarvitaan joka tapauksessa sentteri joko 1+1 tai suoralla 2 vuoden sopimuksella.Nimenomaan noin ajattelen itsekin. Onneksi Morandilla on optio. Mielestäni kannattaa pitää.
Pitäisi äkkiä saada pelejä Mestiksessä, jos vaikka sieltä löytyisi kadonnut itseluottamus. Nyt on takana 6 peliä: 0 voittoa, pm ka 3,48 ja TP 86,15%. Kuten kirjoitit kynnys maaliin laittamiseen Liigassa on iso ja toki maalivahti itsekin varmaan osin ainakin jännittää, kun peli ei ole uomissa. Kyseessähän ei ole huono maalivahti, mutta nyt peli on ihan lukossa.Ei vittu tota Huhtamaata voi peluuttaa peliäkää ku kaikki pelit on samaa paskaa sillä. Ei mitää riparikontrollia ja tärisee ku haavan lehti.
Huhtamaan pelaaminen näytti alkukaudesta kyllä paremmalta, mutta nyt tuntuu että vähä helpolla menee ja varmana joku itseluottamukseen liittyvä asia. Eipä tuota vaan mestikseen mitenkään laiteta, kun varamaalivahtejakin SaiPa tarvii.Pitäisi äkkiä saada pelejä Mestiksessä, jos vaikka sieltä löytyisi kadonnut itseluottamus. Nyt on takana 6 peliä: 0 voittoa, pm ka 3,48 ja TP 86,15%. Kuten kirjoitit kynnys maaliin laittamiseen Liigassa on iso ja toki maalivahti itsekin varmaan osin ainakin jännittää, kun peli ei ole uomissa. Kyseessähän ei ole huono maalivahti, mutta nyt peli on ihan lukossa.
Jukka Jalonen lienee eri mieltä tästä.Taitaa olla Nicken katto nähtynä jo pelaajana. Tuskin tuosta enään kehittyy mihinkään.