Koska haluaa olla paikalla puolisonsa tukena lapsensa syntymisen aikana?Kyllähän se myrkyttäjä on Hutchinson itse.
Koska haluaa olla paikalla puolisonsa tukena lapsensa syntymisen aikana?Kyllähän se myrkyttäjä on Hutchinson itse.
Kyllähän tässä tietynlaisen kuvan Hutchista on saanut...Kyllähän se myrkyttäjä on Hutchinson itse.
Imaisin taas muutaman helpon maalin, kuten ennenkin ja sen takia hävittiin.Koska haluaa olla paikalla puolisonsa tukena lapsensa syntymisen aikana?
On kyllä niin uskomatonta paskaa, etten ole hetkeen lukenut.Kyllähän se myrkyttäjä on Hutchinson itse.
Joukkueena hävitään, joukkueena voitetaan. Jokainen tekee parhaansa, ja tällä kaudella JOKAINEN on ansainnut kannattajien tuen. Aivan ääliömäistä itsensä jalustalle nostamista tällainen mielenosoittaminen. Hävetkää.Imaisin taas muutaman helpon maalin, kuten ennenkin ja sen takia hävittiin.
Tämä ko. nimimerkki tekee muutaman viikon välein täsmäiskuja tänne (viimeksi jäähalli-ketjuun), jollain ihan älyttömällä kommentilla ja häviää sen jälkeen keskustelusta. Taitaa olla "vähän" huomionkipeä persoona.On kyllä niin uskomatonta paskaa, etten ole hetkeen lukenut.
Sinäkö päätät kuka täällä saa kirjoittaa.Tämä ko. nimimerkki tekee muutaman viikon välein täsmäiskuja tänne (viimeksi jäähalli-ketjuun), jollain ihan älyttömällä kommentilla ja häviää sen jälkeen keskustelusta. Taitaa olla "vähän" huomionkipeä persoona.
Tein vain tuollaisen huomion. En leiki moderaattoria. Voit ihan hyvin jatkaa, kyllä tänne mielipiteitä mahtuu.Sinäkö päätät kuka täällä saa kirjoittaa.
Älä leiki moderaattoria.
Saat sinä jatkossakin paskaa suoltaa nettiin. Ei sitä kukaan kiellä.Sinäkö päätät kuka täällä saa kirjoittaa.
Älä leiki moderaattoria.
Kyllä tuota huutoa tuli monesta suunnasta...Vahva veikkaus niihin apinoihin mitkä on jo kunnostautuneet muutenkin sekoilemalla hallissa. Tuollaisesta voisi vaikka lyödä ikuisen porttikiellon.