Etäfani222
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
V.Petman kolmatta kertaa boksissa.. vittu tää alkanut jo vituttamaan
Ai tänään tällänen? Ei vitussa voi ollla totta.Se hetki kun yleisö heitti Hutchin bussin alle huutamalla Piiroisen nimeä. Tyylittömin hetki Kisapuistossa minun elinaikanani.
Huusiko oikeasti? Jos niin vittu että häpeän.Se hetki kun yleisö heitti Hutchin bussin alle huutamalla Piiroisen nimeä. Tyylittömin hetki Kisapuistossa minun elinaikanani.
Siis mitä helvettiä?! Joku yksittäinen huutaja vai ihan isolla porukalla?Se hetki kun yleisö heitti Hutchin bussin alle huutamalla Piiroisen nimeä. Tyylittömin hetki Kisapuistossa minun elinaikanani.
Ohhoh, tän huudon ideoijalle sais antaa isän kädestäSe hetki kun yleisö heitti Hutchin bussin alle huutamalla Piiroisen nimeä. Tyylittömin hetki Kisapuistossa minun elinaikanani.
Nyt vasta tajusin. Tottakai Sami Kapanen häviää KalPalle.Voi vitun Kapasen Pelicans voittaisi nyt eikä sitten kotona mennen tullen SaiPaa. Prrkele
Nopeasti se kusi on noussut päähän. Mietittäisiin nyt kuitenkin missä oltiin vuosi sitten.Se hetki kun yleisö heitti Hutchin bussin alle huutamalla Piiroisen nimeä. Tyylittömin hetki Kisapuistossa minun elinaikanani.
Tätä ihmettelin itsekin. Ihan sama kuinka paljon vituttaa, niin omia ei heitetä bussin alle.Se hetki kun yleisö heitti Hutchin bussin alle huutamalla Piiroisen nimeä. Tyylittömin hetki Kisapuistossa minun elinaikanani.
Vahva veikkaus niihin apinoihin mitkä on jo kunnostautuneet muutenkin sekoilemalla hallissa. Tuollaisesta voisi vaikka lyödä ikuisen porttikiellon.Se hetki kun yleisö heitti Hutchin bussin alle huutamalla Piiroisen nimeä. Tyylittömin hetki Kisapuistossa minun elinaikanani.
Ihan chänttinä tuli ainakin omaan korvaan SaiPan aikalisän kohdalla "Piiroinen".Siis mitä helvettiä?! Joku yksittäinen huutaja vai ihan isolla porukalla?
Hävettää helvetisti tuollainen urpoilu. Todellisia anti-kannattajia.Ihan chänttinä tuli ainakin omaan korvaan SaiPan aikalisän kohdalla "Piiroinen".
Jep, ei ole tollaisille myrkyttäjille kyllä mitään paikkaa hallissa.Hävettää helvetisti tuollainen urpoilu. Todellisia anti-kannattajia.
Joo vaikuttaa tosi mulkulta tyypiltä joka vittuilee kaikille pukukopissa. Siinä sivussa käy vielä organisoimassa katsomossa chantteja. Varmaan jotain raskauttavaa aineistoa Raipesta jolla pakottaa antamaan peliaikaa.Kyllähän se myrkyttäjä on Hutchinson itse.
Mitä vittua täällä saa nykyään lukea?Kyllähän se myrkyttäjä on Hutchinson itse.
Vahva veikkaus niihin apinoihin mitkä on jo kunnostautuneet muutenkin sekoilemalla hallissa. Tuollaisesta voisi vaikka lyödä ikuisen porttikiellon.