Joo siis kyllä nykyinen SaiPa on aika optimaalinen päivän pilaaja.Vittu mitä paskaa tää TAAS on, voi jumalauta...
Voisiko sopeuttamistoimet aloittaa Lehterästä?Näin mainioilla esityksillä varmistetaan tehokkaasti se, ettei ruuhkaa tule olemaan Kisapuistossa jatkossakaan. Se taas johtaa vääjäämättä siihen, että joudutaan ”sopeuttamistoimiin”. Pikkuisen rajoituksia talven aikana vielä, keväällä todetaan ettei riittänyt 30 pelin tynkäkauden jälkeen paukut jatkoon ja ensi syksynä ihmetellään Martikaisen SaiPan todennäköisesti yhtä mainioita edesottamuksia ja keskustellaan edelleen jäähallin paikasta.
Lehterä vetää niin hyvin, että olisi ihan oikeus ja kohtuus, että valmentaa ilman palkkaa. Tai oikeastaan ei ole. Lehterän pitäisi maksaa SaiPalle. XDVoisiko sopeuttamistoimet aloittaa Lehterästä?
Voi, ja se kannattaisi tehdä n. 10 pelatun pelin jälkeen, jos niin pitkälle päästään JA touhu on edelleen yhtä surkuhupaisaa. Sama se sitten on kokeilla sitä Martikaista tällä kaudella jo, jos tästä ei mitään näytä taaskaan tulevan. Annetaan toki muutama kotipeli aikaa vielä, jos on edellytyksiä pelata. Tällöin vältetyttäisiin ensi kauden koelaboratoriolta, ja voitaisiin jo keväällä pohtia halutaanko olla vakavasti otettava ja vakavasti valmennettu jääkiekkojoukkue.Voisiko sopeuttamistoimet aloittaa Lehterästä?
SaiPa on mennyt pelillisesti alaspäin Ari Santasen palkkaamisesta lähtien. Ari Santanen, Tero Lehterä: näitä virheitä maksetaan vielä vuosia. Nyt on tietysti reilua kysyä, että kuka tai mikä olisi ollut SaiPalle parempi valmentaja kuin nämä kaksi herraa ovat olleet.
En tiedä kuinka tosissaan tämä oli sanottu, mutta itse asiassa ehkä voisi. Nyt voimassa olevan hätälain mukaan myös määräaikaisia voi lomauttaa. Ellei Teron sopimuksessa ole jotain pykälää ettei voi, niin tämä ei itse asiassa olisi ollenkaan huono säästömahdollisuus.Voisiko sopeuttamistoimet aloittaa Lehterästä?
En tiedä kuinka tosissaan tämä oli sanottu, mutta itse asiassa ehkä voisi. Nyt voimassa olevan hätälain mukaan myös määräaikaisia voi lomauttaa. Ellei Teron sopimuksessa ole jotain pykälää ettei voi, niin tämä ei itse asiassa olisi ollenkaan huono säästömahdollisuus.
Moverare ei oikein vakuuta. Pitäisikö laittaa jo kiertoon? Löytyisikö AHL:sta pakkia tilalle? Vainion mahdollinen loukkaantuminen tuli pahaan saumaan. Krivosik ei ole myöskään vakuuttanut. Ennen SaiPa osasi hankkia hyvät ulkkarit. Nyt on Tuomenoksan taso laskenut kun ei löydä enää hyviä ulkkareita? Vai mitä tuolla on tapahtunut?
Ketterä polkaisi tänään 8 säkkiä.
En tiedä kuinka tosissaan tämä oli sanottu, mutta itse asiassa ehkä voisi. Nyt voimassa olevan hätälain mukaan myös määräaikaisia voi lomauttaa. Ellei Teron sopimuksessa ole jotain pykälää ettei voi, niin tämä ei itse asiassa olisi ollenkaan huono säästömahdollisuus.
Ei siinä ketään palkattaisi tilalle kun Martikaisella jo on sopimus. Olen melko varma että tittelin saa vaihtaa, laki ei niitä käsittele.Lomautetun työntekijän tilalle vaan ei saa palkata toista. Loppukausi mentäisiin siis ilman päävalmentajaa Martikaisen hoitaessa tehtävää apulaisvalmentajan nimikkeellä ilman lisäyksiä valmentajistoon.
Ei siinä ketään palkattaisi tilalle kun Martikaisella jo on sopimus. Olen melko varma että tittelin saa vaihtaa, laki ei niitä käsittele.
Näin on. Mutta onhan siellä seura täynnä mahdollisia hätäkakkosia, vaikka Hämäläinen, Markkanen tai Koho.Tittelistä en tiedä, mutta apuvalmentajaa Martikaiselle ei ainakaan voisi palkata.
Enpä tiedä, mitä työoikeus tehtävänvaihdoksista tässä tilanteessa sanoisi.Näin on. Mutta onhan siellä seura täynnä mahdollisia hätäkakkosia, vaikka Hämäläinen, Markkanen tai Koho.