Vitutusketju

  • 1 348 882
  • 7 504

emz1

Jäsen
Huhutun Ketterä-pelaajapolun katkeamisen karut seuraukset näkyvät nopeasti: 0 NHL-varausta.

Ei hyvältä näytä.
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Ihmeen koville ottaa, jonkun rivimiehen poistuminen täällä. Ollaan todellakin erilaisia kaikki. Joku mainitsi, olisiko sama reaktio jos Maalahden kohdalla olisi toimittu noin. Turhaa spekulointia, mutta eiköhän siinä olisi ollut eri syyt ja pitkäaikainen "tähtipelaaja" olisi varmaan itsekin antanut jonkun sanan lähtiessään. Okuliar on hieman eri tason saipalainen. Vituttaa vaan tämmönen itku taas. Ei ole mitään kummempaa sanottavaa itsellä tähän ja miettinyt ulosantiani sen enempää. Lomailen, en ole tullut vääntämään. Rauha.
 

redpecka

Jäsen
Ihmeen koville ottaa, jonkun rivimiehen poistuminen täällä. Ollaan todellakin erilaisia kaikki. Joku mainitsi, olisiko sama reaktio jos Maalahden kohdalla olisi toimittu noin. Turhaa spekulointia, mutta eiköhän siinä olisi ollut eri syyt ja pitkäaikainen "tähtipelaaja" olisi varmaan itsekin antanut jonkun sanan lähtiessään. Okuliar on hieman eri tason saipalainen. Vituttaa vaan tämmönen itku taas. Ei ole mitään kummempaa sanottavaa itsellä tähän ja miettinyt ulosantiani sen enempää. Lomailen, en ole tullut vääntämään. Rauha.
Peace vaan minunkin puolesta.

Eihän kyse ole Okuliarin lähdöstä vaan SaiPan tiedottaisesta, tai ainakin itte olen siitä näreissäni ollut.

Onko Okuliaarin lähtö vitutusketjun kamaa? Minusta ei ole. Saahan noita jääkiekkoilijoita uusiakin.
 

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerrotaan lähiviikkoina
Kyllä se mun mielestä saa koville ottaa jos nuori, sopimuksenalainen ja viime kaudella nousujohteisesti pelannut kaveri lähtee yllättäen. Fakta on että joukkue on nyt paperilla taas vähän heikompi, ja pinna alkaa muutenkin kiristyä kun hypetettyä sentteriä ei näy eikä kuulu.
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Peace vaan minunkin puolesta.

Eihän kyse ole Okuliarin lähdöstä vaan SaiPan tiedottaisesta, tai ainakin itte olen siitä näreissäni ollut.

Onko Okuliaarin lähtö vitutusketjun kamaa? Minusta ei ole. Saahan noita jääkiekkoilijoita uusiakin.
Ei oo, vitutus oli vaan kohdistettu tähän kun tosta tiedotuksesta oli niin eriävät mielipiteet. Myös siihen, että tässä kun ei sentteriä ole tullut ja strategiaa, niin täällä aletaan manaamaan pahimpia skenaarioita noita asioita kohtaan. Vähän malttia vaan ja valitetaan sitten kun aihetta on. Paska sentteri ja strategia jos on tullakseen.
 

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Kyllä itseäni aidosti vituttaa Oliverin lähtö. Ihan vaan siksi, että joukkue heikentyi sen takia. Ja jotenkin tykkäsin tyypistä ja ajattelin, että saattaisi viihtyä SaiPassa useammankin kauden. Ei tämä siirto kautta tuhoa tai pelasta, mutta en osaa kyllä iloinenkaan olla.

En minäkään tyytyväinen ole Okuliarin lähtöön. Projekti etenee kunnolla vain, jos kehityskelpoiset pelaajat jatkavat Lappeenrannassa. Ja minun silmiin Okuliar oli kyllä tällainen. Ei myöskään minun silmiini löysäillyt, ja muutenkin oli sieltä vantterammasta päästä hyökkääjiä.
Plus jos tämä päätös olisi tullut aikaisemmin, olisiko esim. Juusola edelleen Lappeenrannassa? Ihan lupaavat numerot löi hänkin viime kaudella, jonkun vuoden vanhempi tosin.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
En minäkään tyytyväinen ole Okuliarin lähtöön. Projekti etenee kunnolla vain, jos kehityskelpoiset pelaajat jatkavat Lappeenrannassa. Ja minun silmiin Okuliar oli kyllä tällainen. Ei myöskään minun silmiini löysäillyt, ja muutenkin oli sieltä vantterammasta päästä hyökkääjiä.
Plus jos tämä päätös olisi tullut aikaisemmin, olisiko esim. Juusola edelleen Lappeenrannassa? Ihan lupaavat numerot löi hänkin viime kaudella, jonkun vuoden vanhempi tosin.
Olisko Juusolan ja Okuliarin tapauksessa jotain samaa? Päteviä pelimiehiä, mutta Virran vaatimaa viimeistä rutistusta ei sitten ehkä löytynyt. Eli oikeat miehet mutta väärässä joukkueessa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Olisko Juusolan ja Okuliarin tapauksessa jotain samaa? Päteviä pelimiehiä, mutta Virran vaatimaa viimeistä rutistusta ei sitten ehkä löytynyt. Eli oikeat miehet mutta väärässä joukkueessa.
Tässähän saa Lappeenrannassa laittaa pian aikaa toria varaukseen, eikä tällä kertaa agility-koirille, tai Kotiteollisuuden konserttia varten. Sen jatkuvuuden nimeen kun nyt on vannottu, niin kyllähän nämä poistot/ poistumiset vähän sitä kanoottia heiluttaa.
 

emz1

Jäsen
Mihis tää tällänen huhu perustuu?
Lisätiedot huhuautomaatti @NikkeNäppärä :ltä. Lähteitä ei kannata kysyä.

Olisko Juusolan ja Okuliarin tapauksessa jotain samaa? Päteviä pelimiehiä, mutta Virran vaatimaa viimeistä rutistusta ei sitten ehkä löytynyt. Eli oikeat miehet mutta väärässä joukkueessa.
Minun mielestä tähän rakentuu koko homman ydin johon täällä ei ole viime vuosina totuttu. Kun vaatimustaso lyödään oikeasti kovalle tasolle, niin silloin ukkoja putoaa myös helpommin pois. Kuinka pitkään esimerkiksi katseltiin jotain Micke Saarea, Jere Sneckiä, Topi Piipposta, Mikael Kurosta tai Joni Nikkoa sillä ajatuksella että jospa se seuraava steppi sieltä tulisi, mutta kun ei vain tullut ja nyt valtaosa kavereista pelaileekin jossain vähän alemmilla sarjatasoilla. Joo, osa kärsi kyllä loukkaantumisista ja jotkut pelasivat pienempää roolia mutta löytänette silti pointin.

Nyt meillä on mm. Ojantakanen, Lipiäinen, Karvinen, Viitasalo ja Rikkilä joista kaikki pyörähtivät ensimmäisen vuoden Virta-mankelista kiitettävällä arvosanalla läpi. Yksi kaveri ehti poistua jo muualle kun teki NHL-sopimuksen.

Jos aikoo juosta maratonin, niin se vaatii vähän muutakin kuin 3km työmatkakävelyn päivittäin ja jos aiot juosta maratonin huipputasolla niin silloin vaatimustaso on vielä kovempi.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Vaikka kyseessä oli ottelu 1/60, niin olisihan tästä voitto ollut kiva. Noh, ei voi mitään ja eteenpäin.
 

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
En katsonut peliä. Lopputulos ei välttämättä yllätä. Miettisen naama vituttaa.
Tässä yhdyn. Miettinen on kyllä suurin hanhinaama. Peli oli aika ripulia ja KalPalla on oikeasti ihan paska veska. Silti hävittiin.
 

Etäfani222

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Loimaranta se jaksaa ihmetyttää. Pelistä toiseen vastuuta tulee vaikka virheitä tekee enemmän kuin onnistumisia. Virta herätys, nyt on Loimiksen vuoro kokeilla koirakoulua..
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Miten vitussa voi 0-2 johdon sössiä kolmannessa erässä siten, että annetaan kaksi helppoa maalia. KooKoo on ollut aivan paska koko ottelussa.
Juuri näin. Täysin hallussa oleva peli ryssittiin itse. Aivan naurettavia maaleja. Et jumalauta voi tössiä matsia tolla tavalla 0-2 johdosta täysin ilmaiseksi. Saatana. Pistetili sentään avattiin, se on jees, mut kyllä tää kyrsii silti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös