Morand on ollut hyvä. Samoin Donahue positiivinen yllätys. Fitzgerald myös tarpeeksi hyvä. Toki ei niin hyvä kuin Kunyk.Kuinka ison kassin (prisman alkosta) pitää kumota että Pekka on saanut luotua potkupalloa vastaavan pelikirjan. Nuo ulkomaan avut Pospisilia ja Dösönöötä lukuunottamatta voisi samantien ulkoistaa. Irvin on kaiken huippu, eikä tämä Donohue ole yhtään sen kummoisempi. Sitten nämä sentterit on kuin kärpäsen paskoja, joilla ei liigassa ole mitään apuja. Ei ole mikään ihme jos ei tämä viimeiseksi tullut saanut pelipaikkaa saksasta.
Aloittaisin siitä henkisen puolen valmentajasta joka loisi vähän balanssia Virran kulmikkuuteen.Markkanen hommaa se urheilutoimenjohtajan tai eroa itse.
Ei tuo näy ainakaan sarjataulukon perusteella.Morand on ollut hyvä. Samoin Donahue positiivinen yllätys. Fitzgerald myös tarpeeksi hyvä. Toki ei niin hyvä kuin Kunyk.
Komppaan. Mä oon jumalauta vieläkin tulossa Kisapuistosta, kun eksyin ruuhkassa.Toivottavasti se uusi halli tulee Kisapuistoon. Peli päättynyt vartti sitten ja täällä sitä istutaan kentän parkissa ku tatit edelleenkin, vaikka puolet hallista poistui viimeisen vitosen aikana. Hyvät on poistumisreitit täältä.
Kyllä se ruumisautoareena pitää Lepraan saada. Ainut ongelma on että poltto tehdään Imatralla…Komppaan. Mä oon jumalauta vieläkin tulossa Kisapuistosta, kun eksyin ruuhkassa.
Siellä muuten pelaa muitakin kuin ulkomaalaisia. Suurin osa itseasiassa.Ei tuo näy ainakaan sarjataulukon perusteella.
Ei tule. Mutta pitäskö vaikka joskus yrittää niitä pelaajia hommata jostain muualta kuin ulkomailta. Sellaiset suurseurat kuten kookoo ja jukurit ovat pystyneet naaraamaan sellaisia senttereitä kuten vaikkapa Heikki Liedes ja Miikka Pitkänen. Myö ollaan jatkuvasti jossain jenkkien yliopiston arpajaisissa.Tulee Tuomenoksaa ikävä, kun katselee tuota paskaa mitä tänne on taas ulkomailta hankittu.
Juuri näin. Silti osa porukasta alkaa vittuilla, kun tätä touhua kritisoi. Itsekin totta kai toivon koko sydämestäni, että alkais homma ees jotenkin toimia, mutta ei vaa lähe. Höh.Miten on mahdollista että naapurikaupungissa on Mestistä vuosikausia dominoinut porukka ja tänne ei vaan millään saada kelvollista liigajoukkuetta, luulisi näiden jollain tavalla tukevan toisiaan. Surullisinta tilanteessa on että muutamalla kaudella Ketterä olisi ehkä tullut voittajana ulos kaukalosta, jos nämä seurat laitettaisiin pelaamaan sarjapaikasta keväällä.
Jonkinlainen ryhtiliike tarvitaan tavalla tai toisella, nyt on ihmeellinen takalukko päällä koko organisaatiossa.
Hallissa peliä katsoessa meni ihan ohi mitä jäähynarvoista Karvinen teki ylivoimalla ansaitakseen jäähyn. Nyt tuli katseltua tilanne ottelutallenteelta. Olihan tuo nyt aivan tajuttoman huonoa tuomaritoimintaa. Karvinen luistelee viivaa pitkin ja pysähtyy. KooKoon av-hyökkääjä luistelee takaperin päin paikallaan olevaa Karvista. KooKoon pelaaja kaatuu ja tuuppaa Karvisen paitsion puolelle. Jäähyn syy estäminen? Väistääkö siinä olisi pitänyt paikallaan olevan pelaajan? Ei sillä, aivan naurettava oli se ylivoimaan johtanut poikkarikin KooKoon pelaajalta. Tai jäähy siitä olisi ihan ymmärrettävissä, jos linja olisi tiukka. Nyt molemmat oli ihan hönöjä vihellyksiä.
Edit: Jos jotain kiinnostaa katsoa tilanteet niin löytyvät ottelutallenteelta noin kohdasta 1:13:00-1:14:00.
Molemmat olleet aika törkyisiä imurointeja. Kummassakaan ollut mitään suurta vaaraa edes.Nickelle mennyt vähän liikaa ilmaisia (joo 2 tällä kaudella, laskin ihan itse), kun itse joudutaan tekemään ihan mahdoton määrä töitä joka maalin eteen.