Ai mitenkä niin? Niidenkö olisi pitänyt homma hoitaa? Nollille jäätiin, joten olisi siellä saanu vaikka Ojantakanen tehdä ne maalit.On kyllä huikeita nää tän kauden ulkomaalaisvahvistukset
Ai mitenkä niin? Niidenkö olisi pitänyt homma hoitaa? Nollille jäätiin, joten olisi siellä saanu vaikka Ojantakanen tehdä ne maalit.
Saipalla oli pitkä historia hyvistä onnistumisista ulkomaalaisten kanssa, mutta nyt on mennyt viime vuodet enemmän tai vähemmän metsään ja pahasti. Okuliar ja Lakatos ovat ihan pihalla. McIntyren ei pitäisi enää pelata liigassa. Vituttaa katsoa kun muilla ulkkarit onnistuvat ja tuovat jotain pöytään. Pyrochta ok.On kyllä huikeita nää tän kauden ulkomaalaisvahvistukset
Ei välttämättä ole kaukana, kun Davidi ei tahdo saada edes YV-aikaa vaikka näkisin että se on se paras paikka hänelle.McIntyren uuteen tulemiseen en kyllä jaksa uskoa. Ei oikein pysy Virran kiekossa mukana toisin kuin nämä väkkärät nuoret. Toki MCI tekee muutaman maalin, mutta 30+ pisteen kausi alkaa olla jo kiven takana. Jos jouluun mennessä ei kunnon heräämistä tapahdu niin vaihtoon vaan.
Tiistai-ilta ja Tappara. Olen jopa pakotettu olemaan nykytilanteessa yllättynyt, että yleisöä oli tänään yli 2k. Mutta nyt pitää tulla taas vähän voittoa väliin.2200 katsojaa. Ei näillä luvuilla tarvii haaveilla vahvistuksista.
Ei taida kertaakaan ollut näin huono alku ulkomaan vahvistuksilla mitä oon seurannut SaiPan pelejä ja olen seurannut 70-luvulta lähes joka pelin. Todella onnettomia.On kyllä huikeita nää tän kauden ulkomaalaisvahvistukset
Joo etenkin odotuksiin nähden. Toisaalta Lakatoksen rankkari HPK matsissa oli ihan helvetin hieno. Eli on se taito siellä kyllä. Okuliar hankittiinkin pörräämään. McIntyre tehojen puolesta suurin pettymys toki. Ja Pyro ei pääse samalla tavalla paikoille kuin harjoituspeleissä. Tappio toki vituttaa, mutta projektiin on pakko luottaa.Ei taida kertaakaan ollut näin huono alku ulkomaan vahvistuksilla mitä oon seurannut SaiPan pelejä ja olen seurannut 70-luvulta lähes joka pelin. Todella onnettomia.
Juurikin tämä. Annetaan aikaa. Virran pelityyli on haastava. Sen omaksuminen täysin vie aikaa.Tappio toki vituttaa, mutta projektiin on pakko luottaa.
Tämä toki. Nuorten kohdalla olen itse todella anteeksi antavainen, mutta kokeneimpien rahamiesten olisi nyt oikeasti alettava kannattelemaan joukkuetta!Juurikin tämä. Annetaan aikaa. Virran pelityyli on haastava. Sen omaksuminen täysin vie aikaa.
2200 katsojaa. Ei näillä luvuilla tarvii haaveilla vahvistuksista.