Vitutusketju

• 1 567 011
  • 8 684

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Taas 2-0 viholliselle alkuun. 3. kerta putkeen.

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, sympatiat KiviKova!
Voi vitun Kapasen Pelicans voittaisi nyt eikä sitten kotona mennen tullen SaiPaa. Prrkele

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, sympatiat KiviKova!
Vähän paskaa sattumaakin, että Ilves on kompuroinut Jypiä ja Kerhoa vastaan, mutta SaiPa hoituu. Toki ollut hyvä viikko. Kaikkea ei voi saada.

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En tajua, miksei suostuta peluuttamaan voittavaa maalivahtia, kun nytkään ei edes tuplapeli. Täysi halli ja kärkipeli, niin laitetaan Hutch häkkiin, joka pommitettiin edellisessa aloittamassaan vaihtoon pariin minuuttiin, eikä ole muutenkaan esiintynyt edukseen viime aikoina, kun taas Piiroisella huippupeli torstaina. Ilves oli tänään parempi, mutta kyllä näissä peleissä molarin pitäisi kyetä edes vähän auttamaan. Ei vastustajakaan saisi saada niistä ripareista maaleja, mutta ei nyt joka kiekkoa tarvitse sylkeäkään ykkössektorille samalla kun itse liukuu mahdollisimman kauas maalilta. Kyllä siellä pakit pari torjuntaa otti Hutchin puolesta kuitenkin.

Niemelä kevään miehenä on kyllä nyt ollut aina myös isossa roolissa vastustajien maaleissa. Onneksi ei oo yhtään leveyspelaajaa laittaa tilalle, niin pitää sellainen 1-2 maalin hinta peliin maksaa, kun Niemelä on edes seiskapakkina jäällä.

Kotipeli, täysi halli ja SaiPan fanikatsomo oli ihan vastaantulija. Jos jotain, niin kuulosti että psyykattiin omaa molaria. Noin muuten sai ihan hyvän oppitunnin Ilveksen kannatuslauluista.

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Se hetki kun yleisö heitti Hutchin bussin alle huutamalla Piiroisen nimeä. Tyylittömin hetki Kisapuistossa minun elinaikanani.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
On kyllä vastustajan hyökkäjillä sellaiset kissanpäivät SaiPan maalin edessä, kun SaiPan puolustajat puolustavat vain pelkällä katseen voimalla. Ei Hutchinsonkaan taaskaan onnistunut, mutta eipä nuo pakitkaan paljon apuaan tarjonneet.

Tulee hyvin lyhyt kevät tuolla puolustamisella SaiPalle, oli maalissa kuka tahansa.

Viimeksi muokattu:

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Se hetki kun yleisö heitti Hutchin bussin alle huutamalla Piiroisen nimeä. Tyylittömin hetki Kisapuistossa minun elinaikanani.
Siis mitä helvettiä?! Joku yksittäinen huutaja vai ihan isolla porukalla?

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Vahva veikkaus niihin apinoihin mitkä on jo kunnostautuneet muutenkin sekoilemalla hallissa. Tuollaisesta voisi vaikka lyödä ikuisen porttikiellon.

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllähän se myrkyttäjä on Hutchinson itse.
Joo vaikuttaa tosi mulkulta tyypiltä joka vittuilee kaikille pukukopissa. Siinä sivussa käy vielä organisoimassa katsomossa chantteja. Varmaan jotain raskauttavaa aineistoa Raipesta jolla pakottaa antamaan peliaikaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy