Samat fiilikset. Voisi kyllä vaihtaa Ketterän peleihin niin saa taas tietää miltä voittaminen tuntuu.Nyt riitti. Seuraavan kerran kiinnostun kun valmentaja vaihtuu.
Samat fiilikset. Voisi kyllä vaihtaa Ketterän peleihin niin saa taas tietää miltä voittaminen tuntuu.Nyt riitti. Seuraavan kerran kiinnostun kun valmentaja vaihtuu.
Heh, ei nyt sentään mutta hyvä että Hakalilaisuuteni on huomattu. Se onkin vahinkolapsieni lisäksi ainut asia, mistä olen ylpeä. Mies muistaa juurensa!Mitäs helvettiä tämä nyt on, mies alkaa muuttelemaan Hakalilaisia sanontoja. Alkuperäinen sanonta menee: kaikki muu on paskaa paitsi Paalanen.
Kippis!
On tää kovaa: juttelet seisomakatsomossa kaverin kanssa muutama minuutti ennen peliä, että saiskos tänään laulaa "Lätkä lentää"- laulua/ SaiPan ylivoima, jee! Mitä vittua, Ässät tekee alivoimamaalin ja jatkoajan alussa nopean voittomaalin. Kai tämä nyt valmennuksen piikkin menee, vai mitenkä?!
Jos valmennus ei ymmärrä korostaa Ässien oveluutta alivoimatilanteessa ottelun lopussa, mene ja tiedä. Ässät on tehnyt useita alivoimamaaleja. Ja sitten tietysti siinä tapauksessa, että numero 18 pelaa päin persettä, että pistetään kentälle. Jos ei luota miksi peluuttaa. En osaa sanoa, ehkä saattoi olla kuitenkin pelaajien omia virheitä, mutta peluuttamisessa on parantamisen varaa. Jotenkin pitäisi pystyä peliä rauhoittamaan tuollaisissa tilanteissa, kun olet lopussa itse johdossa ja ylivoimalla.Oletko tosissas pistämässä #18:n pelaamisen maaleihin johtaneissa tilanteissa valmennuksen piikkiin??
Jos valmennus ei ymmärrä korostaa Ässien oveluutta alivoimatilanteessa ottelun lopussa, mene ja tiedä. Ässät on tehnyt useita alivoimamaaleja. Ja sitten tietysti siinä tapauksessa, että numero 18 pelaa päin persettä, että pistetään kentälle. Jos ei luota miksi peluuttaa. En osaa sanoa, ehkä saattoi olla kuitenkin pelaajien omia virheitä, mutta peluuttamisessa on parantamisen varaa. Jotenkin pitäisi pystyä peliä rauhoittamaan tuollaisissa tilanteissa, kun olet lopussa itse johdossa ja ylivoimalla.
Olet siis tyytyväinen valmennuksen otteisiin?Ketäs olisit laittanut pelaamaan yv:tä?
Carson, Backman, Lappalainen, Mäkinen taitaa olla meidän top4 sitten? Ongelma taitaa olla että on "pakko luottaa" Taipalukseen ja Maalahteen. Jos ei peliaikaa tule niin kiekollinen pelaaminen vaan huononee ja loputkin itseluottamuksesta rapisee, jos ei jo eilisten Sannin lausuntojen myötä lähtenyt.
Olet siis tyytyväinen valmennuksen otteisiin?
No nyt oli mielekäs vastaus, suorastaan älykäs. Valmennus ei ole missään nimessä ainoa taho joka on epäonnistunut, siis tähän asti. Kaikki tahot erikseen ja yhdessä ovat sen tehneet. Myös minä olen ollut fanina lyhytpinnainen ja kärsimätön, vaikka paikan päällä raahustankin hoilaamaan ja huutamaan.Ei ollut kyllä tarkoitus olla ylimielinen, pahoittelut siitä. Totuus nyt vaan on, että meidän kummankaan mielipiteellä ei ole hirveästi merkitystä SaiPan päätöksentekoon, sitä koitin sanoa.
Toki mielipiteen saa ja pitääkin sanoa, mutta kannattaa myös hyväksyä ne eriävät mielipiteet. Itse en lähde sillä isoimmalla ämpärillä kaatamaan **skaa vaan valmennuksen niskaan, kun tuntuu että monille se on se helpoin tie...