Herra Jaakko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Paakki, Mikä oikein luulet olevasi? Ylimielinen ote asiaan! Etkö näe yhteyttä alisuorittavilla pelaajilla ja valmennuksella. Silmät auki nyt!
Viimeksi muokattu:
No nyt oli mielekäs vastaus, suorastaan älykäs. Valmennus ei ole missään nimessä ainoa taho joka on epäonnistunut, siis tähän asti. Kaikki tahot erikseen ja yhdessä ovat sen tehneet. Myös minä olen ollut fanina lyhytpinnainen ja kärsimätön, vaikka paikan päällä raahustankin hoilaamaan ja huutamaan.Ei ollut kyllä tarkoitus olla ylimielinen, pahoittelut siitä. Totuus nyt vaan on, että meidän kummankaan mielipiteellä ei ole hirveästi merkitystä SaiPan päätöksentekoon, sitä koitin sanoa.
Toki mielipiteen saa ja pitääkin sanoa, mutta kannattaa myös hyväksyä ne eriävät mielipiteet. Itse en lähde sillä isoimmalla ämpärillä kaatamaan **skaa vaan valmennuksen niskaan, kun tuntuu että monille se on se helpoin tie...
En ole edes päissäni ja olen kanssasi täysin samaa mieltä. Toivottavasti en ikinä törmää Santaseen enkä Ek:iin kasvotusten.Katsoin tänään pelin varmaan ekaan kertaan kahteen kuukauteen ja sama kaiku askelten: KÄSITTÄMÄTÖNTÄ PASKAA!!!! Se SaiPa mitä Kallioniemi & Tirkkonen rakensi on tuhottu alle puolessa vitun vuodessa! Päitä vadille saatana! Ek ja Santanen huitsin vittuun!!!! OKSETTAVAA!
Terveisin: Glögipäissään oleva kannattaja kaupungin länsilaidalta
Täytyy tuottaa pettymys, mutta koskaan en ole Hakalissa asunut. Tuli kuitenkin nyt niin korkealta taholta huomiota, että tässähän kivekset laski juuri kymmenen senttiä. Huomenna otan tämänkin päivän edestä. Otan koko saatanan ensimmäisen kauden puolikkaan edestä. Vittu jääkiekko on ihana laji. Paras laji. Menen saatana tanssimaan ripaskaa lumihankeen, kun on niin kivaa. Jiihaa!Onneksi on olutta. Toveri Bacon, jos asuisit Hakalissa toivottaisin tervetulleeksi nauttiman ensiapua.
Tällänen raikas perjantaivitutus on poikaa. Oispa kaljaa, onneks huomen on.
Oliskohan kavereiden tekemiset mitenkään yhteydessä heidän peluuttamiseensa... tai treenaamiseensa? Hamilton aloitti hyvin kauden ja oli lähes joka matsissa pisteillä, välillä teki pari maaliakin ottelua kohti. McF:kin tehoili silloin tällöin, mutta sopivaa tutkaparia ei löytynyt. Sitten tuli leukaan tälli ja koppa päähän sekä perään törmäys laitaan. Sen jälkeen tehot ovat olleet kateissa. On kuitenkin jengin nopein luistelija halutessaan ja ehtii molempiin päihin siinä ajassa missä Hamilton vain yhteen suuntaan. Kukaan ei kuitenkaan osaa (tai halua) hänen nopeuttaan hyödyntää. Trotter on eniten SaiPan näköinen peluri ja uurastaa molempiin suuntiin kiitettävästi sekä rakentaa paikkoja.Nämä ulkomaalaiset joutaa laittaa lihoiksi jokainen, ei vittu voi olla kärkimiehiksi hankituilla miehillä pelaaminen noin aneemista paskaa.