Sinänsä luulisi valmentajan työnkuvaan kuuluvaan velttoon peli-ilmeeseen reagoimisen jo silloin kun pisteitä on vielä jaossa. Kesken pelin toki ei voi vielä laittaa pelaajia punnertamaan, tai juoksemaan Kisapuistoa ympäri. :)Toivottavasti Raipe antaa runtua ihan reippaasti tuollaisen perseilyn jälkeen.
Ja yv. Oikeastaan tanssitytöiltä hyvä suoritus, muuten paskaa.Ja puolustaminen
Eiköhän siellä ole pelin aikana ole jo tullut palautetta, valitettavasti nämä velttoperseet eivät ottaneet siitä mitään vastaan.Sinänsä luulisi valmentajan työnkuvaan kuuluvaan velttoon peli-ilmeeseen reagoimisen jo silloin kun pisteitä on vielä jaossa. Kesken pelin toki ei voi vielä laittaa pelaajia punnertamaan, tai juoksemaan Kisapuistoa ympäri. :)
Henkilökohtaisesti koen, että edes nestemäiset opioidit eivät riittäisi tähän tunteeseen.Onneksi olen raitis, uskossa oleva urheilijanuorukainen. Alkoholi ei ole kuulu tähän yksiöön.
Eniten vituttaa se, että laittoi oikeasti rahaa Jukureille, mutta ei sitä kivitaloa.Eniten vituttaa se, että laittanut kivitalon verran Jukureille.
Sinä saat sentään rahaa. Minä vaan sen vitutuksen köyhyyden lisäksi.Eniten vituttaa se, että laittoi oikeasti rahaa Jukureille, mutta ei sitä kivitaloa.
En minä noin sanoisi. Selvästi poffit ovat jännittäneet jo tämän runkosarjan viimeisen kympin ajan, niin ehkä ovat saaneet jännitykset jänniteltyä ensimmäiseen poffisarjaan mennessä. Joku Kärpät tai Sporttihan sieltä tulee vastaan.Tämä joukkue ei tule näkemään playoffien toista kierrosta. Täysin yhdentekevää kuka tulee ekalla kierroksella vastaan.
Ei katsottu tarpeelliseksi hankkia.Ellis-Abbandonato tai vastaavat ulkonaalaiset jos olisi SaiPalla, niin oltaisi voitettu. Ne menee maalia kohti taidolla tekemään tulosta.
Veit sanat suustani. Ja tulos on nyt kaikkein nähtävillä.Ei katsottu tarpeelliseksi hankkia.
Tällä hetkellä en usko hetkeäkään, että tällä joukkueella paineensietokyky riittää kumpaakaan jengiä vastaan, jos nyt jännitetään jo niin paljon. Tämän illan Jukurit oli niin heikko vastustaja, että tämä ottelu olisi vaikka silmät kiinni pitänyt hoitaa. Sporttia vastaan Atro yksinäänkin syö SaiPan elävältä, ja Matikainen ehtii siihen mennessä pumpata Kärppiin ilmaan.En minä noin sanoisi. Selvästi poffit ovat jännittäneet jo tämän runkosarjan viimeisen kympin ajan, niin ehkä ovat saaneet jännitykset jänniteltyä ensimmäiseen poffisarjaan mennessä. Joku Kärpät tai Sporttihan sieltä tulee vastaan.
Ei oo tarvetta ei, maalintekijöitä riittänee niinkuin tulos taululta nähdään! JippiiEllis-Abbandonato tai vastaavat ulkonaalaiset jos olisi SaiPalla, niin oltaisi voitettu. Ne menee maalia kohti taidolla tekemään tulosta.
06 Torinolla nokitan.Viimeks on vituttanu näin paljon -94 Mm-finaalitappio Kanadalle
Onneksi yksikään kohta yllä olevista ei osu omalle kohdalleni. Lähinnä lisään panoksia sikarin poltolla.Onneksi olen raitis, uskossa oleva urheilijanuorukainen. Alkoholi ei ole kuulu tähän yksiöön.